Μπορώ να δείχνω πιο νέα αλλάζοντας απλά τη διατροφή μου;

7 Απριλίου 2014

Το δέρμα αποτελείται κυρίως από νερό. Καθημερινά όμως με την επίδραση του ανέμου, του κρύου ή  του ήλιου, η επιδερμίδα αφυδατώνεται διαρκώς και στεγνώνει . Για να αποτραπεί η αφυδάτωση η εφαρμογή ενυδατικής κρέμας δεν επαρκεί . Θα πρέπει να πίνετε περίπου 1,5 λίτρο νερό σε καθημερινή βάση.

Τα Ωμέγα 6 χαρίζουν ελαστικότητα στο δέρμα

Τα ωμέγα- 6 λιπαρά ευνοούν την ελαστικότητα του δέρματος αφού λειτουργούν ως  συνδετικός κρίκος μεταξύ των κυττάρων της κεράτινης στοιβάδας ( εξωτερικό στρώμα ) της επιδερμίδας. Τροφές πλούσιες σε ωμέγα 6 είναι οι ξηροί καρποί, η σόγια και το λάδι.

Η Β-καροτίνη κάνει το δέρμα πιο λαμπερό

Η Β- καροτίνη είναι μια φυσική χρωστική ουσία που βρίσκεται στα καρότα. Η καθημερινή κατανάλωσή της φωτίζει την επιδερμίδα . Είναι παρούσα σε ορισμένα λαχανικά, τα φρούτα και τα πορτοκάλια : 1/2 καρότο ( 35 g), 5 αποξηραμένα βερίκοκα ( 50 γρ ) , 1/3 πιάτου με σπανάκι ή μάραθο ( 60 g), 1 / 3 μάνγκο ( 80 g ) , ή 1/2 μικρό πεπόνι ( 120 g ) , φέρει όλη τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη σε β-καροτίνη  σε γυναίκες 2400 ( g ) .

Η βιταμίνη Α χαρίζει ενυδάτωση

Στο σώμα , η Β- καροτίνη μετατρέπεται σε βιταμίνη Α, συμβάλλοντας έτσι στην ενυδάτωση του δέρματος. Την βρίσκουμεστο μπρόκολο , λάχανο, σπανάκι , σαλάτες, στις ντομάτες , και  έχει σημαντικά αντιοξειδωτικά οφέλη κατά των ρυτίδων.

Πρωτεΐνες , για τόνωση του δέρματος

Το κολλαγόνο και η ελαστίνη μπορούν να διατηρούν την ελαστικότητα του δέρματος με τις δομικές πρωτεΐνες , συμπεριλαμβανομένης της ανανέωσης του δέρματος η οποία διευκολύνεται με επαρκή πρόσληψη διαιτητικής πρωτεΐνης .

Συνιστάται η κατανάλωση κρέατος ή ψαριού ή αυγών , τουλάχιστον στο μεσημεριανό γεύμα ή το δείπνο , και 3 γαλακτοκομικών προϊόντων ανά ημέρα . Αυτά τα τρόφιμα εφοδιάζουν τον οργανισμό με τις αναγκαίες πρωτείνες και τα απαραίτητα αμινοξέα. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ