Μπορώ να δείχνω πιο νέα αλλάζοντας απλά τη διατροφή μου;

7 Απριλίου 2014

Το δέρμα αποτελείται κυρίως από νερό. Καθημερινά όμως με την επίδραση του ανέμου, του κρύου ή  του ήλιου, η επιδερμίδα αφυδατώνεται διαρκώς και στεγνώνει . Για να αποτραπεί η αφυδάτωση η εφαρμογή ενυδατικής κρέμας δεν επαρκεί . Θα πρέπει να πίνετε περίπου 1,5 λίτρο νερό σε καθημερινή βάση.

Τα Ωμέγα 6 χαρίζουν ελαστικότητα στο δέρμα

Τα ωμέγα- 6 λιπαρά ευνοούν την ελαστικότητα του δέρματος αφού λειτουργούν ως  συνδετικός κρίκος μεταξύ των κυττάρων της κεράτινης στοιβάδας ( εξωτερικό στρώμα ) της επιδερμίδας. Τροφές πλούσιες σε ωμέγα 6 είναι οι ξηροί καρποί, η σόγια και το λάδι.

Η Β-καροτίνη κάνει το δέρμα πιο λαμπερό

Η Β- καροτίνη είναι μια φυσική χρωστική ουσία που βρίσκεται στα καρότα. Η καθημερινή κατανάλωσή της φωτίζει την επιδερμίδα . Είναι παρούσα σε ορισμένα λαχανικά, τα φρούτα και τα πορτοκάλια : 1/2 καρότο ( 35 g), 5 αποξηραμένα βερίκοκα ( 50 γρ ) , 1/3 πιάτου με σπανάκι ή μάραθο ( 60 g), 1 / 3 μάνγκο ( 80 g ) , ή 1/2 μικρό πεπόνι ( 120 g ) , φέρει όλη τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη σε β-καροτίνη  σε γυναίκες 2400 ( g ) .

Η βιταμίνη Α χαρίζει ενυδάτωση

Στο σώμα , η Β- καροτίνη μετατρέπεται σε βιταμίνη Α, συμβάλλοντας έτσι στην ενυδάτωση του δέρματος. Την βρίσκουμεστο μπρόκολο , λάχανο, σπανάκι , σαλάτες, στις ντομάτες , και  έχει σημαντικά αντιοξειδωτικά οφέλη κατά των ρυτίδων.

Πρωτεΐνες , για τόνωση του δέρματος

Το κολλαγόνο και η ελαστίνη μπορούν να διατηρούν την ελαστικότητα του δέρματος με τις δομικές πρωτεΐνες , συμπεριλαμβανομένης της ανανέωσης του δέρματος η οποία διευκολύνεται με επαρκή πρόσληψη διαιτητικής πρωτεΐνης .

Συνιστάται η κατανάλωση κρέατος ή ψαριού ή αυγών , τουλάχιστον στο μεσημεριανό γεύμα ή το δείπνο , και 3 γαλακτοκομικών προϊόντων ανά ημέρα . Αυτά τα τρόφιμα εφοδιάζουν τον οργανισμό με τις αναγκαίες πρωτείνες και τα απαραίτητα αμινοξέα. 


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Καλός καιρός με ηλιοφάνεια!
Τα νέα της ημέρας
Καλός καιρός με ηλιοφάνεια!