Τι πρέπει να κάνω για να ρίξω την πίεσή μου;

10 Απριλίου 2014

Προτάσεις για επιτυχία.

Από τη στιγμή που δουλεύετε με τα κίνητρά σας να ξέρετε ότι βρίσκεστε σε καλό δρόμο, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Οι τιμές της πίεσης θα πέσουν όχι όταν το θέλετε εσείς αλλά με τη συστηματική προσπάθεια. Επομένως αν μια μέτρηση δε σας ευχαριστεί αυτό δεν αποτελεί λόγο ανησυχίας. Μετά από καιρό προσπάθειας το σύνολο των μετρήσεων είναι αυτό που θα δείξει τη γενικότερη κατάστασή σας. Οι παρακάτω προτάσεις από τη MAYO CLINIC θα σας βοηθήσουν να βρείτε το δρόμο προς την επιτυχία.

Γράφει η Σοφία Μπάμπου Διατροφολόγος-Διαιτολόγος μέλος της επιστημονικής ομάδας του Ευάγγελου Ζουμπανέα.

1. Συμβουλευτείτε ειδικό για να χάσετε το βάρος γύρω από την κοιλιά και μέση. Όταν πέφτουν τα κιλά πέφτει και η πίεση.
2. Κάνετε άσκηση. 30- 60 λεπτά άσκησης την ημέρα ρίχνουν την πίεση κατά 4-9 μονάδες. Με την άσκηση θα δείτε αλλαγές σε λίγες μόνο εβδομάδες.
3. Τηρείτε ημερολόγιο διατροφής και άσκησης για 6 μήνες, τότε αρχίζουν οι σημαντικές αλλαγές.
4. Μετριάστε την κατανάλωση αλκοόλ. Ενώ το ένα ποτηράκι αλκοόλ και ειδικά κόκκινο κρασί θεωρείται ευεργετικό για την πίεση, τα τρία και παραπάνω μπορεί να σας βλάψουν.
5. Μειώστε το Νάτριο (αλάτι) και αυξήστε το Κάλιο (νερό, φρούτα, λαχανικά).
6. Αποφύγετε ενεργητικό και παθητικό κάπνισμα!( Ένα υπέροχο βοηθητικό site από το οποίο έχω προσωπική εμπειρία (ναι έτσι το έκοψα!) είναι τοhttp://www.exsmokers.eu/el-el  και είναι δωρεάν.)
7. Ελέγξτε την ευαισθησία σας στην καφεΐνη. Για να δείτε αν η καφεΐνη αυξάνει την αρτηριακή σας πίεση, ελέγξτε την πίεση σας μέσα σε 30 λεπτά αφού πιείτε ένα φλιτζάνι καφέ ή άλλο ρόφημα με καφεΐνη. Αν η αρτηριακή σας πίεση αυξάνεται κατά 5 έως 10 μονάδες , μπορεί είστε ευαίσθητοι στην αύξηση της πίεσης του αίματος από την επίδραση της καφεΐνης
8. Μετριάστε το άγχος. Ζούμε στο 2014 η επιστήμη σε αυτό το κομμάτι έχει δώσει τις λύσεις. Μη διστάσετε να ζητήσετε θεραπεία αν δε μπορείτε από μόνοι σας.
9. Πάρτε πιεσόμετρο για να παρακολουθήσετε την πίεση στο σπίτι και κάνετε συχνά check up στο γιατρό.
10. Λάβετε υποστήριξη από την οικογένεια και τους φίλους

Η οικογένεια και οι φίλοι μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της υγείας σας. Μπορούν να σας ενθαρρύνουν να φροντίσετε τον εαυτό σας, να σας συνοδεύσουν στο γραφείο του γιατρού ή να ξεκινήσουν ένα πρόγραμμα άσκησης μαζί σας. Αν διαπιστώσετε ότι χρειάζεστε υποστήριξη πέρα από την οικογένεια και τους φίλους σας, μπορείτε να ενταχθείτε σε μια ομάδα υποστήριξης. Αυτό μπορεί να σας φέρει σε επαφή με ανθρώπους που θα ενισχύσουν το ηθικό και οι οποίοι μπορούν να προσφέρουν πρακτικές συμβουλές σχετικά με την αντιμετώπιση της κατάστασή σας.


 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Edgar Wallace
Η Σκέψη της ημέρας
3:17 Edgar Wallace