Έφαγες πολύ; Συμβουλές για εύκολη χώνεψη

16 Απριλίου 2014

Φάγατε πολύ και αισθάνεστε φουσκωμένοι; Μερικές έξυπνες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στην χώνεψη.

- Ένας σύντομος υπνάκος… Φαίνεται πως είναι η πιο καλή συνήθεια. Επειδή το πεπτικό μας σύστημα χρειάζεται μεγαλύτερη ποσότητα αίματος για τη διαδικασία της, η ανάπαυση μετά από ένα γεύμα βοηθά σημαντικά τον οργανισμό να διενεργήσει αυτή τη διαδικασία πιο ξεκούραστα”.

- Τρώγοντας ΔΕΝ έρχεται η όρεξη. Πρέπει να επιλέγεις τα φαγητά με τρία βασικά κριτήρια. Να σου αρέσουν, να είναι ευπαρουσίαστα και να μυρίζουν υπέροχα. Η έκκριση του σιέλου και των γαστρικών υγρών προκαλούνται από ορισμένες τροφές, την όραση, την όσφρηση και τη γεύση. Είναι προφανές ότι για να έχουμε καλή χώνευση πρέπει να τρώμε φαγητά τα οποία μας αρέσουν.

- Ραπανάκια για την όρεξη και άλλα ορεκτικά. Τα γευστικά ορεκτικά θα προετοιμάσουν τον οργανισμό σου. Βάζουν σε λειτουργία την πέψη.

- Φάτε με μέτρο . Αν το παρακάνετε σε κάποιο γεύμα τότε το στομάχι θα παραφορτωθεί, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται να κάνει τη «δουλειά του».

- Το πολύ νερό δυσκολεύει την χώνευση. Είναι σημαντικό όταν τρώμε να μην πίνουμε πολλά υγρά, διότι αραιώνουν τα αντίστοιχα πεπτικά, με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται η λειτουργία της πέψης.

- Ο σωστός προγραμματισμός στην κατανάλωση των γευμάτων προσφέρουμε στα πεπτικά μας όργανα μια καθορισμένη περίοδο ανάπαυσης. Προσοχή! Όσο κακή συνήθεια είναι να μασουλάς συνέχεια κάτι, πράγμα που κουράζει τον οργανισμό σου, άλλο τόσο είναι επιβλαβές να αφήνεις το στομάχι σου άδειο για μεγάλο χρονικό διάστημα.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ