Αυτές οι ασκήσεις βοηθούν στην πρόωρη εκσπερμάτωση

17 Απριλίου 2014

Οι ασκήσεις του πυελικού εδάφους μπορεί να βοηθήσουν τους άντρες με πρόωρη εκσπερμάτωση να ανακτήσουν μια φυσιολογική ερωτική ζωή, αναφέρουν επιστήμονες από την Ιταλία.

Σε μελέτη που πραγματοποίησαν με 40 ασθενείς, ηλικίας 19 έως 46 ετών,διαπίστωσαν ότι περισσότεροι από οκτώ στους δέκα είδαν σημαντική βελτίωση στον χρόνο της εκσπερμάτωσης έπειτα από 12 εβδομάδες ασκήσεων.

Κατά την έναρξη της μελέτης, οι εθελοντές εκσπερμάτωναν μέσα σε 31,7 δευτερόλεπτα κατά μέσον όρο από την έναρξη της ερωτικής επαφής.

Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Sapienza της Ρώμης, τους εκπαίδευσαν στις ασκήσεις πυελικού εδάφους και τους ζήτησαν να τις κάνουν συστηματικά επί 12 εβδομάδες.

Στο τέλος αυτής της περιόδου, η μέση διάρκεια της εκσπερμάτωσης είχε υπερτετραπλασιαστεί, φθάνοντας τα 146,2 δευτερόλεπτα (σχεδόν 2,5 λεπτά) και οι άντρες αυτοί δεν εθεωρείτο πλέον ότι έχουν πρόωρη εκσπερμάτωση.

Συνολικά, 33 από τους άνδρες είδαν βελτίωση στον χρόνο της εκσπερμάτωσης, ενώ μόνο 5 δεν είχαν κανένα όφελος.

Οι υπόλοιποι δύο εθελοντές είχαν βελτίωση, αλλά αποχώρησαν πρόωρα από τη μελέτη και έτσι δεν συμπεριελήφθησαν στα τελικά αποτελέσματα, τα οποία παρουσιάσθηκαν στο ετήσιο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ουρολογίας (EAU 2014) το οποίο διεξάγεται στη Στοκχόλμη.

Από τους 33 εθελοντές που είδαν βελτίωση, οι 13 εξακολούθησαν να συμμετέχουν στη μελέτη για 6 μήνες, αναφέροντας πως διατήρησαν τη νέα, παρατεταμένη διάρκεια της εκσπερμάτωσης.

 «Η μελέτη μας είναι μικρή και τα ευρήματά της πρέπει να επαληθευτούν σε μεγαλύτερες, αλλά δεν παύουν να είναι εντυπωσιακά», δήλωσε ο δρ Παστόρε. «Οι ασκήσεις του πυελικού εδάφους γίνονται εύκολα και δεν έχουν παρενέργειες.

»Με τις ασκήσεις του πυελικού εδάφους, όμως, όχι μόνο είδαν βελτίωση στην ερωτική τους ζωή, αλλά αυξήθηκε και η αυτοεκτίμησή τους, διότι αυτή η βελτίωση προήλθε από τις δικές τους προσπάθειες».

Οι ασκήσεις του πυελικού εδάφους συχνά χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν τους άνδρες με ακράτεια, ιδίως έπειτα από εγχειρήσεις όπως η ριζική προστατεκτομή.

Προγενέστερες μελέτες τις έχουν εξετάσει και για την παροδική στυτική δυσλειτουργία, αλλά η νέα μελέτη είναι η πρώτη που τις εξετάζει μακροχρονίως σε άντρες με χρόνιο πρόβλημα πρόωρης εκσπερμάτισης.

Οι πυελικοί μύες είναι αυτοί που εκτείνονται από το ηβικό οστό στο πρόσθιο τοίχωμα της πυέλου (λεκάνης) έως τον κόκκυγα και το ιερό οστό στο οπίσθιο τοίχωμα της πυέλου.

Ασκήσεις μυών πυελικού εδάφους

Καθιστός :

Σύσπαση των μυών του πυελικού εδάφους στην διάρκεια που εσείς μπορείτε, χαλαρώστε και ξεκουραστείτε για 5δευτ.

Επαναλάβατε για 5 φορές. Καθώς θα γίνεται πιο εύκολο αυξήστε τη διάρκεια που συσπάστε και τις επαναλήψεις

Συσπάστε τους μυς γρήγορα και χαλαρώστε

Προσπαθήστε να επαναλάβετε για 5 φορές

Μην περιμένετε άμεσα αποτελέσματα. Συνεχίστε τις ασκήσεις τουλα΄χιστον 5 φορές ημερησίως

Πρέπει να αποτελεί η άσκηση των μυών του πυελικού εδάφους καθημερινή ρουτίνα προκειμένου να διατηρούνται υγιείς και δυνατοί

 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ
Τα νέα της ημέρας
11:39 Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ