Με την δίαιτα του "5" δεν θα πεινάσεις!

22 Απριλίου 2014

Δημιουργήθηκε από τον εκπαιδευτή και fitness γκουρού Harley Pasternak, και περιλαμβάνει πέντε γεύματα ημερησίως τα οποία είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και φυτικές ίνες. Οι συνταγές των γευμάτων δεν ξεπερνάνε τα πέντε συστατικά, ενώ οι μερίδες, αν και δεν είναι μεγάλες, είναι ικανοποιητικές. Μια φορά την εβδομάδα πάντως, μπορείτε να καταναλώστε αυτό που θέλετε και επιθυμείτε, χωρίς τύψεις και ενοχές.

Η συγκεκριμένη δίαιτα υπόσχεται ότι δεν θα πεινάσετε. Με πέντε γεύματα ημερησίως και μία ημέρα την εβδομάδα ελευθερίας δεν θα αισθανθείτε καταπίεση.

Τι μπορείτε να φάτε και τι όχι

Κάθε γεύμα σας πρέπει να περιλαμβάνει τροφές από τις παρακάτω κατηγορίες.

  1. Πρωτεΐνη (ασπράδια αυγών, ψάρι, άπαχο κρέας και γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά)
  2. Σύνθετους υδατάνθρακες (λαχανικά, γλυκοπατάτες, άγριο ρύζι, φασόλια, φακές, κινόα)
  3. φυτικές ίνες (ολικής άλεσης δημητριακά, φασόλια, άγριο ρύζι, φρούτα και λαχανικά)
  4. καλά λιπαρά (από ψάρια όπως σολομός, τόνος, σαρδέλες, ελαιόλαδο, ηλιέλαιο κλπ)
  5. Ροφήματα χωρίς ζάχαρη (αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, καφές, τσάι)

 

Αν και δεν αναφέρει το αλκοόλ η συγκεκριμένη δίαιτα, την μία μέρα της εβδομάδα που μπορείτε να φάτε ότι θέλετε μπορείτε να φάτε αλλά και να πιείτε ότι θέλετε.

Το επίπεδο δυσκολίας εφαρμογής της δίαιτας είναι «μεσαίο» και εκτός της μίας «ελεύθερης ημέρας» τα γεύματα σας πρέπει να τηρούνται αυστηρά με βάση τους παραπάνω κανόνες.

Επίσης, είναι απαραίτητη η άσκηση για 25 λεπτά πέντε φορές την εβδομάδα και να καταναλώνετε λίγη ζάχαρη, λίγο αλάτι και τροφές με χαμηλά λιπαρά. Όσον αφορά τα ψώνια σας, ως γενικό κανόνα η μεγαλύτερα ποσότητα των τροφών θα πρέπει να είναι σε αυγά, άπαχο κρέας και γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά.

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ