Ποιες τροφές επηρεάζουν την υγεία των μαλλιών;

25 Απριλίου 2014


 

Τα υγιή μαλλιά ξεκινούν από το πιάτο σας. Όπως κάθε άλλο μέρος του σώματος σας βασίζονται σε μια  ισορροπημένη διατροφή, έτσι και για τα μαλλιά. Μπορεί να πάρει περισσότερο χρόνο - αρκετούς μηνες- για να δείτε αποτελέσματα, αλλά είναι σίγουρο οτι η υγεία των μαλλιών σας θα επωφελειθεί από συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά.


1. Σολομός
 
Το κρέας του είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και βιταμίνη  D (και τα δύο είναι σημαντικά για γερά μαλλιά), τα ωμέγα 3 λιπαρά είναι το πιο σημαντικό. Εναλλακτική: σαρδέλες, πέστροφα, αβοκάντο

2. Καρύδια

Τα μοναδικά που περιέχουν καλή ποσότητα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων . ΕΠίσης είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε. 

3. Στρείδια
 
Είναι πλούσια σε ψευδάργυρο. Για να καταλάβουμε πόσο πλούσια είναι τα θαλασσινά σε ψευδάργυρο, αξίζει να αναφέρουμε ότι 1 μόλις στρείδι μπορεί να καλύψει σχεδόν κατά 70% της ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα. Η έλλειψη του ψευδάργυρου μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών. 
Εναλλακτική: αμύγδαλα, βοδινό, αυγά

4. Γλυκοπατάτες

Αποτελούν καλή πηγή του αντιοξειδωτικού Β-καροτίνη την οποία το σώμα σας μετατρέπει σε βιταμίνη Α η οποία ευθύνεται για την παραγωγή της λιπαρότητας και την προστασία του τριχωτού της κεφαλής. Εναλλακτική: καρότα, μάνγκο, κολοκύθι, βερίκοκα. 

5. Αυγά

Πολή καλή πηγή πρωτεΐνης, ενώ περιέχει ψευδάργυρο, σελήνιο, σίδηρο. Ο σίδηρος είναι πολύ σημαντικός. Όταν έχουμε χαμηλό σίδηρο έχουμε και απώλεια μαλλιών. 

6. Σπανάκι

Σίδηρος, Β-καροτίνη βιταμίνη  C που περιέχει το σπανάκι κρατά υγιή τα μαλλιά. 

Εναλλακτική: μπρόκολο

7. Φακές

Μικρές αλλά θαυματουργές. Τα όσπρια αυτά περιέχουν πρωτεΐνη, σίδηρο, ψευδάργυρο

8. Γιαούρτι

Επιλέξτε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά το οποίο περιέχει πρωτεΐνη , βιταμίνη B5 και βιταμίνη  D. Το γιαούρτι αποτελεί εξαιρετική τροφή για τα μαλλιά.

9. Blueberries

Πλούσια σε βιταμίνη C η οποια είναι σημαντική για την κυκλοφορία στο τριχωτό της κεφαλής. 
 
10. Πουλερικά

Ιδανικά για την πρόσληψη πρωτεΐνης, ψευδάργυρου, σιδήρου και βιταμίνης Β που κρατούν τα μαλλιά σας υγιή και γερά.  

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ