Βάλτε εύκολα και με ασφάλεια την γυμναστική στη ζωή σας!

29 Απριλίου 2014


Σταματήστε να προγραμματίζετε την άσκηση μόνο για το Σαββατοκύριακό σας και ενδώστε σε 3 – 4 φορές μέσα στην εβδομάδα. Έτσι δεν θα συσσωρεύσετε την πίεση στο σώμα σας μόνο σε δύο μέρες.

Είναι δεδομένο πως τις πρώτες φορές θα θέλετε να τα δώσετε όλα, αλλά αυτό δεν είναι σωστό για τον οργανισμό σας –η υπερπροσπάθεια μπορεί να σας φέρει τραυματισμούς και προβλήματα- και γιατί θα σας κάνει να βαρεθείτε γρήγορα. Ακολουθήστε κανονικούς ρυθμούς και αυξομειώστε κάθε φορά την ένταση.
Την πρώτη φορά π.χ. τρέξτε στο διάδρομο ή στο πάρκο δέκα λεπτά, την δεύτερη δώδεκα, την τρίτη δεκατέσσερα κτλ. Πριν από την άσκησή σας πρέπει να κάνετε ένα σωστό ζέσταμα. Έτσι θα προετοιμάσετε το σώμα σας και θα αποφύγετε τραυματισμούς.

Μη βιάζεστε να τελειώσετε γρήγορα. Αφιερώστε χρόνο στις διαστάσεις, καθώς αυτές είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της γυμναστικής. Μην ξεχνάτε να πίνετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα νερό. Η ενυδάτωση είναι πολύ σοβαρή υπόθεση.

Μην κλείνετε τα μάτια σε έντονους πόνους που δεν υποχωρούν. Το σώμα σας χρειάζεται χρόνο για να επανακτήσει τις δυνάμεις του.

Μην αντιμετωπίζετε τη γυμναστική σαν λύση ανάγκης, αλλά σαν την κολλητή σας φίλη. Το μυστικό είναι να την κάνετε κομμάτι όλης σας της ζωής, όχι μόνο την Άνοιξη, λίγο πριν βγείτε με το μαγιό σας στην παραλία.

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ
Τα νέα της ημέρας
11:39 Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ