Τι πρέπει να τρώω πριν κοιμηθώ για να μην πάρω βάρος;

29 Απριλίου 2014
Ειρήνη, 16 ετών ρωτά
Ρωτά η αναγνώστρια μας Ειρήνη Θ. :
 
Γεια σας. Θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση. Μέχρι τι ώρα πρέπει να καταναλώνουμε το βραδινό φαγητό και τι πρέπει να τρώμε; φαγητό ή σαλάτα-γιαούρτι;  Είμαι 16 ετών 1,64 ύψος και 66 κιλά και γενικά τι έχετε να μου προτείνετε για την απώλεια κιλών αλλά και λίπους;



Απαντά η Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Φιλίππου Αμαλία:

Αγαπητή αναγνώστρια,

Η διατροφή την ευαίσθητη περίοδο της εφηβείας την οποία διανύετε απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και σίγουρα όχι ακραίους χειρισμούς. Ο μόνος τρόπος να χάσετε το υπερβάλλον βάρος σας χωρίς κίνδυνο και με μακροπρόθεσμα αποτελέσματα είναι να ακολουθήσετε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο που θα σας προσφέρει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την ανάπτυξή σας χωρίς να σας επιβαρύνει με θερμίδες . Συνδυαστικά, θα πρέπει να εισάγετε κάποιας μορφής φυσική δραστηριότητα στην καθημερινότητά σας ώστε να επιταχύνετε την απώλεια βάρους αλλά κυρίως για να επιτύχετε απώλεια σωματικού λίπους.
Όσον αφορά την ώρα και σύσταση του βραδινού γεύματος, θα πρέπει να γνωρίζετε πως η μέχρι τώρα επικρατούσα αντίληψη ότι το βραδινό γεύμα παχαίνει, θεωρείται παρωχημένη για τη σύγχρονη διαιτολογία. Μπορείτε (και πρέπει) να τρώτε 3 κύρια γεύματα ημερησίως και 2 με 3 ενδιάμεσα υγιεινά σνακ. Οι ώρες κατανάλωσης των γευμάτων δεν επηρεάζουν καθόλου το βάρος σας, καθώς οι μόνοι σημαντικοί παράγοντες είναι η σύσταση και το μέγεθός τους. 
Ένας κλινικός διαιτολόγος θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής με βάση τις ανάγκες αλλά και τις συνήθειες σας, που θα σας εξασφαλίσει αποτελέσματα με τον πιο ασφαλή και ανώδυνο τρόπο.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ