Ταχίνι: Τα πολλαπλά οφέλη του

29 Απριλίου 2014
To ταχίνι προέρχεται από επιλεγμένους σπόρους σησαμιού, οι οποίοι υπόκεινται σε επεξεργασίες αποφλοίωσης και ξήρανσης και στη συνέχεια πολτοποιούνται.
Πρόκειται για μια τροφή με πλούσια θρεπτική αξία , καθώς διαθέτει πρωτεΐνες, βιταμίνες -Ε, Β1, Β2-  νιασίνη, υδατάνθρακες και αμινοξέα. 
 
Οι ευεργετικές ιδιότητές του: 
 
- Καταπολεμάει την οστεοπόρωση γιατί είναι πλούσιο σε ασβέστιο.
- Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα -κάλιο και ψευδάργυρος.
- Έχει έντονη αντιοξειδωτική δράση, και εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες, με τη βοήθεια του μαγγάνιου και σελήνιου.
- Βάζει τέλος στον πονοκέφαλο και τις χρόνιες ημικρανίες, λόγω του φώσφορου και του μαγνησίου του.
- Συμβάλλει στην καλή λειτουργία του συκωτιού και των νεφρών, εξαιτίας των αμινοξέων του.
- Έχει αντικαρκινική δράση, ενώ ενδέχεται να δρα ανασταλτικά στο Αλτσχάιμερ.
- Μειώνει τα λιπαρά με τα Ω6 του.
- Προστατεύει από τη γήρανση καθώς  διαθέτει βιταμίνη Ε.
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ
Τα νέα της ημέρας
11:39 Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ