Οι 11 τροφές που θα αναζωογονήσουν τα μαλλιά μας

16 Μαΐου 2014
1. Αυγά : τα αυγλα είναι πλούσια σε βιοτίνη, η βιοτίνη (βιταμίνη Β 7 ή βιταμίνη Η) παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των μαλλιών και είναι χρήσιμη για την αντιμετώπιση της τριχόπτωσης

2. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως το quinoa, είναι σημαντικά για την υγεία των μαλλιών, επειδή είναι γεμάτα από ψευδάργυρο και σίδηρο.

3. Αβοκάντο: τα υγιή λίπη είναι σημαντικά στη διατροφή μας, ειδικά για τα μαλλιά και το δέρμα μας! Γιατί; Είναι γεμάτα από βιταμίνη Ε και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

4. Σολωμός: ακριβώς όπως τα αυγά, ο σολωμός είναι γεμάτος από βιοτίνη και υγιεινά λίπη που θρέφουν τα μαλλιά μας.

5. 
Οστρακοειδή, όπως τα στρείδια και τα μύδια, είναι σημαντικά για τα μαλλιά μας, χάρη στα υψηλά επίπεδα του ψευδαργύρου.

6. 
Όσπρια: όπως φασόλια, μαύρα φασόλια και οι φακές, είναι πλούσια σε σίδηρο, ψευδάργυρο και βιοτίνη, όλα τα απαραίτητα για την υγεία των μαλλιών.

7. Μπρόκολο: Το μπρόκολο είναι υψηλό σε φυλλικό οξύ, το οποίο βοηθά στην κυτταρική διαίρεση. Αν έχετε αραίωση, αδύναμα ή εύθραυστα μαλλιά, μπορεί να είναι ένα σημάδι των χαμηλών επιπέδων φυλλικού οξέος.

8. Παπάγια: το τζάκποτ σε βιταμίνη C, η οποία είναι απαραίτητη για την παραγωγή κολλαγόνου. Στην πραγματικότητα, η έλλειψη κολλαγόνου μπορεί να οδηγήσει σε ψαλίδα.

9. Εσπεριδοειδή: ακριβώς όπως η παπάγια, τα εσπεριδοειδή, όπως τα πορτοκάλια, τα λεμόνια και το γκρέιπφρουτ είναι φορτωμένα με βιταμίνη C.

10. Sea 
Buckhorn: είναι ένα ασιατική μούρο πλούσιο σε ωμέγα 7, καροτίνη και βιταμίνη C, τα οποία είναι απαραίτητα για υγιή και λαμπερά μαλλιά.

11. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το λάχανο και το σπανάκι, είναι γεμάτα από σίδηρο. Μερικές μελέτες έχουν συνδέσει την απώλεια μαλλιών στις γυναίκες με τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου.
 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ