Kρίση πανικού: Τι πρέπει να κάνεις όταν έχεις ταχυπαλμίες

21 Μαΐου 2014
Κωνσταντίνος, 27 ετών ρωτά

Αναγνώστης μας ρωτά: 

Καλησπέρα, μου έχει τύχει να νιώθω έντονη ταχυπαλμία και όταν αγχώνομαι να νιώθω ότι χάνω τον έλεγχο, συζητώντας το κατέληξα ότι μπορεί να έχω κρίσεις πανικού, πώς το καταλαβαίνουμε ότι κάποιος μπορεί να παθαίνει κρίσεις πανικού; Σας ευχαριστώ. 

Στο ερώτημά σας απαντά ο ψυχολόγος- ομαδικός θεραπευτής, Δημήτρης Κατσαρός. 

Δημήτρης Κατσαρός

Αγαπητέ αναγνώστη: 

Όταν σας συμβαίνει να έχετε ταχυπαλμία καλό είναι να μειώνετε τις διεγερτικές ουσίες που προσλαμβάνετε: Τον καφέ, το τσιγάρο, τα τονωτικά ποτά ή ό,τι παρόμοιο με τέτοιες ιδιότητες. Αυτό βοηθά σε δεύτερο χρόνο την αναπνοή. Αφού "πέφτουν οι στροφές" αναπνέετε με πιο αργό ρυθμό. Προσπαθήστε να μην επιβάλλετε στον εαυτό σας τη βαθιά αναπνοή και αντίστοιχα να μην επιβάλλετε την εκπνοή. Αφήστε το σύστημά σας να αναπνέει αυτόματα και να προσαρμόζετε την κινητικότητα σας με βάση την αναπνοή και όχι την αναπνοή με βάση το "τι θέλετε να κάνετε". Αυτό είναι ένας απλός μπούσουλας αρχικά. Σας προτείνω επίσης για να μην κάνετε σενάρια κυρίως αλλά και προληπτικά να επισκεφτείτε έναν καρδιολόγο για εξέταση τρίπλεξ. Αν όλα είναι καλά τότε μπορούμε να συζητήσουμε για ψυχοσωματικά όπως κρίσεις πανικού. Αν χρειαστείτε ξαναστείλτε μας. 


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Τα φάρμακα για τη σχιζοφρένεια: Απορίες αναγνωστών
Πώς πρέπει να φερθείς όταν τελειώνει μια φιλία;
13:59 Τα φάρμακα για τη σχιζοφρένεια: Απορίες αναγνωστών
Πιττακός
Η Σκέψη της ημέρας
13:48 Πιττακός