Πως θα διώξω το λίπος από τους μηρούς και την μέση;

4 Ιουνίου 2014
Λένα, 16 ετών ρωτά

Ρωτά η Λένα Τ.

Γεια σας είμαι 16 ετών 65 κιλά κ ύψος 1,75. Το ξέρω ότι τα κιλά μου φαίνονται καλά αλλά δεν είναι έχω τεράστιο πρόβλημα στην περιοχή των μηρών και στα λεγόμενα σωσίβια όπου είναι μαζεμένο όλο το λίπος προσπαθώ να προσέχω την διατροφή μου και γυμνάζομαι, αλλά δεν βλέπω κάποια διαφορά μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο πρόγραμμα διατροφής η κάποια βοήθεια γενικότερα σας παρακαλώ;


Απαντάει η διαιτολόγος διατροφολόγος Χριστίνα Μακρατζάκη 

Αγαπητή φίλη, 

Το τοπικό πάχος χωρίς αμφιβολία είναι ένα ζήτημα που ταλαιπωρεί αρκετές γυναίκες. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει μαγική φόρμουλα για το τοπικό πάχος. Χρειάζεται ισορροπημένη διατροφή, αρκετό νερό και γυμναστική. 
Οπότε αυτό που θα σου πρότεινα είναι κατ' αρχήν να διατηρήσεις τις ώρες του γυμναστηρίου. Κατά δεύτερον να πίνεις τα υγρά που χρειάζεσαι. Για την ηλικία σου και τα κιλά σου, οι ανάγκες σε υγρά  κυμαίνονται γύρω στα 1,8lt - 2,1lt. 
Όσον αφορά το υπόλοιπο διατροφικό κομμάτι προσπάθησε να καταναλώνεις 1-2 σαλάτες και  2-4 φρούτα ημερησίως. Γαλακτοκομικά, κρέας, όσπρια, ψάρι και αυγά επίσης απαραίτητα στην καθημερινή και εβδομαδιαία διατροφή. 
Αυτό που θα σου πρότεινα να περιορίσεις είναι τα πολλά αναψυκτικά αλλά και άλλα τρόφιμα  πλούσια σε αλάτι και τρανς λιπαρά όπως οι μαγιονέζες. 
Προσπάθησε να επίσης επιλέγεις τρόφιμα με ακόρεστα λιπαρά όπως το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, το ταχίνι, οι ελιές, οι ξηροί καρποί. 
Πέρα από αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τον σωματότυπό μας και να προσπαθούμε να τον βελτιώσουμε σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που υπάρχουν. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Όσκαρ Ουάιλντ
Η Σκέψη της ημέρας
17:58 Όσκαρ Ουάιλντ