Σνακ που μπορείς να τρως μέσα στη μέρα και δεν παχαίνουν

6 Ιουνίου 2014
 

Τα σνακ κατά την διάρκεια της ημέρας είναι απαραίτητα και θα μας προσφέρουν πολύτιμη και τονωτική ενέργεια που θα μειώσει το αίσθημα της πείνας. Μερικές προτάσεις είναι οι παρακάτω:

 

1. 1 φρούτο εποχής ή 4 αποξηραµένα φρούτα, π.χ. δαµάσκηνα ή βερίκοκα ή 1 χούφτα σταφίδες

2. 1 γιαούρτι µε χαµηλά λιπαρά

3. 2 κράκερς ή 2 κριτσίνια ολικής άλεσης µε λίγο τυρί cottage ή 1 τρίγωνο τυράκι

4. ½ µικρό παστέλι ή 1 µπάρα δηµητριακών (με βάση βρώμη ή σιτάρι)

5. 1 χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς (π.χ. 6-7 αµύγδαλα ή λίγα καρύδια)

6. 1 φρυγανιά ολικής άλεσης µε 1 κουταλάκι του γλυκού µαρµελάδα

7. 3 κουταλιές της σούπας µούσλι µε 1/2 γιαούρτι µε χαµηλά λιπαρά

8. 1 μικρό τοστ με μαύρο ψωμί και τυρί/γαλοπούλα ή 1 μικρό σάντουιτς µε µαύρη µπαγκέτα, 1 φέτα ζαµπόν γαλοπούλα ή 1 αραβική με τόνο μαρούλι

9. 2-3 ρυζογκοφρέτες µε 1 φέτα τυρί µε χαµηλά λιπαρά

10. 2 µπισκότα τύπου πτι-µπερ ολικής άλεσης ή digestive (χωρίς ζάχαρη ή με χαμηλότερα λιπαρά)

11. 1 κριθαρένιο παξιµάδι µε τυρί cottage και ντοµάτα

12. Μερικά µπαστουνάκια από καρότο, αγγούρι και 1 αβγό βραστό

13. 1 κομμάτι σπιτικό κέϊκ ή μπισκότα βρώμης (με βρώμη, μέλι, ξηρούς καρπούς)

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ