Τα χάπια για την καρδιά και τα προβλήματα στη στύση...

1 Ιουλίου 2014
Νίκος, 51 ετών ρωτά

Ρωτά ο αναγνώστης μας Νίκος Δ.

Παρακαλώ, έπαθα οξύ έμφραγμα. Έχω 3 στεντ. Έπεσα ψυχολογικά. Πήρα το cipralex10 ένα χρόνο και το έχω κόψει 8 μήνες. Ρωτάω αν αφήνει κάποιες παρενέργειες. Δεν είχα ερωτική επιθυμία και δυσκολευόμουν στην εκσπερμάτωση. Αυτή την στιγμή δεν έχω σκληρή στύση να ολοκληρώσω. Έκανα αλλαγή τα χάπια, έκοψα το lopresor κατοπιν γιατρού. πίνω χάπι άλλο για πίεση. Αυτό το χάπι θέλω να μου πείτε δημιουργεί στυτική δυσλειτουργία; Μπορώ να συμβουλευτώ ανδρολόγο; Με έχει αγχώσει που δεν μπορώ να κάνω ολοκληρωτικό σεξ. Είμαι 51 ετών. 

 

Απαντάει ο καρδιολόγος Γ. Λάζαρος 

Στην ερώτηση εάν το cipralex 'αφήνει' παρενέργειες 8 μήνες μετά τη διακοπή του η απάντηση είναι πως δεν είναι πιθανό. Σχετικά με το οι β αποκλειστές (όπως και το Lopressor που αναφέρετε) μπορεί να δημιουργήσει διαταραχές στη στύση η απάντηση είναι ενδεχομένως ναι, αν και όχι συχνά. Ωστόσο, το πρόβλημα είναι αρκετά πιο σύνθετο γιατί και η ίδια η κατάθλιψη μπορεί να προκαλέσει διαταραχές στη στυτική λειτουργία και αντικειμενικά είναι δύσκολο να καθοριστεί ποια είναι η συμμετοχή του ψυχολογικού προβλήματος και ποια του φαρμάκου στην εμφάνιση στυτικής δυσλειτουργίας. Το πρόβλημα σας θα πρέπει να το συζητήσετε με το θεράποντα Καρδιολόγο σας που γνωρίζει λεπτομέρειες για το ιστορικό σας. Επιπλέον, στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Αθηνών, στην πρώτη Πανεπιστημιακή Καρδιολογική Κλινική, λειτουργεί ειδική Μονάδα 'Καρδιαγγειακών Νόσων και Σεξουαλικής Υγείας', όπου σχετικά θέματα μπορεί να αντιμετωπιστούν συνολικά και σε επίπεδο διάγνωσης και θεραπείας, στην οποία και μπορείτε να απευθυνθείτε.


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
 Γιόχαν Βόλφγκανγκ φον Γκαίτε
Η Σκέψη της ημέρας
14:58 Γιόχαν Βόλφγκανγκ φον Γκαίτε