Διαβάστε πως αλλάζει ο τρόπος βαθμολόγησης στο Λυκειο

3 Ιουλίου 2014

Με τροπολογία που θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή και η οποία θα έχει αναδρομική ισχύ για τους μαθητές που φοίτησαν φέτος στην Α’ Γενικού Λυκείου θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται η βαθμολόγηση των μαθημάτων «Ελληνική Γλώσσα» και «Μαθηματικά». 

Συγκεκριμένα, σε αυτούς τους δυο κλάδους μαθημάτων μέχρι σήμερα απαιτούνταν βαθμός τουλάχιστον 10 σε κάθε ένα από τα μαθήματα, δηλαδή 10 στα Αρχαία, 10 στη Νέα Ελληνική Γλώσσα, 10 στη Λογοτεχνία, 10 στην Άλγεβρα και 10 στη Γεωμετρία για την προαγωγή του μαθητή. Αν, για παράδειγμα, κάποιος μαθητής βαθμολογούνταν με 8 στην Άλγεβρα και 10 στη Γεωμετρία, τότε θα παραπεμπόταν για επανεξέταση το Σεπτέμβριο στο μάθημα της Άλγεβρας. 

Με την προωθούμενη νομοθετική ρύθμιση βελτιώνεται ο τρόπος υπολογισμού των βαθμών και της προαγωγής των μαθητών.

Παράδειγμα:

Μαθητής στις προαγωγικές εξετάσεις βαθμολογείται με 8 στην Άλγεβρα και 14 στη Γεωμετρία. Με το υφιστάμενο καθεστώς βαθμολόγησης και προαγωγής ο μαθητής θα παραπέμπονταν το Σεπτέμβριο για το μάθημα της Άλγεβρας. 

Με το νέο σύστημα βαθμολόγησης, ο μαθητής προάγεται καθώς ο μέσος όρος της Άλγεβρας και της Γεωμετρίας είναι 11 (8+14=22/2=11). 

Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, το μέτρο αυτό πρόκειται να μειώσει αισθητά των αριθμό των επανεξεταζόμενων ή απορριπτόμενων μαθητών της Α’ Λυκείου και να αποκαταστήσει πιθανές στρεβλώσεις που δημιουργούσε το υπάρχον νομοθετικό καθεστώς.

Με την προωθούμενη νομοθετική πρωτοβουλία δεν επέρχεται καμία αλλαγή στον τρόπο βαθμολόγησης των μαθημάτων Φυσική, Χημεία και Βιολογία, όπου απαιτείται μέσος όρος και στα τρια μαθήματα τουλάχιστον 8 για την προαγωγή του μαθητή. 

Διατηρείται η Τράπεζα Θεμάτων

Στο άλλο μείζον ζήτημα, αυτό της Τράπεζας Θεμάτων, ο υφυπουργός Παιδείας Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος σε συνέντευξή του χθες στον ΒΗΜΑ FM υπογράμμισε ότι υπάρχει εμπιστοσύνη από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στο θεσμό αυτό, ο οποίος δεν θα καταργηθεί, αλλά θα παραμείνει σε ισχύ με βελτιώσεις, εφόσον απαιτηθεί.

Μάλιστα, το υπουργείο Παιδείας σε ανακοίνωσή του σημειώνει ότι «η εισαγωγή της Τράπεζας Θεμάτων στην Α’ Λυκείου, όχι μόνο δεν οδήγησε τους μαθητές σε αποτυχία ή επιπλέον δυσκολία ανταπόκρισης στην εξέταση των αντίστοιχων μαθημάτων, αλλά αντιθέτως τους υποβοήθησε ώστε να επιτύχουν καλύτερες βαθμολογικές επιδόσεις. Τα σχετικά στοιχεία θα διαβιβαστούν και στη Βουλή των Ελλήνων».


Real.gr 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ