Έρωτας: 9 σημάδια ότι μάλλον η σχέση σου έχει πρόβλημα!

8 Ιουλίου 2014

Συμβουλές από τον ψυχοθεραπευτή Dr John Gray

 

Για να βοηθηθούν οι γυναίκες ν’ αναγνωρίσουν ότι ένα πρόβλημα στη σχέση τους μεγαλώνει, αναφέρουμε μερικά προειδοποιητικά σημάδια:

1.Συχνά ο σύντροφός σας ξεχνάει να κάνει διάφορα πράγματα για σας.

2.Δεν νιώθετε άνετα να ζητήσετε βοήθεια.

3· Ο σύντροφός σας κάνει κάτι για σας, εσείς βρίσκετε όμως ότι δεν είναι αρκετό.

4. Δεν νιώθετε ασφάλεια για να νευριάσετε και καταλήγετε να κρύβετε τα συναισθήματά σας.

5· Συλλαμβάνετε τον εαυτό της να αναστατώνεται για μικροπράγματα κι αποφεύγετε τα πραγματικά προβλήματα.

6.Ο σύντροφός σας δεν δείχνει να έχει μεγάλο ενδιαφέρον για σας, κι όμως δεν σας νοιάζει.

7.Νιώθετε να του κρατάτε κακία γιατί δίνετε περισσότερα από κείνον.

8.Αισθάνεστε ότι αν άλλαζε, τότε θα είσαστε ευτυχισμένη.

9- Νιώθετε ενοχή ή λύπη για τη δυστυχία σας.

Οι περισσότερες γυναίκες έχουν βιώσει καθένα από τα παραπάνω συμπτώματα τουλάχιστον μια φορά στη σχέση τους μ’ έναν άντρα. Είναι φυσικό να νιώθει κανείς έτσι, ιδίως αν δεν αντιλαμβάνεται πόσο διαφορετικοί είναι οι άντρες από τις γυ­ναίκες.

Ακολουθούν μερικές προτάσεις για τις γυναίκες, προκειμένου να αντιμετωπίσουν αυτά τα συμπτώματα:

Να δεχτείτε ότι είναι διαφορετικός από σας και εξασκηθεί- τε να ζητάτε Βοήθεια.

Όταν είστε εκνευρισμένη, εξασκηθείτε στο να μοιράζεστε τον εκνευρισμό σας, προσπαθήστε όμως να τον περιβάλετε με θετικά συναισθήματα εμπιστοσύνης, παραδοχής και εκτίμησης.

Όταν θα μοιράζεστε μαζί του τα συναισθήματά σας, πότε πότε να τον διαβεβαιώνετε ότι δεν τον κατηγορείτε κι ότι το γεγονός πως σας ακούει είναι πολύ βοηθητικό και το εκτιμάτε πολύ.

· Μάθετε να ζητάτε υποστήριξη και να νιώθετε καλά έστω κι όταν δεν σας βοηθήσει. Λώστε του την ευκαιρία να σας βοηθήσει με το δικό του τρόπο.

Να εκτιμάτε οτιδήποτε κάνει για σας. Μην το παίρνετε σαν δεδομένο.

Φροντίστε πρώτα τον εαυτό σας και μετά εκείνον. Αν είστε κουρασμένη ή έχετε πολύ άγχος, μην παριστάνετε τη μάρ­τυρα συνεχίζοντας την προσφορά. Δώστε του λιγότερα, ώστε να καταλάβει ότι χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια.

Όταν κάνει προτάσεις για να στηρίξει τη σχέση -«Πάμε έξω για φαγητό» ή «Ας πάμε οι δυό μας διακοπές», για παρά­δειγμα- προσέξτε ιδιαίτερα να μην τον διορθώσετε, να μην τον κρίνετε ή να μη βελτιώσετε το σχέδιό του.

 Να πάρετε μέρος σε μια ομάδα υποστήριξης για γυναίκες. Να έχετε εβδομαδιαίες συναντήσεις, να μοιράζεστε τις εμπειρίες σας χρησιμοποιώντας αυτές τις νέες πληροφορίες.

Πιάστε φιλία με κάποιαν που έχει μια καλή σχέση και μοι­ραστείτε μαζί τα συναισθήματά σας. Αν δεν μπορείτε να βρείτε μια φίλη, τότε βρείτε έναν έμπιστο σύμβουλο ή ένα θεραπευτή να σας βοηθήσει. Συζητήστε με το σύντροφό σας. Μοιραστείτε μαζί του τα συναισθήματά σας ώστε να σας καταλάβει καλύτερα.


Eυχαριστούμε τις εκδόσεις Θυμάρι για την ευγενική παραχώρηση του υλικού

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
 Γιόχαν Βόλφγκανγκ φον Γκαίτε
Η Σκέψη της ημέρας
14:58 Γιόχαν Βόλφγκανγκ φον Γκαίτε