Συνεχίζουν σταθερά οι ερυθρόλευκοι -

9 Ιουλίου 2014

Μια επιτυχία που σημαίνει πολλά για τον μπασκετικό Ολυμπιακό.

Ο ερυθρόλευκοι κατέλαβαν τη δεύτερη θέση, μεταξύ 64 ευρωπαϊκών ομάδων, στο μάρκετινγκ.

Μάλιστα, βελτίωσαν την περσινή τους επίδοση, που είχαν φιγουράρει στη τρίτη θέση.

Την πρώτη θέση στο διαγωνισμό Devotion Marketing Awards της Euroleague κατέκτησε η Αλμπα Βερολίνου και την τρίτη θέση η Σάσκι Βασκόνια.

Επίσης, ο Ολυμπιακός βραβεύτηκε για το loyalty πρόγραμμα που έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς με το λανσάρισμα της Olympiacos BC World MasterCard, μέσα από το οποίο συνδυάζεται η εμπορική ανάπτυξη της ομάδας, η καθημερινή σύνδεση των φιλάθλων με την ομάδα οι οποίοι μπορούν να απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια και αποκλειστικές εμπειρίες, η εμπλοκή στο πρόγραμμα και άλλων χορηγών και συνεργατών της ομάδας και η ανάπτυξη ενός ιδιαίτερου και καινοτόμου προγράμματος πιστότητας με πολύ μεγάλη προοπτική για τα ερχόμενα χρόνια.

Ο Εμπορικός Δ/ντης της ΚΑΕ Ολυμπιακός κ. Νίκος Λεπενιώτης τόνισε πως:

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την βράβευση αυτοί καθώς και για το γεγονός οτι τα τελευταία 3 χρόνια είμαστε στις κορυφαίες ομάδες της Euroleague και εκτός παρκέ, σε θέματα marketing και εμπορικής ανάπτυξης. Το πρόγραμμα για το οποίο βραβευτήκαμε, ανάμεσα σε άλλα, αποτελεί για εμάς προτεραιότητα για τα ερχόμενα έτη καθώς η Olympiacos BC MasterCard θα είναι το απόλυτο εργαλείο για όλους τους φιλάθλους μας με ιδιαίτερα προνόμια και αποκλειστικές εμπειρίες.

Συγχαρητήρια σε όλα τα στελέχη της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ για την υπέροχη και ομαδική δουλειά!».

filathlos.gr/

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ