Κρίση πανικού: Τι να σκεφτώ για να ηρεμήσω;

18 Ιουλίου 2014
Στέφανος, 28 ετών ρωτά

Αναγνώστης μας ζητά τη βοήθεια των ειδικών μας: 

Τι μπορεί να σκεφτει καποιος πριν από μια κριση πανικού; Πώς να ηρεμήσω τον εαυτο μου όταν νιώθω το φόβο να έρχεται;

Αγαπητή αναγνώστρια. Στο ερώτημά σας απαντά ο Επίκουρος Καθηγητής Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Πέτρος Σκαπινάκης.

Θα θυμίσεις στον εαυτό σου ότι ο πανικός είναι σαν τον φελλό της σαμπάνιας που είναι έτοιμος να φύγει από το μπουκάλι. Την στιγμή που φεύγει το χειρότερο ήδη πέρασε και η ένταση ξεθυμαίνει άμεσα. Στην κρίση πανικού τα χειρότερα συμπτώματα είναι πάντα αυτά που προηγήθηκαν λίγο πριν σκεφτώ ότι έρχεται ο πανικός. Αφού τα άντεξα, σημαίνει ότι μπορώ να αντέξω και τα υπόλοιπα που θα είναι πολύ μικρότερης έντασης.

Ας δούμε όμως περισσότερα για την κρίση πανικού ΕΔΩ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ