Ο πατέρας μου έχει αφαιρέσει τον προστάτη και έχει συχνά ουρολοιμώξεις. Τι πρέπει να κάνει;

24 Ιουλίου 2014
Στέλιος, 35 ετών ρωτά

Ρωτά ο αναγνώστης μας  Στέλιος 

Θα ήθελα να ρωτήσω, ο πατέρας μου έχει κάνει αφαίρεση του προστάτη αλλά συχνά έχει ουρολοιμώξεις και κάθε τόσο παίρνει αντιβίωση. Βέβαια έχει και άλλα προβλήματα  με εγκεφαλικό. Δεν μπορεί να ουρίσει κανονικά και συχνά κάνει επίσχεση. Τι μπορώ να κάνω; δεν έχει καθετήρα, απλά μου είπανε να παίρνει ένα φάρμακο που ονομάζεται  ALFURAL. Βέβαια δεν έχω δει και πολλά αποτελέσματα από αυτό το φάρμακο. 

Απαντάει ο Χειρουργός - Ουρολόγος  Αθανάσιος Παλλαντζάς

Θα σας πρότεινα την τοποθέτηση μόνιμου καθετήρα ως την ιδανικότερη λύση, λόγω την συνοσηροτητας. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
Αντρ***** ****
22:03 Πέμπτη 6/10/2016
Γεια σας ο πατερας μου εχει διαγνωστει με καρκινο του προστατη και υποβληθηκε σε επεμβαση με 2 βραχυθεραπειες πριν τρεις μηνες Απο τοτε υποφερει απο ουρολοιμωξεις και περνει αντιβιωσεις Μολις τελειωσει η θεραπειαπερνουν 12 μερες και ξανα τα ιδια με αλλο μικροβιο Τι μπορουμε να κανουμε
Κερα***** ****
13:32 Κυριακή 14/09/2014
Καλησπέρα Θα ηθελα να ρωτησω κατι Η μαμα μου πήγε στο νοσοκομείο γιατι πονούσε και της διέγνωσαν κολικο νεφρού ή πέτρα στο νεφρό δεν ειμαι και πολύ σίγουρη πως ονομάζεται και της έγραψε ο γιατρός για αντιβίωση ενα φάρμακο alfural Όμως ο φαρμακοποιός δεν της το έδωσε γιατι λεει οτι ειναι φάρμακο για τον προστάτη Ποιος από τους δύο έκανε λάθος Μήπως να πάμε σε άλλο φαρμακείο
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ