Το αντιπηκτικό "Σίντρομ" και τι πρέπει να προσέξετε στην διατροφή σας

28 Ιουλίου 2014

 

Το "Σίντρομ" σας προστατεύει από την πιθανότητα σχηματισμού θρομβώσεων στο αίμα σας.Προσέξετε να ακολουθείτε την δοσολογία όπως ακριβώς σας την έχει πει ο ιατρός σας, και να ελέγχετε περιοδικά τον χρόνο προθρομβίνης- Ι.Ν.R.
 
 
Κρατείστε την διατροφή σας σταθερή
 
 
Η βιταμίνη Κ βοηθά την πήξη του αίματος. Όταν τρώμε τροφές που περιέχουν βιταμίνη Κ (κυρίως τα 'πράσινα' τρόφιμα), μπορεί να  επηρεασθεί σημαντικά η δράση των αντιπηκτικών .Δεν χρειάζεται να αποφεύγουμε τις τροφές που περιέχουν βιταμίνη Κ. Χρειάζεται όμως να κρατάμε την ποσότητα αυτών των τροφών σταθερή μέρα με την ημέρα. Εάν αλλάξουμε την διατροφή μας σημαντικά για οποιοδήποτε λόγο, ενημερώστε άμεσα τον ιατρό σας και προβείτε άμεσα σε επανέλεγχο του Ι.Ν.R.

Οι ακόλουθες τροφές έχουν ποσότητες βιταμίνης Κ και θα πρέπει η συνολική ποσότητα που καταναλώνετε  σε αυτές να είναι σταθερή κάθε μέρα :

1 )Τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά που έχουν βαθύ, σκούρο πράσινο χρώμα όπως :
-το σπανάκι - τα σέσκουλα - το λάχανο - τα γογγύλια - τα αντίδια - το κουνουπίδι - το μπρόκολο - το μαρούλι - τα λάχανα Βρυξελλών - τα σπαράγγια - το σέλινο - ο μαϊντανός -τα φύλλα του παντζαριού - τα πράσινα φασολάκια
2)          από τα βότανα την περιέχουν:
-το πράσινο τσάι - το κάρδαμο - η ματζουράνα - το θυμάρι - η ρίγανη - ο βασιλικός
3)          από τα φρούτα βιταμίνη Κ περιέχουν:
-τα δαμάσκηνα - το αβοκάντο - τα ακτινίδια - οι φράουλες - τα βατόμουρα
4)          σε φυτικά έλαια όπως -το ελαιόλαδο - το σογιέλαιο
5)          τα περισσότερα αναποφλοίωτα δημητριακά όπως
-η βρώμη - η σίκαλη - ο φλοιός σιταριού - τα ρεβίθια
6)          Τη βιταμίνη Κ περιέχουν επίσης:
το συκώτι μοσχαριού— τα γαλακτοκομικά - τα αυγά 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ
Τα νέα της ημέρας
11:39 Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ