Έχω έντονους πόνους περιόδου και για πρώτη φορά και μειωμένη ροή. Τι μπορεί να φταίει;

4 Αυγούστου 2014
Μαρία, 20 ετών ρωτά

Ρωτά η αναγνώστρια μας Μαρία Τ.

Γεια σας Είμαι 20 ετών έχω εντελώς σταθερό κύκλο. Κάθε μήνα που έχω περίοδο πονάω αφόρητα και παίρνω το nurrofen express εδώ και 5 μήνες πιο πριν έπαιρνα feldene πιροξικαμη θεωρώ πως ευθύνονται ως ένα βαθμό για τη μείωση της ροής που έχω όμως αυτό το μήνα Ιούλιο περίμενα να αδιαθετησω στα τέλη όμως μου ήρθαν σταγόνες προχθές καθόλου πόνος με λίγα λόγια έχω σταγόνες εδώ κ 3 μέρες κ όχι κανονική ροή κ έντονο πόνο όπως πάντα. Συμβαίνει πρώτη φορά. Δεν μπορώ να πω πώς ανησύχησα πολύ όμως τι μπορεί να φταίει; Άγχος; Είμαι και νοσηλεύτρια Εντελώς πληροφοριακά.
 

Απαντάει ο Μαιευτήρας Χειρουργός Γυναικολόγος Παναγιώτης Χριστόπουλος MD, MSc, PhD, IFEPAG

Αγαπητή φίλη,
 
Οι πόνοι κατά τη διάρκεια της «περιόδου» μπορεί να οφείλονται σε διάφορα αίτια.
Καλό είναι λοιπόν να εξεταστείτε από κάποιο γυναικολόγο της εμπιστοσύνης σας.
Έτσι θα μπορέσουμε να αποκλείσουμε κάποια πάθηση που μπορεί να προκαλεί το πρόβλημα.
Για παράδειγμα, ένας συνηθισμένος λόγος για διαταραχή του κύκλου στην ηλικία αυτή, είναι η κύστη στην ωοθήκη.
 
Αν δεν υπάρχει κάποια πάθηση, τότε οι πόνοι προέρχονται συνήθως από «λειτουργικά» αίτια ή από την ανισορροπία κάποιων ουσιών στον οργανισμό σας.
Τα φάρμακα που αναφέρετε, εκτός από μείωση του πόνου, προκαλούν και μείωση της ροής του αίματος. Συνεπώς αυτό είναι αναμενόμενο και δεν πρέπει να σας ανησυχεί.
Επίσης, και άλλοι λόγοι όπως το στρες ή η αλλαγή περιβάλλοντος και συνηθειών, κλπ κλπ μπορεί να επηρεάσουν σε κάποιες γυναίκες την εμφάνιση της «περιόδου».
Για παράδειγμα, η αλλαγή στις συνήθειες του ύπνου μπορεί να προκαλέσουν κάποια διαταραχή ακόμα και στην περίοδο των διακοπών.
 
Αν όμως ανησυχείτε ιδιαίτερα για κάποιο λόγο, και πάλι η λύση είναι η επίσκεψη σε κάποιο γυναικολόγο.


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΘΕΟΔ***** ****
12:14 Πέμπτη 9/02/2017
καλησπερα σας Είμαι 32 χρονών και έχω ένα παιδάκι Εδώ και δύο με τρια χρόνια η περιοδος μου κραταει δυο μέρες και μια απλά στο τέλος λιγο σημαδάκι το έχω αναφέρει του γυναικολόγου μου αλλά δεν μου έχει πει να κάνω κάποιες εξετάσεις Μηπως γνωρίζετε τι εξετάσεις μπορώ να κάνω Ευχαριστώ πολύ
akis3 adTechParam +65451+13 - adTechUnit 4
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ