Γυμνάζομαι σχεδόν κάθε μέρα και δεν μπορώ να χάσω βάρος. Πόσες θερμίδες πρέπει να παίρνω καθημερινά;

4 Αυγούστου 2014
Έφη, 14 ετών ρωτά
Ρωτά η αναγνώστρια μας Έφη Γ.

Γεια σας. Είμαι 14 ετών και προσπαθώ απεγνωσμένα να χάσω βάρος. Είμαι 1,60 και 65 κιλά. Γυμνάζομαι σε γυμναστήριο 6 φορές την εβδομάδα 1,5 ώρα. Έχω δοκιμάσει τα πάντα, βότανα, πράσινο τσάι, γκρέιπφρουτ, αλλά τίποτα. Πόσες θερμίδες πρέπει να παίρνω καθημερινά και γενικά τι μου προτείνετε για γρήγορο και μόνιμο αποτέλεσμα;

 
Απαντάει η Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Κία Καραγιάννη

Αγαπητή αναγνώστρια, 

Μερικές συμβουλές που θα μπορούσα να σου δώσω για μόνιμο αποτέλεσμα είναι οι παρακάτω. Όσο αναφορά το γρήγορο αποτέλεσμα λόγω της ηλικίας σου θα ήταν καλό να χάνεις μέχρι δύο κιλά το μήνα.


  • Διάλεξε ένα θρεπτικό πρωινό. (Γάλα με δημητριακά ή Γάλα με ψωμί και μέλι ή Τοστ ή Αυγό με τυρί και ψωμάκι κλπ.)
  • Εφάρμοσε 5 γεύματα την ημέρα (Πρωινό, Δεκατιανό, Μεσημεριανό, Απογευματινό, Βραδινό)
  • Επέλεξε τα ολόκληρα φρούτα σε σχέση με τους χυμούς. 
  • Μη ξεχνάς να έχεις σαλάτα καθημερινά μαζί με το κυρίως γεύμα.
  • Κατανάλωνε το φαγητό σου αργά και σε ευχάριστο περιβάλλον .
  • Περιόρισε στο ελάχιστο τρόφιμα όπως αναψυκτικά, γλυκά, πατατάκια.
  • Κατανάλωσε το τελευταίο γεύμα της ημέρας 3-4 ώρες πριν κοιμηθείς.
  • Συνέχισε την άσκηση.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ