Δροσερά αφεψήματα με ελάχιστες θερμίδες

6 Αυγούστου 2014
Καλοκαίρι, ζέστη, δίψα. Και το νερό να μην σας αρέσει σαν γεύση! Τι μπορείτε να κάνετε για να πιείτε το νερό αλλά και να σας προσφέρει πολλά περισσότερο από νερό; 

Τσάϊ Λουϊζας με χυμό λεμόνι

loyiza tsai

Υλικά

  • Φύλλα λουίζας
  • χυμό από 1/2 λεμόνι (για κάθε ποτήρι που θα σερβίρουμε)
  • σταγόνες στέβιας

Εκτέλεση

1ο στάδιο: Σε 1 1/2 λίτρο νερό βράζουμε μία χούφτα λουίζα. Σουρώνουμε το τσάι και το φυλάμε στο ψυγείο

2ο στάδιο (σερβίρισμα): Σε ένα ποτήρι του νερού βάζουμε λίγα παγάκια, προσθέτουμε το χυμό λεμονιού, 4-5 σταγόνες στέβια, συμπληρώνουμε με το τσάι και ανακατεύουμε.

(προαιρετικά μπορούμε στο ποτήρι να βάλουμε 2 φιλαράκια δυόσμο και 1 λεπτή φέτα λεμόνι)

 

Τσάϊ με ιβίσκο – δυόσμο και χυμό ροδάκινο

ibiskos tsai

Υλικά

  • Φύλλα ιβίσκου και δυόσμου
  • χυμό ροδάκινο
  • σταγόνες στέβιας

Εκτέλεση

1ο στάδιο: Σε 1 1/2 λίτρο νερό βράζουμε 1 χούφτα ιβίσκο και 1/3 της χούφτας δυόσμο. Σουρώνουμε το τσάι και το φυλάμε στο ψυγείο

2ο στάδιο (σερβίρισμα): Σε ένα ποτήρι του νερού βάζουμε λίγα παγάκια, προσθέτουμε 1/3 ή 1/4 του ποτηριού χυμό ροδάκινο, 4-5 σταγόνες στέβια, συμπληρώνουμε με το τσάι και ανακατεύουμε.

 

Κανάκης Νικόλαος Διαιτολόγος Διατροφολόγος

Πηγή: Επιστημονική ομάδα του Διατροφολόγου κ. ΖΟυμπανέα (diatrofi.gr)
 
  
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ