Τοπικό πάχος και άσκηση

19 Αυγούστου 2014

Το λίπος στο σώμα μας είναι κατανεμημένο σε διάφορα μέρη του μέχρι την εφηβεία μας, μετά την εφηβεία ο λιπώδης ιστός μπορεί να συγκεντρωθεί σε κάποιες περιοχές κυρίως στην κοιλιά και στους γλουτιαίους, μηριαίους. Αυτό συνήθως οφείλεται σε κληρονομικούς παράγοντες.

Το κάθε σώμα κατανέμει τα κιλά του διαφορετικά ανάλογα με τον τρόπο ζωής του, τις συνθήκες εργασίας (καθιστική εργασία), τον τρόπο διατροφής του, τις φυσικές δραστηριότητές του. Για να έχουμε ομοιόμορφο σώμα και να βελτιώσουμε την εξωτερική μας εμφάνιση θα πρέπει να βάλουμε στη ζωή μας σωστή διατροφή και συχνή άθληση. Ωστόσο το τοπικό πάχος θα παραμένει αμετάβλητο ενώ το υπόλοιπο σώμα θα αρχίσει να χάνει πόντους, από το τοπικό λίπος θα χαθεί ένα μέρος και θα είναι το τελευταίο που θα βελτιωθεί.

Με την απώλεια κιλών θα έχουμε μεγάλη απώλεια σε πόντους και εδώ έρχεται ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα να αντιμετωπίσουμε την χαλάρωση που είναι πολύ ενοχλητική! Οι μύες μπορούμε με ένα καλό πρόγραμμα γυμναστικής να τους διορθώσουμε την δερματική χαλάρωση όμως όχι να την επαναφέρουμε στο αρχικό στάδιο..

Η γυμναστική μπορεί να ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό για να γίνουν καύσεις όχι όμως από τα σημεία που μόνο εμείς θέλουμε «τοπικό λίπος».

Οπότε ξεκινάμε αερόβια άσκηση σε συνδυασμό με σωστή διατροφή για την γενικότερη απώλεια λίπους η άνιση κατανομή λίπους όμως θα υπάρχει σε λιγότερη ποσότητα βέβαια στα σημεία που έχουμε το πρόβλημα, «τοπικό λίπος».

Οι ασκήσεις με βάρη συντελούν στην αύξηση της μυϊκής μάζας, προκαλούν καύση λίπους και αυξάνουν τον μεταβολισμό μας. Μην πέσουμε στην παγίδα «μύθο» που κάνουν οι περισσότεροι π.χ. αν έχω περισσότερο λίπος στην κοιλιά θα κάνουμε συνέχεια ασκήσεις κοιλιακών για να χάσουμε το «τοπικό λίπος».... Γυμνάζουμε ομοιόμορφα όλο το σώμα. Με την εκγύμναση όλου του σώματος θα φανεί και η διαφορά αποκτώντας ίσια πλάτη, γραμμωμένα χέρια, κοιλιακούς και γραμμωμένα πόδια.

Το λίπος που θα παραμείνει λιγότερο αυξημένο σε μία περιοχή παρόλο που το σώμα μας έχει γυμναστεί αρκετά μπορεί να φύγει μόνο με λιποαναρρόφηση.

Για την καλύτερη απώλεια λίπους χρειάζεται αερόβια άσκηση όπως κολύμπι, τρέξιμο, ποδήλατο, γρήγορο περπάτημα. Και παράλληλα ασκήσεις για όλες τις μυϊκές ομάδες.

Δεν υπάρχουν μαγικές τροφές, ούτε μαγικές κρέμες που εξαφανίζουν το λίπος. Όλα αυτά είναι «μύθος». Θέλει προσπάθεια και κόπο.

 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ