Κρίσεις πανικού: Πού μπορώ να βρω δωρεάν ψυχολόγο;

9 Σεπτεμβρίου 2014
Σοφία, 44 ετών ρωτά

Αναγνώστριά μας ζητά τη συμβουλή των ειδικών μας: 

Αγαπητέ γιατρέ εδω και περίπου 2 χρόνια με μια παύση 6 μηνών που το προσπάθησα πολύ γιατι ενιωθα καλυτερα παίρνω καθημερινά zanax 15 εως 25 χαπάκια των 025 για την διαταραχή πανικού. Είναι μεγάλη η ιστορία μου κ δεν θελω να σας κουράσω απλα να αναφέρω οτι εχω και πρόβλημα με τον αυχένα μου 2 κήλες και τελικα δεν μπορω να ξεχωρίσω μερικές φορές αν η ζάληη θολούρα στο κεφάλι μου η εφίδρωση η μικρη ταχυπαλμία και η αίσθηση καποιου αόριστου φόβου είναι κρίση πανικού ή παντρευεονται κ με τον αυχένα ή είναι ισως και κάποια κατάλοιπα των κρίσεων... Νιώθω όμως έτσι καθημερινά άλλοτε πιο έντονα άλλοτε καλύτερα. Επίσης θεωρώ πως πρεπει να σταματησω το zanax καποια στιγμή αλλα δεν νιωθω έτοιμη ακομα. Ειναι επικίνδυνη η μακροχρόνια χρήση του. Θεωρείται καποιο συγκεκριμένο διάστημα σχετικά ασφαλές. Να σας πω επίσης οτι για 8 περίπου μηνες εκανα θεραπεία κ με cipralex σταγόνες με 10ml την οποια εχω σταματήσει τωρα εδω κ 4 μηνες. Ευχαριστω εκ των προτερων. Ειμαι 44 ετων.

Στο ερώτημά σας απαντά ο Επίκουρος Καθηγητής Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Πέτρος Σκαπινάκης.


Απάντηση: Σε αυτή την δόση που το λαμβάνετε δεν είναι προφανώς επικίνδυνο. Κατά τα άλλα πιστεύω ότι για τα ιατρικά θέματα δεν θα αποφύγετε  να πάρετε την γνωμη κάποιου συναδέλφου, που θα σας δει από κοντά, διότι αλλιώς μπορεί οποιαδήποτε συμβουλή να είναι παρακινδυνευμένη. Εάν το πρόβλημα είναι (και) οικονομικό, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού στο εξωτ. ψυχιατρικό ιατρείο Γεν. Νοσκομείου ή κέντρου ψυχικής υγείας δωρεάν. Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι θα μείνετε ευχαριστημένη με την υπηρεσία (για πληροφορίες για το πού θα αναζητήσετε μονάδα ψυχικής υγείας κοντά στο σπίτι σας κάντε κλικ εδώ:http://www.psychargos.gov.gr/Default.aspx?lang=1
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ