Δυναμώνουμε και γραμμώνουμε τους κοιλιακούς μας!

9 Σεπτεμβρίου 2014

Ο κορμός " το κέντρο μας" είναι ο πυρήνας από τον οποίο ξεκινάει όλη μας η δύναμη. Είναι η πηγή για να δυναμώσουν όλες οι μυικές μας ομάδες, αλλά και μια ένδειξη υγείας και φυσικής κατάστασης. ΄Ενας δυνατός κορμός πέρα απο το αισθητικό κομμάτι , βοηθάει στην πρόληψη αλλά και στην ανακούφιση μυοσκελετικών προβλημάτων.

Μια δοκιμή θα σας πείσει, μεγάλη προσοχή στις πληροφορίες της κάθε άσκησης.

Ασκήσεις από τη Μάντη Περσάκη

Ζέσταμα - Διατατική ορθού κοιλιακού. 10-20" 
Αν κάποιος έχει πρόβλημα στη μέση λυγίζει ελαφρώς τα χέρια.

1η άσκηση

Θέση στήριξης - παλάμες, ώμους στην ίδια ευθεία , σηκώνουμε τη λεκάνη και κατεβαίνουμε σφίγγοντας πολύ καλά τους κοιλιακούς. Επαναλαμβάνουμε 1΄

2η άσκηση
Ενώνουμε αντίθετο αγκώνα -γόνατο , διατηρούμε τεντωμένα τα πόδια, εισπνοή-εκπνοή εναλλάξ. Επαναλαμβάνουμε 1΄
 
 
3η άσκηση
Τέντωμα πόδια λίγο πιο κάτω από τις 90 μοίρες , σπόνδυλοι ακουμπάνε στο έδαφος. Εκπνέοντας σηκώνω τον κορμό και τα χέρια έρχονται παράλληλα με τα πόδια. Επαναλαμβάνουμε 3Χ10
 

Διάταση-Αποθεραπεία
Γόνατα στο πλάι, αγκώνας στο έδαφος , μακραίνω χέρι στην αντίθετη πλευρά από τα πόδια.
 
Όλες οι ασκήσεις  έχουμε φροντίσει να απευθύνονται σε όλους ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλλου και επιπέδου. Παρολαυτά  επειδή η κάθε κατάσταση του κάθε ασκούμενου είναι υποκειμενική θα πρέπει  οπωσδήποτε να έχει πάρει ο καθένας την άδεια του γιατρού του ότι μπορεί να παρακολουθήσει ένα πρόγραμμα εκγύμνασης αυτής της μορφής. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να δίνετε μεγάλη προσοχή στις πληροφορίες που σας δίνονται στην κάθε άσκηση , ιδιαίτερα  όσοι απο εσάς ταλαιπωρήστε απο μυοσκελετικά προβλήματα.
 
Πηγή: www.manamia.gr


 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Γιατί δε φεύγουμε από σχέσεις που μας κάνουν κακό
Καλησπερα σας ειμαι 25 χρονων και εχω μια...
Σχέση: Όταν ο άνδρας δε θέλει να είστε συνέχεια μαζί
Καλησπερα σας ονομαζομαι εφη και ειμαι 33...