Πώς να καταπολεμήσεις το κρυολόγημα σε 24 ώρες!

17 Σεπτεμβρίου 2014

Νιώθετε ένα γαργάλημα στο λαιμό, βαρύ κεφάλι, το σώμα σας πονάει. Μάλλον κάτι σας περιτριγυρίζει. Ο μέσος ενήλικας εμφανίζει κρυολόγημα 3 φορές το χρόνο που το καθένα διαρκεί κατά μέσο όρο εννέα ημέρες. Μη το βάζετε κάτω. Σταματήστε το κρύωμα πριν καλά καλά αρχίσει και αισθανθείτε καλύτερα από αύριο, ακολουθώντας μερικές απλές οδηγίες βασισμένες σε μελέτες μεγάλων Πανεπιστημίων της Αμερικής (Michigan Medical Center, Mercy Medical Center Baltimore)


00:00. Μόλις αισθανθείτε τα συμπτώματα
1. Ξεκινήστε να πίνετε νερό. Το μεταλλικό νερό ΚΟΡΠΗ θα σας βοηθήσει να μείνετε ενυδατωμένοι και θα μειώσει τα συμπτώματα (πονόλαιμο, βουλωμένη μύτη κλπ)
2. Κάντε γαργάρες με αλμυρό νερό. Για την καταπολέμηση του πονόλαιμου προσθέσετε μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι σε ένα ποτήρι ζεστό νερό. Θα μειώσει τη φλεγμονή, θα καθαρίσει τους βλεννογόνους του λαιμού και θα ξεπλύνει βακτήρια και ιούς.
3. Κρατήστε τη μύτη σας καθαρή. Χρησιμοποιώντας, αμέσως ένα θαλασσινό ρινικό σπρέι, μπορεί να μειώσει τις επιπτώσεις του κρυολογήματος.
4. Κάντε ένα ζεστό ντους. Η ζεστή υγρασία βοηθά στην αποσυμφόρηση των ρινικών διόδων
02:00. Εντός των 2 πρώτων ωρών
1. Κατευθυνθείτε στο φαρμακείο. Πάρτε ένα παυσίπονο, όπως η ακεταμινοφαίνη για να παλέψει το γενικευμένο πόνο.
2. Αφήστε το φάρμακο για το βήχα. Το καλό κι αγαπημένο μέλι λειτουργεί εξίσου καλά και έχει καλύτερη γεύση! Αρκεί μία έως δύο κουταλιές σκέτες ή σε τσάι.
06:00. Κατά τη διάρκεια των επόμενων έξι ωρών
1. Μην πάτε στην δουλειά αν μπορείτε. Το σώμα σας θα καταπολεμήσει τον ιό καλύτερα αν είστε ξεκούραστοι.
2. Μην ξεχνάτε τα υγρά. Συνεχίστε να πίνετε άφθονο νερό ΚΟΡΠΗ, τσάι Nestea ή ετοιμάσετε για μεσημεριανό λίγη σούπα κοτόπουλου Maggi. Δοκιμασμένη κι επιτυχημένη… συνταγή.
3. Κινηθείτε. Μια μικρή δραστηριότητα κι ελαφριά άσκηση -με καρδιακό ρυθμό κάτω από 100- μπορεί να ενισχύσει πραγματικά το ανοσοποιητικό σύστημα.
12:00. Στο τέλος της ημέρας (τελευταία ευκαιρία για την καταπολέμηση των μικροβίων!)
1. Επιλέξτε ένα υγιεινό δείπνο με πρωτεΐνη, δημητριακά ολικής άλεσης και άφθονα πλούσια σε αντιοξειδωτικά λαχανικά, καθώς μπορεί να τροφοδοτήσουν το ανοσοποιητικό σύστημα.
2. Κάντε ένα ζεστό ντους πριν πέσετε στο κρεβάτι, αν είστε ακόμα μπουκωμένοι.
3. Απολαύσετε έναν καλό, 8ωρο ύπνο.

Την επόμενη ημέρα, αν επρόκειτο για κρυολόγημα, θα νιώθετε ήδη καλύτερα!! 


Πολύτιμες συμβουλές από τη Νestle και το www.manamia.gr

 


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ