Tώρα η στάση του λεωφορείου θα μας λεει και την ώρα.

<p>Από τη γραμμή 224 που συνδέει, μέσω κέντρου, την Καισαριανή με τα δικαστήρια, θα εφαρμοστεί πιλοτικά έως το τέλος του μήνα η τηλεματική στα λεωφορεία. Παράλληλα έχουν αρχίσει να ετοιμάζονται οι δέκα πρώτες «έξυπνες» στάσεις του συγκεκριμένου δρομολόγιου.</p>
<p>Όπως αναφέρει το Έθνος, μέσω αυτών των στάσεων, μοντέρνας αισθητικής και τεχνολογίας, οι επιβάτες θα ενημερώνονται για τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις και στα λεωφορεία, ενώ για τη συνέχεια προγραμματίζεται και η ενημέρωσή τους από το κινητό τους τηλέφωνο ή το tablet τους μέσω μιας εφαρμογής από την οποία θα μπορούν να ελέγχουν την πορεία του.</p>
<p><strong>Χρονοδιάγραμμα</strong></p>
<p>Εντός του επόμενου εξαμήνου ο αριθμός των τηλεματικών στάσεων θα έχει φτάσει τις 100. Το σύστημα αναμένεται να λειτουργήσει πλήρως από τον Ιανουάριο του 2016 και συνολικά θα περιλαμβάνει εγκατάσταση εξοπλισμού σε 1.750 λεωφορεία και 250 τρόλεϊ, εγκατάσταση 1.000 «έξυπνων» στάσεων για την παρακολούθηση του συγκοινωνιακού έργου σε πραγματικό χρόνο και την πληροφόρηση του επιβατικού κοινού για την εκτέλεση των δρομολογίων, Κέντρο Διαχείρισης Συστήματος, Κέντρα Εποπτείας Οχημάτων και Κέντρο Εποπτείας Συγκοινωνιών Αθηνών.</p>
<p>Με την τηλεματική εκτιμάται ότι θα μειωθεί ο χρόνος αναμονής στις στάσεις αλλά και ο συνολικός χρόνος των μετακινήσεων και θα υπάρξει δυνατότητα για ενημέρωση μέσω κινητού τηλεφώνου και Διαδικτύου.</p>
<p><strong>Τα τουρνικέ</strong></p>
<p>Μια άλλη παρέμβαση που θα φανεί στο επιβατικό κοινό θα είναι η τοποθέτηση των πρώτων τουρνικέ στην μπροστινή πόρτα των λεωφορείων, κάτι που αναμένεται να γίνει τον επόμενο μήνα. Στόχος είναι να ενισχυθούν τα μέτρα κατά της εισιτηριοδιαφυγής.</p>
<p>Αρχικά θα τοποθετηθούν σε γραμμές σχετικά ήπιας κίνησης προκειμένου να ελεγχθεί η αποτελεσματικότητα και η λειτουργικότητά τους ώστε να αποφασιστεί εάν θα τοποθετηθούν και σε οχήματα γραμμών υψηλής ζήτησης.</p>
<p>Από τις αρχές της επόμενης χρονιάς μάλιστα αναμένεται να ξεκινήσει η δεύτερη φάση της μελέτης του δικτύου των οδικών μέσων κατά τη διάρκεια της οποίας θα ελεγχθεί κάθε γραμμή ξεχωριστά ώστε να αποφασιστούν ενδεχόμενες αλλαγές.</p>
<p>Ηδη από την πρώτη αναπροσαρμογή που έχει ανακοινωθεί στόχος είναι τα λεωφορεία να γίνουν τροφοδοτικά των μέσων σταθερής τροχιάς και να ενισχυθούν οι γραμμές περιοχών που δεν εξυπηρετούνται από μετρό ή ηλεκτρικό σιδηρόδρομο.</p>
<p><span><br /><br /><br /></span></p>

Σχετικά άρθρα