Έχω μεγάλες γάμπες. Τι μπορώ να κάνω ;

30 Σεπτεμβρίου 2014
Λίτσα ρωτά

Ρωτά η αναγνώστρια μας Λίτσα Η.

Γεια σας εχω σωματοτυπο αχλαδι αλλα αυτο που με ενοχλει περισσοτερο ειναι οι γαμπες μου. Ειναι τεραστιες Δεν μπορω να βρω παντελονια στο νουμερο λογο των γαμπων μου Ειμαι 169 και το βαρος μου ειναι 60-61 κιλα Στα 16 μου ειχα ακολουθησει διατροφη απο ειδικο διατροφολογο Εχω υποθυρεοειδισμο και μεσα σε 2 μηνες εχασα 6,5 κιλα και πολλους ποντους απο την περιφερεια Απο 58,5 πηγα στα 52 Ενω ομως εχανα απο την περιφερια η διαφορα στις γαμπες μου ισα που φαινοταν Να σας πω οτι δεν εχω αθληθει ποτε οποτε το μεγεθος δεν ειναι προβλημα του μυ. Πως μπορω να χασω τις γαμπες; Σκεφτομαι να αρχισω γυμναστηριο και διατροφη αλλα ως ασχετη με το αντικειμενο φοβαμαι να μην σφηξουν και μεινουν ετσι για παντα.

 
Απαντάει η Φιλίππου Αμαλία Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος 
Επιστημονική Συνεργάτης Χαροκοπείου Πανεπιστημίου 


Αγαπητή φίλη, δυστυχώς στο κείμενό σου δεν αναφέρεις την ηλικία σου ώστε να κάνουμε έναν αδρό υπολογισμό του ιδανικού σου βάρους, ωστόσο σε κάθε περίπτωση το βάρος σου φαίνεται να είναι φυσιολογικό και το ουσιαστικό σου πρόβλημα δεν είναι αυτό αλλά η κατανομή του λίπους στο σώμα σου. Το πρόβλημα με το τοπικό πάχος πρέπει να αντιμετωπίζεται εστιασμένα και συνδυαστικά:
Εν πρώτοις πρέπει να δώσεις βάση σε ένα πολύ δυνατό σου όπλο: τη διατροφή σου! Είναι πολύ σημαντικό να υιοθετήσεις υγιεινές συνήθειες και διατροφική συμπεριφορά ώστε να διατηρείς έναν καλό μεταβολισμό και ο οργανισμός σου να βρίσκεται στη βέλτιστη κατάσταση. Ένας πτυχιούχος διαιτολόγος θα σε βοηθήσει να σχεδιάσετε με προσοχή ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα που θα σου παρέχει την αναλογία θρεπτικών συστατικών που χρειάζεσαι αλλά ταυτόχρονα θα βρίσκεται σε θερμιδικό επίπεδο τέτοιο ώστε να καθίσταται δυνατός ο σωστός έλεγχος του βάρους σου. Ο διαιτολόγος σου θα σε εκπαιδεύσει σε μικρά διατροφικά tips που σιγά σιγά θα εντάξεις στην καθημερινότητά σου και θα μπορέσεις να διατηρήσεις σε βάθος χρόνου, γιατί μην ξεχνάς πως ένας καλός έλεγχος του βάρους μας μακροπρόθεσμα χωρίς συνεχείς αυξομειώσεις στη ζυγαριά, σε συνδυασμό με λίγη σωματική άσκηση αποτελεί την πιο αλάνθαστη μέθοδο να κρατήσεις το μεταβολισμό σου σε υψηλά επίπεδα! Το κομμάτι της άσκησης λοιπόν είναι το δεύτερο σημαντικό όπλο στη φαρέτρα σου, καθώς θα σε βοηθήσει να έχεις καλύτερο έλεγχο του βάρους σου, πιο υγιές σώμα αλλά και να καταπολεμίσεις το τοπικό λίπος που τόσο σε δυσαρεστεί. Με την καθοδήγηση ενός γυμναστή ή και μόνη σου είναι σημαντικό να βρεις μια μορφή άσκησης που να σε ευχαριστεί και να την εντάξεις σε συστηματική βάση στην καθημερινότητά σου έτσι ώστε τα αποτελέσματα να είναι γρήγορα ορατά αλλά να έχουν και διάρκεια! Σε γενικές γραμμές το πρόγραμμα που θα ακολουθήσεις θα πρέπει να έχει στόχο όχι να γυμνάσεις το προβληματικό σημείο (όπως αναφέρεις για τις γάμπες σου) αλλά να κάψεις λίπος μέσω αερόβιας άσκησης και να ενισχύσεις τις υπόλοιπες μυικές ομάδες του σώματός σου με αναερόβιες ασκήσεις έτσι ώστε να εξασφαλίσεις ένα αρμονικό αποτέλεσμα στη γραμμή σου. Καλή σου επιτυχία!
  


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ