Έτσι μας έκλεβε η Άνγκελα Μέρκελ -Η κομπίνα με τη Mercedes-Benz

6 Οκτωβρίου 2014

Τεράστιο σκάνδαλο: Η απίστευτη φοροκλοπή των γερμανών της κυρίας Μέρκελ που ληστεύουν τη χώρα μας

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ αισθάνεται πολύ μεγάλη ικανοποίηση, γιατί σήμερα μπορεί να ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΔΥΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ –επίσημα έγγραφα του υπουργείου των Οικονομικών– από τα οποία αποδεικνύεται η τεράστια φοροκλοπή των Γερμανών της κυρίας Μέρκελ, που ληστεύουν τη χώρα μας σε φόρους, εισάγοντας πολυτελή αυτοκίνητα με 50% χαμηλότερες τιμές από την πραγματική, κλέβοντας δισεκατομμύρια φόρους από τον ελληνικό λαό!
Πρόκειται για μια τεράστια ΑΠΑΤΗ την οποίαν έχουν οργανώσει όλες οι μεγάλες γερμανικές εταιρείες για να κερδίζουν με τις υποτιμολογήσεις που κάνουν, φόρους σε όλες τις χώρες του κόσμου.
Με την υπόθεση αυτή, που πρώτη έφερε στο φως της δημοσιότητας η εφημερίδα μας, η αποκάλυψή μας, ότι δηλαδή, οι υποτιθέμενοι «άψογοι», «άτεγκτοι» και «έντιμοι» Γερμανοί ΚΛΕΒΟΥΝ φόρους, έχει ήδη αναδημοσιευθεί σε όλες τις μεγάλες εφημερίδες και τα διεθνή σάιτ, αλλά μέχρι στιγμής καμία εφημερίδα δεν μπόρεσε να έχει κανένα ντοκουμέντο για αυτή την υπόθεση που αποκαλύπτει ότι οι γερμανικές επιχειρήσεις δεν είναι άψογες, όπως όλοι μέχρι τώρα πίστευαν, αλλά ότι και αυτές είναι βουτηγμένες μέσα στη φοροδιαφυγή, τις μίζες, τα λαδώματα και τα σκάνδαλα.

Εγγραφα-ντοκουμέντα
Γι’ αυτό είμαστε υπερήφανοι και δημοσιεύουμε πρώτοι σε όλον τον κόσμο ΕΓΓΡΑΦΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ, γύρω από την γερμανική φοροκλοπή που προφανώς κατά σύστημα γίνεται διεθνώς.
Μετά από τη σημερινή αποκάλυψή μας, όλοι οι Έλληνες πρέπει να αισθάνονται μεγάλη ικανοποίηση, γιατί είχαμε απηυδήσει μέχρι τώρα όχι μόνο από την άγρια φορολογία που μας επιβάλλουν οι Γερμανοί, την πείνα, τη δυστυχία, την κατάργηση κάθε νομιμότητας και την ανυποληψία με την οποίαν μας αντιμετωπίζουν, κατηγορώντας μας ότι είμαστε τεμπέληδες και φοροφυγάδες, ενώ τώρα μετά τις προηγούμενες αποκαλύψεις μας και τα σημερινά ντοκουμέντα που δημοσιεύουμε, αποδεικνύεται ότι οι Γερμανοί είναι οι εγκληματίες που κατέστρεψαν μια ιστορική χώρα και ληστεύουν τους πολίτες της με τη φοροδιαφυγή και φοροκλοπή τόσο ξεδιάντροπα, γύρευε εδώ και πόσα χρόνια.
Επιτέλους, ήρθε η ώρα να πληρώσουν!
Ήδη, όπως σας είχαμε αποκαλύψει στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επιβληθεί πρόστιμα πάνω από 4 δισεκατομμύρια ευρώ, τα οποία το κράτος μας πρέπει γρήγορα να εισπράξει, γιατί τα έχει ανάγκη ο λαός μας.
Κανονικά μάλιστα οι υπεύθυνοι των γερμανικών εταιρειών που έχουν διαπράξει τόσο μεγάλη φοροδιαφυγή έπρεπε να είχαν συλληφθεί και με χειροπέδες να είχαν οδηγηθεί στη Δικαιοσύνη.

Ετσι έστησε την κομπίνα με τις υποτιμολογήσεις η Mercedes
Το μηχανισμό με τον οποίο έχει στήσει τη μεγάλη κομπίνα φοροδιαφυγής η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Mercedes-Benz σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου, αποκαλύπτει, η Κυριακάτικη kontranews, με έγγραφα-ντοκουμέντα που αποδεικνύουν τη γερμανική απάτη-μαμούθ.
Στα έγγραφα-φωτιά που βλέπουν για πρώτη φορά, κατ’ αποκλειστικότητα, το φως της δημοσιότητας αποδεικνύεται περίτρανα, αυτό που μέχρι σήμερα αποτελούσε κοινό μυστικό. Ότι, δηλαδή, η Mercedes –όπως και άλλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες που βρίσκονται στο μικροσκόπιο των ελληνικών αρχών– έχει προχωρήσει εδώ και χρόνια σε μια απίστευτη αλλά καλοστημένη απάτη με υποτιμολογήσεις αυτοκινήτων, ώστε να γλυτώνει φόρους πολλών εκατομμυρίων ευρώ, τους οποίους θα έπρεπε κανονικά να καταβάλλει στο ελληνικό δημόσιο.

Το κόλπο είναι απλό. Οι αντιπροσωπείες εισάγουν με υποτιμολόγηση πολυτελή μοντέλα αυτοκινήτων από την Γερμανία στην Ελλάδα, με τιμές πολύ χαμηλότερες από την πραγματική τους αξία, με αποτέλεσμα να αποφεύγουν το αντίστοιχο ΦΠΑ και το φόρο πολυτελείας.
Στο έγγραφο-ντοκουμέντο που δημοσιεύει η «Κυριακάτικη kontranews» σήμερα, φαίνεται ξεκάθαρα το πάρτι φοροδιαφυγής.
Πρόκειται για ένα Ι.Χ Mercedes 212, κυβισμού 2143 κ.ε., το οποίο εκτελωνίστηκε στο τελωνείο Ηρακλείου Κρήτης, τον Απρίλιο του περασμένου έτους και συγκεκριμένα στις 26/04/2013.
Ο ιδιώτης που το έφερε στην Ελλάδα από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το αγόρασε έναντι 24.621,85 ευρώ, όπως προκύπτει και από την πράξη εκτελωνισμού. Αυτή, εξάλλου, είναι η εργοστασιακή τιμή πώλησης του κατασκευαστή που ισχύει σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.

Αυτό σημαίνει ότι ο εκάστοτε εισαγωγέας, είτε ιδιώτης είτε έμπορος είτε αντιπροσωπεία κατά τον εκτελωνισμό του θα έπρεπε να καταβάλλει τέλος ταξινόμησης 40% (9.600 €) και Φόρο Πολυτελείας 30% (7.200 €), σύνολο φόρων 16.800 €.
Ωστόσο, η μητρική εταιρεία (Mercedes), έχει υποτιμολογήσει το αυτοκίνητο αυτό στην τιμή των 12.581 ευρώ, πολύ κάτω από την τιμή χονδρικής, κάτι που επίσης φαίνεται από τα επίσημα χαρτιά που φέρουν επίσημες υπογραφές και σφραγίδες από το τελωνείο Ηρακλείου και συνεπώς δεν επιδέχονται καμία αμφισβήτηση.
Με τον τρόπο αυτό, αφενός απαλλάσσεται από το φόρο πολυτελείας, αφετέρου καταβάλλει τέλος ταξινόμησης λιγότερο από 6.000 ευρώ. Εν ολίγοις, το Ελληνικό Δημόσιο ζημιώνεται τουλάχιστον κατά  10.000 ευρώ, μόνο από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο!

Οργιο φοροδιαφυγής
Ακόμη πιο ενδεικτικό του οργίου φοροδιαφυγής είναι το παράδειγμα ενός υπερπολυτελούς αυτοκινήτου με εργοστασιακή αξία 100.000 ευρώ στο οποίο το Τέλος Ταξινόμησης μαζί με τον ΦΠΑ κυμαίνεται στις 73.000 ευρώ και ο φόρος πολυτελείας σε περίπου 40.000 ευρώ. Συνολικά το αυτοκίνητο για να εισαχθεί στην Ελλάδα κοστίζει περίπου 213.000 ευρώ, ενώ η αξία λιανικής του πλησιάζει τις 500.000 ευρώ.
Το συγκεκριμένο μοντέλο πουθενά στην Ευρωπαϊκή Ενωση δεν πωλείται έναντι 213.000 ευρώ όχι σαν καινούριο, αλλά ούτε ως μεταχειρισμένο πενταετίας...
Aυτό το όφελος όμως δεν φτάνει ούτε στον τελικό καταναλωτή, αφού δεν επηρεάζει την τελική τιμή πώλησης των αυτοκινήτων, που στην Ελλάδα είναι σταθερή σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ αφορά μόνο τη θυγατρική εταιρεία και όχι τις ελληνικών συμφερόντων εισαγωγικές επιχειρήσεις.
Μια σημαντική κατηγορία φόρων που επιβαρύνουν τα αυτοκίνητα, όπως είναι το Τέλος Ταξινόμησης και ο Φόρος Πολυτελείας, επιβάλλονται στη λεγόμενη αξία CIF του αυτοκινήτου και καταβάλλονται κατά τον εκτελωνισμό του. Πρόκειται ουσιαστικά για την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου, δηλαδή για την τιμή που πουλάει ο κατασκευαστής στην εισαγωγική εταιρεία στην Ελλάδα. Αθροιστικά το ύψος των δύο αυτών φόρων ξεκινάει από 12% και μπορεί να φτάσει έως και το 90% της αξίας του. 
Στις περισσότερες από αυτές τις περιπτώσεις έχει διαπιστωθεί, ότι υπάρχει σχέση μητρικής-θυγατρικής του εισαγωγέα και του κατασκευαστή αυτοκινήτων, και η υποτιμολόγηση των αυτοκινήτων, που γίνεται με την πρακτική του Transfer Pricing, μπορεί να εξασφαλίσει για αυτές τις εταιρείες τεράστια οφέλη σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου και κατ’ επέκταση του Έλληνα φορολογούμενου.
Οι εισαγωγικές εταιρείες Ι.Χ., που είναι στο κόλπο, προσκομίζουν στο τελωνείο πολύ χαμηλά τιμολόγια αγοράς των αυτοκινήτων από τα εργοστάσια, με αποτέλεσμα να γλυτώνουν πολλές χιλιάδες ευρώ από το κάθε αυτοκίνητο. Τα χρήματα αυτά τα στερούνται τα άδεια κρατικά ταμεία αλλά και ολόκληρος ο ελληνικός λαός.

Ζημία εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ
Η ζημία που έχει προκληθεί στο ελληνικό δημόσιο από την κομπίνα των υποτιμολογήσεων υπολογίζεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, ενώ αν συνυπολογίσει κανείς πως αυτό γίνεται εδώ και δεκαετίες, τότε η ζημία που έχει υποστεί το κράτος ανέρχεται σε πολλά δισεκατομμύρια ευρώ!
Την ίδια ώρα, αυτές οι παράνομες πρακτικές βλάπτουν και τις ανταγωνίστριες αυτοκινητοβιομηχανίες που δηλώνουν πραγματικά στοιχεία για τα εμπορεύματά τους. Έτσι, αναγκάζονται να πληρώνουν υπερδιπλάσιους φόρους και συνεπώς να πωλούν… ακριβότερα από τη Μercedes αυτοκίνητα ίδιας εμπορικής αξίας!
H συγκεκριμένη πρακτική επιφέρει σωρεία φορολογικών και τελωνειακών παραβάσεων στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα παραβιάζονται το άρθρο 155 του Εθνικού Τελωνειακού Kώδικα (ν.2960/2001), διότι η απώλεια δασμών συνεπεία υποτιμολόγησης συνιστά μορφή λαθρεμπορίας, το άρθρο 9 της υπουργικής απόφασης 5032319/5080 (ΦEK 1763/25.08.2009), διότι δεν μετακυλίεται το όφελος από την υποτιμολόγηση στον καταναλωτή και τέλος το άρθρο 26 του ν.3728/2208, για αναιτιολόγητη απόκλιση ενδοομιλικών συναλλαγών.
Όπως έχει καταγγείλει επανειλημμένα ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ), οι εργοστασιακές αξίες αποτελούσαν κοινό μυστικό μόνο για τους εισαγωγείς και τους διευθυντές της υπηρεσίας Αξιών και κανείς μέχρι σήμερα δεν είχε καταφέρει να τις πάρει έστω και αν υπήρχε Εισαγγελική Παραγγελία.
Άλλωστε είναι γνωστό πως δεν υπάρχει πουθενά στην Ε.Ε. αυτοκίνητο διετίας, τριετίας ή ακόμη και πενταετίας με την τιμή που φαίνεται ότι το αγοράζουν κάποιες εισαγωγικές από τα εργοστάσια.

Φοροδιαφυγή κατά συρροή
Η Mercedes και οι άλλες γερμανικές εταιρείες, που ελέγχονται τώρα από το ΣΔΟΕ και το υπουργείο Οικονομικών, έχουν ανακαλύψει τον τρόπο να φοροδιαφεύγουν προκλητικά, κατά συρροή, ενώ παράλληλα διαστρεβλώνουν τον ανταγωνισμό στον κλάδο, δυσχεραίνοντας τη θέση των ελληνικών εταιρειών, οι οποίες βρίσκονται στα πρόθυρα της καταστροφής.
Υπενθυμίζεται ότι το ΣΔΟΕ έχει ήδη καταλογίσει φοροδιαφυγή, η οποία μαζί με τα σχετικά πρόστιμα υπολογίζεται σε 600 εκατ. ευρώ και αφορά αντιπροσωπείες των Mercedes, BMW και OPEL στην Ελλάδα, μόνο για την περίοδο 2011-2014.
Για αντίστοιχες περιπτώσεις φοροδιαφυγής δύο από τις εμπλεκόμενες και στην Ελλάδα γερμανικές εταιρείες στο Καναδά, συμβιβάστηκαν εξωδικαστικά με το καναδικό δημόσιο για τη καταβολή 1,5 δις δολαρίων, ώστε να αποφύγουν την ποινική δίωξη για τα στελέχη τους.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τη σημερινή νομοθεσία, οι αρχές είναι υποχρεωμένες να διευρύνουν την έρευνα σε βάθος εικοσαετίας και σε άλλες επιχειρήσεις.
Όπως προκύπτει από ενδείξεις, αποδείξεις και καταγγελίες, η συνολική φοροδιαφυγή φθάνει στο ιλιγγιώδες ποσό των 4 δις ευρώ, ενώ συνεργάτες αμερικανικών αυτοκινητοβιομηχανιών εκτιμούν ότι το ποσό της φοροδιαφυγής ξεπερνάει τα 20 δις ευρώ, τα τελευταία 30 χρόνια.

 

Kontranews.gr 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ