Με ποιον τρόπο χάνουμε κιλά από κοιλιά και γλουτούς;

7 Οκτωβρίου 2014
Δήμητρα, 38 ετών ρωτά
Ρωτά η αναγνώστρια μας Δήμητρα Θ.

Καλησπέρα σας είμαι 38 ετών με 3 παιδάκια 1,68 ύψος και 62 κιλά. Προσπαθώ εδώ και 3 μήνες να χάσω περίπου 5-7 κιλά που θέλω αλλά δεν κατεβαίνω ούτε γραμμάριο. Έχω αλλάξει τη διατροφή μου έχω αρχίσει και γυμναστική με ελλειπτικό μηχάνημα που έχω σπίτι 40 λεπτά περίπου 4 φορές την εβδομάδα αλλά δεν γίνεται τίποτα. Όλα τα κιλά βρίσκονται στη κοιλία γλουτούς Σας ευχαριστώ πολύ

Απαντά η διαιτολόγος διατροφολόγος Κυριακή Απέργη, συνεργάτης της επιστημονικής ομάδας Διατροφή του Ευάγγελου Ζουμπανέα

Αγαπητή φίλη, το βάρος σου είναι φυσιολογικό για το ύψος σου και το να πιέζεις το σώμα σου να κατέβει πιο χαμηλά ίσως να μην είναι και το καλύτερο. Πρώτα από όλα αγάπησε και αποδέξου το όπως είναι με τις ατέλειες του και τότε  μόνο θα μπορείς να το φροντίζεις σωστά και να το δεις να αλλάζει και να βελτιώνεται. Μην κολλάς στις ενδείξεις τις ζυγαριάς. Λόγω της άσκησης που κάνεις το σώμα σου αλλάζει αλλά δεν το βλέπεις επειδή εμπιστεύεσαι μόνο την ζυγαριά. Δες τα ρούχα σου. Η γυμναστική βοήθα το λίπος να καίγεται και αναπτύσσονται μύες. Έτσι, μπορεί τα κιλά να φαίνονται τα ίδια, αλλά εσύ είσαι πιο λεπτή και το σώμα σου πιο στητό και σφικτό. Επίσης εάν η διατροφή σου είναι πολύ αυστηρή το σώμα ¨ρίχνει¨ το μεταβολισμό για να επιβιώσει και σαν αντίδραση δεν βοηθά στην απώλεια βάρους. Προσπάθησε να έχεις μια ισορροπημένη διατροφή με γεύματα ανά 3 ώρες συνδυάζοντας τροφές από όλες τις ομάδες. Στα κυρίως φρόντιζε να έχεις πάντα σαλάτα, ωμή ή βραστή, με πρωτεΐνη κρέας, αυγό, τυρί, ψάρι ή όσπρια μαζί με κάποιο δημητριακό ολικής και στα ενδιάμεσα συνδύαζε φρούτα με ωμούς μουσκεμένους ξηρούς καρπούς ή με κάποιο σνακ ολικής χωρίς ζάχαρη. Πίνε πολύ νερό και αφεψήματα, απόφευγε τα αναψυκτικά και χρησιμοποίησε μόνο λίγο φυσικό αλάτι για να αποφύγεις τυχόν κατακράτηση. Δώσε χρόνο στο σώμα σου.
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Edgar Wallace
Η Σκέψη της ημέρας
3:17 Edgar Wallace