Τι να κάνω για να μη χαλάσω πάλι τη δίαιτά μου;

7 Οκτωβρίου 2014
Ξένια, 23 ετών ρωτά

Ρωτά η αναγνώστρια μας Ξένια Γ.

Είμαι 23 χρονών έχω ύψος 173 και 75 κιλά θέλω να χάσω κιλά αλλά δεν μπορώ πάντα ξεκινάω αλλά σταματάω μετά από δυο τρεις μέρες τι μπορώ να κάνω για να μπω σε πρόγραμμα

Απαντά η διαιτολόγος διατροφολόγος Κυριακή Απέργη, συνεργάτης της επιστημονικής ομάδας Διατροφή του Ευάγγελου Ζουμπανέα


Προσπάθησε να μην σκέφτεσαι ότι «κάνω δίαιτα» αλλά φροντίζω τον εαυτό μου. Κάνε μικρές αλλαγές κάθε μέρα που είναι εύκολο να υιοθετηθούν στον τρόπο ζωή σου και δώσε χρόνο ώστε να βρεις νέες υγιεινές εναλλακτικές συνήθειες που θα αντικαταστήσουν τις παλιές που οδηγούν σε αύξηση βάρους. Προσπάθησε να έχεις μια ισορροπημένη διατροφή με μικρά και συχνά γεύματα από όλες τις ομάδες τροφίμων. Φρόντιζε να έχεις πάντα σαλάτα, ωμή ή βραστή, σε κάθε σου γεύμα μαζί με μια πηγή πρωτεΐνης όπως γαλακτοκομικό, κρέας, ψάρι ή όσπρια μαζί με μια μερίδα αμύλου ολικής αλέσεως πχ. καστανό ρύζι, παξιμάδι, ζυμαρικά ολικής και στα ενδιάμεσα συνδύαζε ωμά ή ξερά φρούτα με ωμούς, μουσκεμένους, ξηρούς καρπούς ή με κάποιο σνακ ολικής χωρίς ζάχαρη. Φρόντιζε να ενυδατώνεσαι σωστά με νερό, αφεψήματα και χυμούς, αποφεύγοντας τα αναψυκτικά και τα πολλά γλυκά και επεξεργασμένα τρόφιμα.
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
αννα***** ****
01:38 Δευτέρα 31/10/2016
είμαι 16 αιτών έχω ύψος 1 57 και βάρος 52 κιλά ασχολούμαι με το παγκράτιο και το wsk kung fu και αυτό που θέλω να μάθω είναι πως θα πρέπει να είναι σχεδιασμένο το πρόγραμμα διατροφής μου έτσι ώστε να κατέβω με υγιή τρόπο στα 48 έτσι ώστε να χάσω λίπος και όχι μυϊκό ιστό για να αλλάξω κατηγορία και να τρέφομαι σωστά επίσης πια τρόφιμα θα ήταν ωφέλιμο να περιλαμβάνω στην διατροφή μου και πια όχι επίσης ποια τρόφιμα είναι καλό να καταναλώνω πριν και μετά την προπόνηση που είναι 814915 πόσες ώρες πριν και μετά είναι υγιές να τρώω ακόμη πως μπορώ να αυξήσω την μυϊκή μου μάζα και να αυξήσω της επιδόσεις μου την ώρα των ασκήσεων
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ