Η λυσίνη θεραπεύει τον Έρπη

8 Οκτωβρίου 2014

Η λυσίνη(L-lysine), είναι ένα απαραίτητο αμινοξύ (δηλαδή δεν μπορεί να παραχθεί από το σώμα μας) και εχει την ικανότητα  να θεραπεύει τα συμπτώματα  του έρπη. Πόσο απαραίτητη είναι για τον οργανισμό μας και τη σωστή υγεια μας και πόσο βοηθάει ως φυσικη θεραπεια για τον Ερπη ιδιαίτερα όταν τον προλάβετε στην αρχή του;

Είναι απαραίτητη για την υγεία μας ώστε να διατηρηθεί η ισορροπία αζώτου στο σώμα. Αφού το σώμα δεν μπορεί να κατασκευάσει αμινοξέα από μόνο του, βρίσκει άλλες πηγές για αυτά για την καλή του υγεια. Τα αμινοξέα, όπως η λυσίνη, εισάγονται στον οργανισμό μέσω της διατροφής ή με συμπληρώματα διατροφής.

Μία βασική λειτουργία της L-Λυσίνης είναι η δράση της κατά του ιού του έρπητα, που προκαλεί πληγές. Αυτό οφείλεται στην ανταγωνιστική δράση που αναπτύσσει η L-Λυσίνη έναντι της L-Αργινίνης, μιας ουσίας απαραίτητης για την ανάπτυξη του ιού του έρπητα.
Τις τελευταίες δεκαετίες, έγινε εκτεταμένη έρευνα για τη λυσίνη και τις επιπτώσεις της στον ιό, αποκαλύπτοντας συναρπαστικά αποτελέσματα. 
Ο ιός τρέφεται με την αργινίνη. Τροφές που περιέχουν L-Αργινίνη, όπως σοκολάτα, κρέας, τυρί, αρακάς, ποπ κορν και ξηροί καρποί, καλό είναι να αποφεύγονται, καθώς επιδεινώνουν το πρόβλημα.
Για να εισαχθεί στα κύτταρα, η αργινίνη ανταγωνίζεται τη λυσίνη. Αυτό οδήγησε τους επιστήμονες στο συμπέρασμα ότι η παρουσία της λυσίνης στον οργανισμό, μειώνει τα επίπεδα αργινίνης, αναστέλλοντας έτσι την ανάπτυξη του ιού του έρπητα.
Σε συνδυασμό με βιταμίνη C (1000 μιλιγκράμ ημερησίως) και βιοφλαβονοειδή, μειώνει τη συχνότητα και την σοβαρότητα των κρίσεων, ενώ μειώνει στο μισό  και το χρόνο επούλωσης των πληγών που δημιουργεί ο έρπης.
 

Η λυσίνη (L-lysine), ενδέχεται επίσης να βοηθάει σε κάποιο βαθμό στην πρόληψη μόλυνσεως από των ιό.

Η καλύτερη δοσολογία φαίνεται ότι είναι 1000 μιλιγκράμ (δύο των 500 μιλιγκράμ) τρεις φορές την ημέρα μεταξύ των γευμάτων, μέχρι να επιτευχθεί η επούλωση. Ακολούθως δόση συντήρησης με 500 μιλιγκράμ λυσίνη (L-lysine), την ημέρα, για την αποφυγή υποτροπιασμών.

Άλλα οφέλη για την υγεία 

Υπάρχουν πολλά οφέλη για την υγεία που συνδέονται με την πρόσληψη της λυσίνης. Αυτή η ουσία φαίνεται ότι ενισχύει την απορρόφηση και διατήρηση του ασβεστίου στο σώμα.


Εξαιτίας αυτού, τα συμπληρώματα λυσίνης παίζουν κάποιο ρόλο στην πρόληψη της απώλειας της οστικής μάζας, γνωστή και ως οστεοπόρωση. 

Επειδή ενσωματώνεται με τις πρωτεΐνες που χρησιμοποιεί το σώμα, η λυσίνη εκτελεί πλήθος επιπλέον λειτουργιών. Πάνω από όλα, η λυσίνη φαίνεται να έχει την ικανότητα να επιβραδύνει την ανάπτυξη του έρπητα. 

Παρεμβαίνοντας στον πολλαπλασιασμό του ιού του έρπητα, αυτό το αμινοξύ μπορεί να βοηθήσει μ’ αυτό τον τρόπο στον έλεγχο της ανάπτυξης της νόσου. 

Αυτή η ιδιότητα της λυσίνης ενθαρρύνει πολλούς γιατρούς να συνιστούν τη χρήση του σε άτομα με έρπητα ή έρπη των γεννητικών οργάνων. 


Πού αλλού παίζει σημαντικό ρόλο η λυσίνη;

Όπως όλα τα αμινοξέα, η λυσίνη παίζει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή διαφόρων ενζύμων, ορμονών και αντισωμάτων για την καταπολέμηση των ασθενειών στο σώμα. Οι ερευνητές σήμερα διερευνούν τον ρόλο της λυσίνης στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης και την ενίσχυση της ανάνηψης μετά από εγχείρηση. 

Επιπλέον, αυτό το αμινοξύ λέγεται ότι έχει διάφορα φυσιολογικά οφέλη για το σώμα, όπως η βελτίωση της συνολικής επίδοσης των αθλητών.


Ορισμένοι ιατροί και οδοντίατροι πιστεύουν στην ικανότητα της λυσίνης να επιταχύνει το ρυθμό επούλωσης των καρκινωμάτων. 

Η ασθένεια αυτή είναι ένα είδος στοματικού έλκους που είναι εξαιρετικά επώδυνη. Η καταγωγή της ασθένειας δεν είναι ακόμα αρκετά γνωστή, αλλά πολλοί πιστεύουν ότι προκαλείται από κάποιον ιό. Η λυσίνη, πιστεύεται ότι έχει θεραπευτικές ιδιότητες και χρησιμοποιείται για την καταπολέμηση αυτής της ασθένειας. Ωστόσο, υπάρχει μικρή κλινική έρευνα για την τεκμηρίωσή της. 



Τα συμπληρώματα λυσίνης είναι διαθέσιμα σε δισκία ή σε σκόνη. Σε ορισμένα φαρμακεία πωλείται επίσης σε υγρό ή σε κάψουλες. Όταν χρησιμοποιείτε λυσίνη, να θυμάστε ότι αυτό το αμινοξύ είναι πολύ ευαίσθητο στις επιδράσεις της επεξεργασίας τροφίμων, όπως η ξηρά θερμότητα. 


Το μεγάλο ποσοστό συγκέντρωσης λυσίνης σε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, όπως τα όσπρια, μπορεί να μειωθεί όταν τα τρόφιμα ψήνονται ή βράζονται. 

Τα τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγονται στον έρπη.

Ξηροί καρποί
Δημητριακά
Μπύρα
Μπρόκολα
Ρύζι
Χαρούπια
Καρότα
Ρεβύθια
Σοκολάτα (σε οποιαδήποτε μορφή)
Καρύδα
Ο καφές και το τσάι
Κοκα κόλα
Καλαμπόκι (σε οποιαδήποτε μορφή)
Μελιτζάνες
Ζελατίνη
Μανιτάρια
Πλιγούρι βρώμης
Κρεμμύδια
Κόκκινο κρασί
Οστρακοειδή
Σπόροι σόγιας
Ζάχαρη
Ντομάτες.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Handelsblatt: η Ιταλία δεν είναι Ελλάδα
Τα νέα της ημέρας
12:04 Handelsblatt: η Ιταλία δεν είναι Ελλάδα
Τι πήραμε, τι χάσαμε στο Eurogroup
Τα νέα της ημέρας
10:34 Τι πήραμε, τι χάσαμε στο Eurogroup