3 τρικ για να αισθανόμαστε χορτασμένες μετά από ένα γεύμα σαλάτας

10 Οκτωβρίου 2014
  • image-slide-0
  • image-slide-1
  • image-slide-2
  • image-slide-3

Έχουμε συνηθίσει να τρώμε τη σαλάτα συνήθως ως 1) μια κάπως αναγκαστική προσπάθεια να φάμε κάτι υγιεινό ή 2) ως ένα ορεκτικό. Η σαλάτα ως γεύμα ακούγεται καλό στη θεωρία, αλλά συνήθως αφήνει το στομάχι μας να γρυλίζει λίγες ώρες μετά (ή και αμέσως μετά).

Όταν πρόκειται να πάρει βάση η σαλάτα σας, συνιστούμε πλούσια σε φυτικές ίνες, σκούρα, φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι, το κατσαρό λάχανο, και παρόμοια. Στη τελική όμως, οι φυτικές ίνες είναι αυτό που μας κάνει να αισθανόμαστε πλήρεις και χορτασμένοι. Γι' αυτό μπορούμε να προσθέσουμε εκτός από καθαρές πηγές πρωτείνης όπως κοτόπουλο, ψάρι,φυτικές ίνες και πλούσια σε υδατάνθρακες-φασόλια. Άλλο ένα μικρό κόλπο είναι οι σπόροι Chia.

1. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε είναι στο χαμηλών λιπαρών dressing. Διαλέγοντας ένα low fat dressing αυτό περιέχει ζάχαρη και η ζάχαρη μας δημιουργεί την αίσθηση πείνας. Τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά με ένα σπιτικό βαλσάμικο ξύδι, ελαιόλαδο, βούτυρο, πιπέρι, λεμόνι και γιατί όχι βατόμουρο.

2. Αφήστε τα διαιτιτικά αναψυκτικά για τον ίδιο λόγο που αναφέραμε και πιο πάνω και αντί για αυτά πίνετε νερό σε μικρές γουλιές σε όλη τη διάρκεια του γεύματος.

3. Κάθε πέντε λεπτά του γεύματος έχουν σημασία. Χρειάζετε χρόνο το σώμα μας για να λειτουργήσει η πέψη. Θα πρέπει να καθίσετε και να χαλαρώσετε. Απολαύστε, γελάστε μιλήστε. Το στομάχι και το σώμα σας θα σας ευχαριστεί.


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ