Ποιά είναι η καλύτερη περίοδος για να προγραμματίσετε τη γυμναστική σας;

13 Οκτωβρίου 2014

 

Οι διακοπές τελείωσαν και μαζί οι ατέλειωτες ώρες ανεμελιάς και ξεγνοιασιάς αλλά βέβαια είμαστε με γεμάτες τις «μπαταρίες» μας και ανεβασμένη διάθεση για να απολαύσουμε και να πετύχουμε τους νέους στόχους μας για τη νέα χρονιά.

Συνήθως βέβαια εκτός από μια χαλαρή διάθεση φέρνουμε μαζί μας και μερικά περιττά κιλά και παχάκια, γιατί θελήσαμε, και καλά κάναμε, να απολαύσουμε όλες αυτές τις μοναδικές καλοκαιρινές γεύσεις. Τι κάνουμε τώρα για αυτό; Αγχωνόμαστε και μετανοιώνουμε γιατί δεν ήμασταν δυνατοί να ελέγξουμε τις ορέξεις μας; Θα πρέπει να ξεκινήσουμε αυστηρή δίαιτα για να τιμωρήσουμε τον εαυτό μας και να επανέρθουμε στις κανονικές μας γραμμές;

H καλύτερη περίοδος για να προγραμματίσετε τη γυμναστική σας είναι τώρα!

Δεν υπάρχει κανένας λόγος για πανικό, ούτε είναι ώρα για ενοχές για τις καλοκαιρινές μας επιλογές. Αντίθετα, είναι η καλύτερη εποχή για να επαναφέρετε τον εαυτό σας στα κιλά και στις ιδανικές σας γραμμές σε μικρό χρονικό διάστημα, ενώ μπορείτε να βάλετε τη βάση για να φτιάξετε ένα όμορφο σώμα μέχρι τις χειμερινές διακοπές και μετά να το συντηρείτε. Αυτό που θα χρειαστείτε είναι ένας σωστός συνδυασμός διατροφής και γυμναστικής προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες.

Γυμναστική μετά τις διακοπές

Αναζητήστε ποια προγράμματα διατροφής και γυμναστικής υπάρχουν εκεί έξω και επιλέξτε αυτά που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε τις γραμμές σας και το επιθυμητό σας στόχο χωρίς άγχος και πίεση. Έτσι, το σώμα ανταποκρίνεται καλύτερα σε κάθε επιβάρυνση και με θεαματικότερα αποτελέσματα αποφεύγοντας τραυματισμούς.

Οργανώνοντας το πρόγραμμα σας και ξεκινώντας τώρα γυμναστική είναι η ιδανική περίοδος για να χτίσετε ένα όμορφο σώμα και ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής γεμάτο ενέργεια και ευεξία.

Γιατί είναι η καλύτερη περίοδος

Πολύ σημαντικό είναι επίσης, ότι τα αποτελέσματα θα διαρκέσουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Κι ας μην ξεχνάμε ότι όλοι μας τρώμε περισσότερο τον χειμώνα άρα θέλουμε και περισσότερες καύσεις. Ενώ αν κάποιος αρχίσει γυμναστική λίγο πριν τις διακοπές πρέπει να ασκείται εντατικά χωρίς απαραίτητα να επιτύχει το αποτέλεσμα που επιθυμεί. Επιπλέον, με την άσκηση το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι πιο δυνατό άρα αυτό σημαίνει και λιγότερες ιώσεις! Και μην ξεχνάμε στην Ελλάδα ακόμη και τον χειμώνα ντυνόμαστε πιο ελαφρά άρα η γράμμωση φαίνεται!!!

Τι να κάνετε

Αναζητήστε γυμναστήρια ή personal training studio, που αγκαλιάζουν τον γυμναζόμενο, εσάς δηλαδή, και όχι την ετήσια συνδρομή, που ξέρουν οτι δεν πρόκειται να την χρησιμοποιήσετε για όλους τους μήνες. Βρείτε το γυμναστή που θα είναι συνέχεια διπλά σας και θα σας καθοδηγεί , ενώ συνδυάστε το με τη σωστή διατροφή που έχει σχεδιαστεί μόνο για εσάς.  



Από Χρήστο Κουντουριώτη & Βασιλική Σωτηροπούλου ( Personal trainers – Fitness Training)

Πηγή: Επιστημονική Ομάδα του Διατροφολόγου Ευάγγελου Ζουμπανέα (www.diatrofi.gr)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ