Υγιεινά σνακς με λιγότερες από 200 θερμίδες

15 Οκτωβρίου 2014

Μία θερμίδα είναι στην πραγματικότητα μία μονάδα ενέργειας θερμότητας. Όλα τα τρόφιμα έχουν θερμίδες και αυτό το γνωρίζουμε όλοι. Το σώμα μας αντιλαμβάνεται τις θερμίδες ως ενέργεια. Η θερμική ενέργεια λοιπόν είναι αυτή που θα προσφέρει «καύσιμα» στον οργανισμό ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που δουλεύει και η βενζίνη στα αυτοκίνητα. Είναι επίσης κατανοητό πως διαφορετικά τρόφιμα έχουν και διαφορετικές θερμίδες.
Έτσι η κατανόηση του ρόλου των θερμίδων στη διατροφή μας μπορεί να μας βοηθήσει να εξισσοροπήσουμε το τι καταναλώνουμε και το τι καίμε και να μας βοηθήσει να επιτύχουμε τους προσωπικούς μας στόχους διαχείρησης του βάρους. Για αυτό το λόγο αποφασίσαμε να παρουσιάζουμε συχνά λίστες με τρόφιμα καθημερινά τα οποία κάθε σπίτι, η κάθε ελληνική οικογένεια έχει υιοθετήσει στην καθημερινή διατροφή.

Συνεχίζουμε το αφιέρωμα με προτάσεις για υγιεινά αλλά και πρωτότυπα σνακς για το γραφείο ή για τις ώρες στον καναπέ του σπιτιού με λιγότερο από 200 θερμίδες.

Muffin με μία φέτα σολωμό
Αυτή η ιδέα του σάντουϊτς περιέχει 15 γραμ. πρωτεϊνη κάτι που θα σας δώσει την αίσθηση ότι είστε χορτασμένες αλλά και θα σας προσφέρει γενναιόδωρα ενέργεια για την ολοκλήρωση της ημέρας.

Θερμίδες – 160



1 ½ φλυτζάνι φέτες αγγούρια και μία κουταλιά τυρί Φιλαδέλφεια
Τα αγγούρια περιέχουν αρκετό νερό οπότε θα νιώθετε ενυδατωμένες για όλη την μέρα. Η μία κουταλιά τυριού κρέμας θα πάιξει το συνοδευτικό ρόλο για μία έξτρα γεύση για τα κομμένα αγγουράκια.

Θερμίδες – 100

Μία κούπα Kale – Ο σούπερσταρ των λαχανικών
Μία τρομερή πηγή βιταμινών A, C και Κ αλλά και υψηλό σε ασβέστιο και φυτικές ίνες. Οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία να ξανα φάτε τα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά πατατάκια. Μόλις το δοκιμάσετε, θα κολλήσετε!

Θερμίδες – 80

10 Σιταρένια κουλουράκια Twists και ένα La Vache qui rit τυρί
Μειώστε την πείνα σας με αυτό το τραγανό, κρεμώδες, νόστιμο αλλά και ελαφρύ σνακ. Περιέχονται αρκετές πρωτεϊνες και φυτικές ίνες σε σχέση με άλλα γεμιστά με τυρί κουλούρια αλλά με λιγότερες θερμίδες.

Θερμίδες – 190       

                                 

Έξι κουταλιές τόνου και 16 σιταρένια στικς ολικής άλεσης
Ένας μοναδικός συνδυασμός που θα σας εκπλήξει. Ο τόνος περιέχει ικανοποιητική πρωτεϊνη και σίδηρο, κάτι το οποίο βοηθάει και τους μύες να ανακτήσουν τη χαμένη τους ενέργεια μετά από μία εντατική σωματική άσκηση.

Θερμίδες  - 160

¼ φλυτζάνι αποξηραμένα Cranberries
Τα αντιοξειδωτικά τα οποία περιέχονται στα συγκεκριμένα φρούτα ενισχύουν τον εγκέφαλο και βοηθούν σε στόχους απώλειας βάρους.

Θερμίδες – 130

Τρία κομμάτια μαύρη σοκολάτα και 2 κουταλιές βούτυρο από αμύγδαλο (ανάλατο)

Η μαύρη σοκολάτα είναι χαμηλή σε περιεκτικότητα ζάχαρης και υψηλή σε αντιοξειδωτικά. Απλώστε σε κάθε κομμάτι σοκολάτας λίγο από το βούτυρο αμυγδάλου το οποίο αποτελεί το ιδανικό υγιεινό εναλλακτικό του φυστικοβούτυρου.

Θερμίδες - 110


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ