Διατηρήστε τη βαφή των μαλλιών σας περισσότερο χρόνο

15 Οκτωβρίου 2014

 

Μια τυπική βόλτα μέχρι το κομμωτήριο για να βάψουμε τα μαλλιά μας μπορεί να είναι ιδιαίτερα ακριβή. Μερικές από εμάς καταλήγουμε να ξοδεύουμε πολλά χρήματα, ενώ το χρώμα που επιλέγουμε χάνει τη ζωντάνια του μέσα σε μερικές εβδομάδες. Γι’ αυτό κι’ εμείς σας προτείνουμε 5 εύκολα tips ώστε να διατηρήσετε την ζωντάνια του χρώματος των μαλλιών σας για περισσότερη διάρκεια και οικονομία.

Tip 1: προτιμήστε να καθυστερήσετε το λούσιμο των μαλλιών σας. Περιμένετε τουλάχιστον 2 ημέρες μετά την επίσκεψή σας στο κομμωτήριο για να λούσετε τα μαλλιά σας. Αυτό θα βοηθήσει στο χρώμα να «κολλήσει» και να εισχωρήσει στους θύλακες των τριχών σας.

Tip 2: προτιμήστε να χρησιμοποιήστε ένα σαμπουάν χωρίς θειικό. Είναι λιγότερο σκληρό για τα μαλλιά και περιλαμβάνει περισσότερα φυσικά συστατικά.

Tip 3: προσθέστε μαλακτικό ή μάσκα στα μαλλιά σας τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα. Θα «κλειδώσει» το χρώμα, θα απομακρύνει τη φθορά στη τρίχα και θα κρατήσει τα μαλλιά σας ενυδατωμένα.

-Tip 4: 
τα υγιή μαλλιά απορροφούν το χρώμα καλύτερα από τα ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά, οπότε κρατήστε τα υγιή με το να κόβετε τις άκρες κάθε 5-6 εβδομάδες και μην ξεχνάτε στη συνέχεια να τους προσθέτετε μαλακτικό. Αν και μπορεί να μην θέλετε να τα κόψετε γιατί τα μακραίνετε, είναι σημαντικό να κόβετε τις άκρες τους γιατί διαφορετικά θα δημιουργηθούν μεγαλύτερες ψαλίδες και θα αναγκαστείτε να τα κόψετε περισσότερο όταν πάρετε την απόφαση να τα κόψετε.





Διαβάστε το άρθρο του boro.gr: Τροφές που σας χαρίζουν λαμπερά και υγιή μαλλιά
 
 


Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι η καλύτερη εμφάνιση των μαλλιών σας μπορεί να αρχίσει από το επόμενο κιόλας γεύμα; Φυσικά εκτός από τη διατροφή, το κάπνισμα, οι ορμονικές διαταραχές αλλά και οι διαταραχές ύπνου μπορεί να επηρεάσουν τα μαλλιά σας.  Μπορεί βέβαια να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να παρατηρήσετε αλλαγές στα μαλλιά σας. Οι θρεπτικές ουσίες των τροφών που καταναλώνουμε οχυρώνουν το θύλακα της τρίχας.

 Εάν ακολουθείτε  μια ισορροπημένη και πλούσια σε πρωτεΐνες διατροφή που εστιάζει στις παρακάτω τροφές, θα δώσει στα μαλλιά σας τη λάμψη και την υγεία που χρειάζονται:

Σολομός

Εκτός από το γεγονός ότι είναι πλούσιος σε πρωτεΐνες και βιταμίνες D, τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα που διαθέτει είναι πολύ σημαντικά για την ενδυνάμωση και την ενυδάτωση των μαλλιών σας.

Άλλες επιλογές : Αν ο σολομός δεν σας ενθουσιάζει, μπορείτε επίσης να πάρετε τα απαραίτητα λιπαρά οξέα από ψάρια , όπως η ρέγκα , οι σαρδέλες , η πέστροφα,  καθώς και το αβοκάντο ή τους σπόρους της κολοκύθας.

Καρύδια

Τα καρύδια είναι πλούσια σε βιοτίνη και βιταμίνη Ε, η οποία βοηθά στην προστασία του τριχωτού της κεφαλής.

 Στρείδια

Τα στρείδια είναι πλούσια σε ψευδάργυρο και η έλλειψη μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών καθώς και σε ένα ξηρό δέρμα της κεφαλής . Χωρίς αρκετή πρωτεΐνη , το σώμα σας δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις τρίχες που θα 'ρίξει' φυσικά κάθε μέρα και αυτό είναι που μπορεί να τις κάνει ξηρές, εύθραστες ή αδύναμες.

Αυγά

Μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης , είναι τα αυγά τα οποία έχουν 4 βασικά μέταλλα: ψευδάργυρο, σελήνιο, θείο και σελήνιο. Όλα τα προηγούμενα είναι απαραίτητα γιατί μεταφέρουν οξυγόνο στους θύλακες των τριχών και όταν υπάρχει έλλειψη σιδήρου (αναιμία) είναι μια σημαντική αιτία της απώλειας μαλλιών, ιδιαίτερα στις γυναίκες.

Φακές

Μικρές αλλά πανίσχυρες, τα όσπρια είναι γεμάτα με πρωτεΐνες, σίδηρο , ψευδάργυρο και βιοτίνη ,  καθιστώντας το  εξαιρετική βάση για τους χορτοφάγους  και όχι μόνο.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι υψηλό σε πρωτεϊνες, βιταμίνη Β5 αλλά και βιταμίνη D. Μπορείτε επίσης να ωφεληθείτε και από το τυρί cottage αλλά και από το γάλα.

Πουλερικά

Τα πουλερικά, το άπαχο βοδινό κρέας αποτελούν μια καλή πηγή πρωτεϊνών που θα δυναμώσουν και θα κάνουν τα μαλλιά σας πλουσιότερα.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ