Συμβουλές για να γίνεις... πρωινός τύπος!

20 Οκτωβρίου 2014

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί είστε σε θέση να μείνετε μέχρι και τις 2 το πρωί, ενώ η καλύτερή σας φίλη αντέχει το πολύ μέχρι τις 10 μ.μ.; Έχει να κάνει με το εσωτερικό σας ρολόι, λέει η δρ. Tracey Marks, Αμερικανίδα ψυχίατρος που ειδικεύεται σε θέματα ύπνου. Το εσωτερικό ρολόι των περισσότερων ανθρώπων έχει 24 ώρες, αλλά αν το επεκτείνετε κι από λίγο, τότε θα βρεθείτε να μην αισθάνεστε νυσταγμένοι, όλο και πιο αργά κάθε βράδυ. Μην ανησυχείτε νυχτοπούλια, τώρα μπορείτε κι εσείς να είστε σε εγρήγορση το πρωί κι όχι τα βράδια, εκπαιδεύοντας τον εαυτό σας. Δείτε εδώ το πώς.

Προσκαλέστε το φως μέσα. Το έντονο φως από ένα φωτιστικό που έχει σχεδιαστεί για να εκπέμπει φως παρόμοιο με το φως του ήλιου, είναι ίσως το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να αναγκάσετε το σώμα σας να ξυπνήσει το πρωί καθώς ο εγκέφαλός μας είναι ευαίσθητος στο φως και τη θερμοκρασία, γι’ αυτό και δεν κοιμάστε, μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα το πρωί ακόμη και αν κοιμηθήκατε αργά την προηγούμενη. Μια άλλη εναλλακτική είναι να τοποθετήσετε το κρεβάτι σας μπροστά σε μεγάλα παράθυρα χωρίς περσίδες, έτσι ώστε να σας ξυπνάει ο ήλιος το πρωί.
Ανταμείψτε τον εαυτό σας. Ναι! Τα καταφέρατε! Δεν κλείσατε το ξυπνητήρι αυτή τη φορά. Επωφεληθείτε λοιπόν από τον επιπλέον χρόνο που έχετε για τον εαυτό σας και «ανταμείψτε» τον: διαβάστε μια εφημερίδα ή το αγαπημένο σας blog, ακούσετε μερικά λεπτά πρωινών ειδήσεων, κάνετε μια άσκηση ρουτίνας ή διαλογισμό. Ακόμη και το ότι δε χρειάζεται να τρέχετε να προλάβετε ή ότι έχετε χρόνο για ένα επιπλέον φλιτζάνι του αγαπημένου σας καφέ Λουμίδη Παπαγάλου, μπορεί να είναι μια ανταμοιβή, αφού είναι ο καλύτερος τρόπος για να αισθάνεστε ότι δίνετε το χρόνο στον εαυτό σας για να αρχίσει καλά τη μέρα του.
Επενδύστε στο Πρωινό. Ξέρετε το ρητό: "Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας". Έτσι, εάν προσπαθείτε να κάνετε τα πρωινά σας πιο υποφερτά, με ένα φλιτζάνι Nescafe -όσο απολαυστικός κι αν είναι- αν τον συνοδεύετε με μια τσίχλα δε θα τα καταφέρετε. Μετά από τον βραδινό ύπνο, ο μεταβολισμός σας και το σάκχαρο στο αίμα είναι στα χαμηλότερα επίπεδα. Χρειάζεστε λοιπόν ένα υγιεινό πρωινό να σας αναζωογονήσει και που να αποτελείται από μια πρωτεΐνη, ένα πολύχρωμο φρούτο ή λαχανικό και μια τροφή ολικής αλέσεως. Σκεφτείτε: στραγγιστό γιαούρτι, φρέσκα βατόμουρα και δημητριακά ολικής αλέσεως Clusters με τραγανές μπουκίτσες αμύγδαλου. Και για το Nespresso που θα πάρετε μαζί σας, προσθέστε του λίγο γάλα να γίνει latte και ενισχύστε τον με ασβέστιο και πρωτεΐνες.
Γυμναστείτε με το που βγαίνει ο ήλιος. «Είστε συντονισμένοι (μέσω κιρκαδικών ρυθμών, του εσωτερικού 24-ωρου ρολογιού σας) να έχετε μέγιστη εγρήγορση γύρω στα μέσα του πρωινού», λέει η δρ Marks. Η άσκηση νωρίς το πρωί μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της ενέργειάς σας, καθώς θα έχετε αυξημένη θερμοκρασία σώματος και αυξημένα επίπεδα αδρεναλίνης για αρκετές ώρες μετά την άσκηση. Χρειάζεστε ένα επιπλέον κίνητρο; Οι έρευνες έχουν δείξει ότι η άσκηση πριν από το πρωινό καίει περισσότερες θερμίδες λίπους και οδηγεί σε μεγαλύτερη απώλεια βάρους από ό, τι η άσκηση μετά το πρωινό.
Πολύτιμες συμβουλές από τη Nestle και το www.manamia.gr 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ