Πως μπορώ να χάσω 15 κιλά;

21 Οκτωβρίου 2014
Μαίρη, 23 ετών ρωτά

Ρωτά η αναγνώστρια μας Μαίρη Ξ.


Γεια σας, είμαι 1,68 και έχω φτάσει στα 70 κιλά και θέλω να χάσω 15 κιλά. Τι πρέπει να κάνω;  

 Απαντάει ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Αναστάσιος Παπαλαζάρου  PhD


Θα σας σύστηνα να κάνετε και μια λιπομέτρηση προκειμένου να δείτε αν  η απώλεια που αναζητάτε είναι εφικτή. Εμπειρικά, θεωρώ το στόχο σας πολύ μεγάλο, ίσως όχι εύκολα εφικτό και ίσως να πρέπει να τον αναθεωρήσετε. Ξεκινήστε αναζητώντας μια μικρότερη απώλεια, 8 κιλά, δείτε την απώλεια λίπους, αξιολογείστε την εικόνα σώματος σας και μετά προχωρήστε σε περαιτέρω απώλεια.  




Διαβάστε το άρθρο του boro.gr : Μικρές αλλαγές στη διατροφή μας - Μεγάλες διαφορές στη σιλουέτα και την υγεία μας


Είναι γεγονός ότι «δίαιτα» ή και «σωστή διατροφή» είναι ταυτόσημες στο μυαλό μας με τη στέρηση, την πείνα και τον περιορισμό. Και αυτό γιατί οι μέχρι τώρα προ- σπάθειές μας ταυτίζονται με την απαγόρευση της μιας ή της άλλης τροφής. Ωστόσο, η σύγχρονη διαιτολόγια ασφαλώς δε συμφωνεί με όλη αυτή τη φιλοσοφία και αντιτάσσει στην πείνα και τη στέρηση την ισορροπημένη και προσεχτική διατροφή. Αν συγκρίνουμε δύο διαφορετικές διατροφικές ημέρες, θα διαπιστώσουμε ότι κάνοντας όχι επώδυνες αλλαγές μπορούμε να βελτιώσουμε τη διατροφή μας.



Για να γίνει απόλυτα αντιληπτή η σύγκριση, ας μιλήσουμε με νούμερα. Η πρώτη μέρα περιέχει ένα σύνολο δύο χιλιάδων εφτακοσίων πενήντα θερμίδων (160 γρ. λίπους, τα οποία δίνουν χίλιες τετρακόσιες σαράντα θερμίδες), αριθμός που αντιστοιχεί στο 55% των συνολικών θερμίδων της ημέρας. Δηλαδή, από τις δύο χιλιάδες εφτακόσιες θερμίδες, οι χίλιες τετρακόσιες σαράντα είναι λίπος.

 
Επιπλέον, η διατροφή της πρώτης ημέρας υπολειπόταν σε κυτταρικές ίνες (μόνο 6 γρ ), οι οποίες έχουν ευεργετικές ιδιότητες στην υγεία μας. Από την άλλη, η δεύτερη ημέρα περιείχε ένα σύνολο χιλίων εξακοσίων πενήντα θερμίδων με 32 γρ. λίπους, τα οποία δίνουν διακόσιες ογδόντα οκτώ θερμίδες, αριθμός που αντιστοιχεί στο 17% του συνόλου των θερμίδων της ημέρας. Ακόμα, η διατροφή της δεύτερης ημέρας είναι πλούσια σε κυτταρικές ίνες (22 γρ.).
Πρόκειται, δηλαδή, για δύο διατροφικά πλήρως διαφορετικές ημέρες, από τις οποίες η μία με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί στην αύξηση του βάρους μας, αλλά και συμβάλλει στην πιθανή δημιουργία καρδιαγγειακών και εντερικών προβλημάτων, ενώ η άλλη ημέρα, χωρίς να πεινάμε, είναι μια ισορροπημένη μέρα με πλούσια θρεπτικά συστατικά, που συμβάλλει στην καλή μας υγεία αλλά και τον έλεγχο του Βάρους μας. Το συμπέρασμα, λοιπόν, είναι ότι με μικρές και έξυπνες αλλαγές, χωρίς μεγάλες θυσίες μπορούμε να βελτιώσουμε τη διατροφή μας.

Πηγή: “Διατροφή για μια καλύτερη ζωή”, Γιώργος Μουλίνος

Ευχαριστούμε τις εκδόσεις “Ψυχογιός"

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
atha***** ****
10:00 Τετάρτη 22/10/2014
Γειά σας είμαι 51 ετών 163 ύψος και βάρος 89 κιλά θέλω να χάσω 15 κιλά μπορείτε να μου δώσετε κάποια δίαιτα ευχαριστώ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ
Τα νέα της ημέρας
11:39 Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ