Πώς να αδυνατίσεις αντικαθιστώντας καθημερινά τρόφιμα με κάποια άλλα

29 Οκτωβρίου 2014

Όλοι γνωρίζουμε τη δύναμη των αντι – φλεγμονωδών τροφίμων, τα πιο ισχυρά αναλγητικά της φύσης. Καθώς όλοι μας επιθυμούμε και πολλές φορές ακόμα και προγραμματίζουμε να κάνουμε καλύτερες και πιο υγιεινές επιλογές, μερικές φορές καταλήγουμε να γεμίζουμε το καρότσι στο Σούπερ – Μάρκετ με τα ίδια προϊόντα που μια ζωή καταναλώνουμε. Αλλά είναι καταλυτικό να γνωρίζουμε πως τα αντι – φλεγμονώδη τρόφιμα είναι άφθονα και μπορούν να εντοπιστούν στα ράφια όλων των Σουπερ  - Μάρκετ αλλά και σε παγκους σε υπαίθριες αγορές. Δεν έχουν μόνο πολύ καλύτερη γεύση αλλά θα προσφέρουν και πολλά οφέλη και στο σώμα σας πέραν του σημαντικότερου  - θα αποκτήσετε το σώμα που πάντα ονειρευόσασταν.

Αντί για Ξύδι Βαλσάμικο Διαλέξτε Ξύδι από Μηλίτη
Πολλές μάρκες του βαλσάμικου είναι στην πραγματικότητα καρύκευμα ξυδιού με γεύση βαλσάμικο κάτι το οποίο δεν είναι τίποτα περισσότερο από το λευκό ξύδι με χρώμα καραμέλας και έξτρα δόση ζάχαρης και εννοείται χωρίς τα ευεργετικά βακτήρια.

Σας προτείνουμε ξύδι από μηλίτη γιατί η διαδικασία ζύμωσης στο ξύδι από μηλίτη δημιουργεί ευεργετικά για τον οργανισμό βακτήρια και ένζυμα τα οποία μειώνουν τυχόν φλεγμονές. Ένα έξτρα τιπ – Φτιάξτε μόνοι σας ένα αντι – φλεγμονώδες καθημερινό τονωτικό, προσθέτοντας δύο κουταλιές από το ξύδι από μηλίτη σε ένα ποτήρι νερό.

Αντί για Λευκή Ζάχαρη Διαλέξτε Μέλι από Νέκταρ
Η καταστροφική λευκή ζάχαρη αυξάνει πολύ γρήγορα τη γλυκόζη του αίματος και διεγείρει την απελευθέρωση των φλεγμονωδών κυτοκινών.

Σας προτείνουμε το βιολογικό μέλι Manuka ή το μέλι του Ολύμπου που ανήκουν στην ίδια τάξη ποιότητας. Το μέλι Manuka προέρχεται από απομακρυσμένα δάση χωρίς ρύπανση και είναι παγκοσμίως γνωστό για τη μοναδική γεύση του. Φημίζεται για τις μοναδικές αντιβακτηριακές ιδιότητες που καθιστούν περίφημο το μέλι Manuka της Νέας Ζηλανδίας! Όλα σχεδόν τα είδη μελιού έχουν μικρές ποσότητες από φυσικά παραγόμενα υπεροξείδια του υδρογόνου τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση της φλεγμονής που προκαλούν τα βακτηρίδια.

Αντί για Αγελαδινό Γάλα Διαλέξτε Γάλα Αμυγδάλου
Το μη – βιολογικό γάλα δεν κάνει καθόλου καλό. Είναι γεμάτο με αυξητικές ορμόνες καθώς και φλεγμονώδη Ωμεγα – 6.

Σας προτείνουμε το γάλα από αμύγδαλα καθώς προσφέρει 50% περισσότερο ασβέστιο από το συνηθισμένο γάλα της αγοράς όπως επίσης και φυτικές ίνες, μαγνήσιο και υγιεινά λίπη.

Αντί για Λευκές Πατάτες Διαλέξτε Γλυκοπατάτες
Ενώ οι λευκές πατάτες προσφέρουν Βιταμίνη Β6 και κάλιο, ο υψηλός γλυκαιμικός δείκτης τους ξεπερνά τα οφέλη. Πρέπει να αναφέρουμε ότι ο γλυκαιμικός δείκτης είναι μία μέτρηση του πόσο γρήγορα μία τροφή αυξάνει το σάκχαρο στο αίμα μέσα στον οργανισμό.

Σας προτείνουμε τις γλυκοπατάτες οι οποίες και αυτές προσφέρουν Β6 και κάλιο αλλά και μία ντουζίνα ακόμα από βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία τα οποία πολεμούν τις φλεγμονές. Μαγειρέψτε τις γλυκοπατάτες στον ατμό για δύο λεπτά και σερβίρετε με λίγο ελαιόλαδο ή βούτυρο για την προστασία ευεργετικών ενζυματικών αντιδράσεων και να αυξήσετε την απορρόφηση των ωφέλιμων θρεπτικών συστατικών.

Αντί για Φυστικοβούτυρο Διαλέξτε Βούτυρο Αμυγδάλου
Ως ένα κοινό αλλεργιογόνο, τα φυστίκια προσφέρουν τις ίδιες προφυλάξεις όπως τα πορτοκάλια ή οι φράουλες. Είναι επίσης υψηλά σε περιεκτικότητα σε Ωμέγα – 6 λιπαρά οξέα αλλά καθόλου Ωμέγα – 3 λιπαρά οξέα τα οποία φημίζονται ότι πολεμούν τις φλεγμονές.

Σας προτείνουμε το βούτυρο από αμύγδαλα τα οποία έχουν περισσότερα Ωμέγα – 3 από ότι Ωμέγα – 6. Έχουν επίσης μεγαλύτερη αναλογία από μονοακόρεστα λίπη (όπως αυτά που βρίσκουμε στο ελαιόλαδο ή στα αβοκάντο) σε σχέση με τα πολυακόρεστα λίπη (όπως αυτά που βρίσκουμε σε φυτικά λάδια) σε σύγκριση με τα φυστίκια.

Αντί για Αγελαδινό Τυρί Διαλέξτε Κατσικίσιο
Το αγελαδινό τυρί έχει περισσότερη καζεϊνη, μία πρωτεϊνη παρόμοια με τη γλουτένη που μπορεί να προκαλέσει φλεγμονές ειδικά σε εκείνους που είναι ευαίσθητοι στη γλουτένη.

Σας προτείνουμε κατσικίσιο τυρί γιατί το κατσικίσιο γάλα έχει λιγότερη λακτάση, έτσι όπως και κάθε προϊόν που φτιάχνεται από κατσικίσιο γάλα – τυρί, γιαούρτι, κ.α. Ο τύπος της καζεϊνης στο κατσικίσιο γάλα είναι λιγότερο φλεγμονώδης από την καζεϊνη στο γάλα που προέρχεται από την αγελάδα. Το κατσικίσιο γάλα έχει επίσης υψηλότερη συγκέντρωση ασβεστίου και πρωτεϊνών και ακόμα περιέχει και λίγο από Βιταμίνη C.

Αντί για Αραβοσιτέλαιο Διαλέξτε Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο
Το αραβοσιτέλαιο είναι γεμάτο με φλεγμονώδη Ωμέγα – 6 λιπαρά οξέα τα οποία σκληραίνουν τα κυτταρικά τοιχώματα και πήζουν το αίμα. Άσχημα νέα!

Σας προτείνουμε παρθένο ελαιόλαδο καθώς αποτελεί μία μεγάλη πηγή Ωμέγα – 3 λιπαρών οξέων καθώς και αντι – φλεγμονώδεις πολυφαινόλες που προστατεύουν τους ιστούς από το οξειδωτικό στρες και θεραπεύουν τα αιμοφόρα αγγεία σε γενετικό επίπεδο.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ