Ανακάλυψε ποια βιταμίνη θα σε βοηθήσει στο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις

30 Οκτωβρίου 2014

Όλοι μας πάνω κάτω έχουμε διαβάσει σχετικά με τη σημαντικότητα των θρεπτικών συστατικών αλλά και των συμπληρωμάτων διατροφής. Όπως για παράδειγμα, είναι πλέον γνωστό από τις έρευνες που διεξάγονται πως σχεδόν όλοι μας χρειαζόμαστε περισσότερο μαγνήσιο – το οποίο ηρεμεί το νευρικό σύστημα – γιατί είναι το τελευταίο θρεπτικό συστατικό το οποίο «δημιουργείται» σε φρούτα και λαχανικά όταν ωριμάζουν πάνω στο αμπέλι αλλά δυστυχώς οι αγρότες τα κόβουν πιο νωρίς με σκοπό το εμπόριο. Επίσης είναι πλέον γνωστό ότι σε γενικές γραμμές χρειαζόμαστε περισσότερη βοήθεια από τις βιταμίνες καθώς η καθημερινή μας διατροφή δεν περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά που είναι αναγκαία και μας τροφοδοτούν με ενέργεια. Αλλά ποιες πρέπει να διαλέγουμε; Εάν έχετε ενδιαφερθεί και έχετε πάει σε φαρμακείο για να αγοράσετε βιταμίνες, θα διαπιστώσετε πως επικρατεί μία τρέλα. Ποιες να πρωτοδιαλέξετε από τα ράφια;
Βλέπουμε στους διαδρόμους με τις βιταμίνες σε κάθε φαρμακείο ή κατάστημα με προϊόντα ομορφιάς αμέτρητες μάρκες που το μόνο που κάνουν είναι να μας μπερδεύουν. Ποιες βιταμίνες χρειαζόμαστε; Σε τί δόσεις;
Για τις απαντήσεις μιλήσαμε με ειδικό διατροφολόγο για να προσφέρει περισσότερο φως πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

Ρωτήσαμε: Ακούμε συχνά ότι εάν τρώμε καλά, δεν χρειάζεται να καταναλώνουμε βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής; Ποια είναι η γνώμη σας;

Απάντηση: Τα συμπληρώματα είναι απαραίτητοι «ενισχυτές» για την υγεία τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να συμπληρώσετε τις διατροφικές σας ελλείψεις και να προστατεύσουν το σώμα σας από τα περιστασιακά διατροφικά σφάλματα που όλοι μας πράττουμε. Ενώ συμβουλεύω όλους να τρώνε ολοκληρωμένα γεύματα και κυρίως βιολογικά τρόφιμα, πιστεύω ακράδαντα όμως στη χρησιμότητα των συμπληρωμάτων υψηλής ποιότητας. Ενώ δεν μπορούν να επανορθώσουν τα αντίκτυπα μίας κακής διατροφής, σκεφτείτε τα ως προσωπικούς βοηθούς στον αγώνα της καθημερινότητας γεμάτος προκλήσεις, αποστολές και υποχρεώσεις.

Ρωτήσαμε: Υπάρχει περίπτωση κάποιος να καταναλώνει πάρα πολλές βιταμίνες;

Απάντηση: Ενώ είναι πιθανόν κάποιος να πάρει πάρα πολλές βιταμίνες, είναι ένα σπάνιο φαινόμενο όμως. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με τις λιποδιαλυτές βιταμίνες όπως τις Βιταμίνες Α, D, E  και K. Ωστόσο, επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν έλλειψη σε βιταμίνη D, και δεδομένου ότι είναι εύκολα μετρήσιμη, συχνά συνιστούμε τη λήψη της με την επίβλεψη του γιατρού. Πάντως σχεδόν όλες οι βιταμίνες που σας αναφέρω παρακάτω είναι ασφαλείς και δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.

Οι Τοπ 4 Βιταμίνες και Συμπληρώματα (Για κάθε πρόβλημα) – Πολυβιταμίνες, Βιταμίνη D3, Fish Oil, Προβιοτικά


Νιώθεις Στρεσαρισμένος
– Σύμπλεγμα Βιταμινών Β, Μαγνήσιο, Ακέτυλο Γλουταθειόνης, L - Θεανίνη
Στέρηση Ύπνου – Ακέτυλο Γλουταθειόνης, Μαγνήσιο
Ζεις σε ψυχρό κλίμα – Μαγνήσιο, Σύμπλεγμα Βιταμινών Β, Βιταμίνη D


Προσπαθείς να χάσεις βάρος – Ακέτυλο Γλουταθειόνης, MCT λάδι, Άλφα – λιποϊκό οξύ
Γηρατειά – Ακέτυλο Γλουταθειόνης, CoQ10, Άλφα – λιποϊκό οξύ, Σύμπλεγμα Βιταμινών Β
Ασπίδα για το ανοσοποιητικό – Ακέτυλο Γλουταθειόνης, Προβιοτικά, MCT λάδι
Για περιπτώσεις φλεγμονών – Κουρκουμάς, Fish Oil, Βιταμίνη D3

Νιώθεις Κουρασμένος – Σύμπλεγμα Βιταμινών Β, Πούδρα από Χλωροφύλη, Ακέτυλο Γλουταθειόνης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ