Τί πρέπει να γνωρίζετε πριν γίνετε χορτοφάγοι

31 Οκτωβρίου 2014

 

 
Αποφασίσατε να γίνετε χορτοφάγος; Εκτός από τα τρόφιμα, τα οποία θα αποκλείσετε από τη διατροφή σας, δηλαδή το κρέας, συμπεριλαμβανομένων των πουλερικών, των ψαριών και των υποπροϊόντων τους και, αν επιθυμείτε, των γαλακτοκομικών και των αυγών, θα πρέπει σίγουρα να γνωρίζετε και τις παρακάτω σημαντικές πληροφορίες.

1. Αναζητήστε νέες πηγές πρωτεϊνών. Λόγω του ότι αποτελούν θεμέλιο της καλής υγείας, πρέπει απαραιτήτως να περιέχονται σε κάθε γεύμα. Γι’ αυτό φροντίστε να καταναλώνετε καθημερινά τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, όπως σόγια, φακές, φασόλια και κινόα.

2. Δε χρειάζεται να κάνετε κατευθείαν την αλλαγή. Η μετάβαση στη χορτοφαγία θέλει δουλειά και χρόνο. Ξεκινήστε προσθέτοντας περισσότερα λαχανικά στα γεύματά σας και μειώνοντας σταδιακά το κρέας. Διαπιστώστε πώς αισθάνεστε σε κάθε βήμα και αναλόγως προχωρήστε.

3. Δε θα ξοδεύετε περισσότερα. Το κρέας αποτελεί μια από τις πιο ακριβές τροφές. Συνεπώς, θα μπορείτε να ξοδεύετε τα ίδια χρήματα για την αγορά περισσότερων προϊόντων, ενώ κάποια από αυτά μπορεί να είναι και κατεψυγμένα και άρα ακόμα πιο φθηνά.

4. Βρείτε εναλλακτικές πηγές ασβεστίου. Το κλειδί βρίσκεται στην κατανάλωση πλούσιων σε ασβέστιο τροφών. Όπως τα μικρά ψάρια, τα φυλλώδη λαχανικά, οι ξηροί καρποί και το πλούσιο σε ασβέστιο φυσικό μεταλλικό νερό Contrex. Επίσης, τα φυλλώδη λαχανικά, η σόγια και τα δημητριακά αποτελούν πηγές βιταμίνης D που βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου από τον οργανισμό. Μη ξεχάσετε, λοιπόν, τα αγαπημένα σας δημητριακά FITNESS ακόμα και όταν αλλάξετε διατροφικές συνήθειες!
 
 
Πηγή: www.manamia.gr
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ