Οι 3 καθημερινές τροφές που μειώνουν τις ρυτίδες!

6 Νοεμβρίου 2014

 

Πολλές τροφές μπορούν να συμβάλλουν στην καλή υγεία της επιδερμίδας σας, ωστόσο κάποιες από αυτές είναι ακόμα πιο αποτελεσματικές όταν καταναλώνονται ωμές. Δοκιμάστε τις παρακάτω και ξαναβρείτε τη χαμένη φρεσκάδα του προσώπου σας!

1. Λαχανίδα & σπανάκι. Κρατούν το δέρμα σφριγηλό, καθώς περιέχουν φυτοχημικά που προστατεύουν από τις βλαβερές συνέπειες της έκθεσης στον ήλιο. Ιδιαίτερα το σπανάκι βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος χάρη στη β-καροτίνη του.

2. Καρύδια & φιστίκια. Πηγές πλούσιες σε βιταμίνες Β και Ε που διαφυλάσσουν την καλή υγεία των κύτταρων. Συγκεκριμένα η βιταμίνη Β αποτελεί ισχυρό αντιοξειδωτικό που δρα ενάντια στην πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας, ενώ η βιταμίνη Β1 βοηθάει την κυκλοφορία του αίματος, δίνοντας στο δέρμα νεανική λάμψη. 

3. Μούρα & λεμόνια.
 Τα πρώτα είναι γεμάτα αντιγηραντικά αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες που μειώνουν σημαντικά τις τοξίνες. Τα δεύτερα αποτελούν «βόμβες» βιταμίνης C, η οποία, εκτός των άλλων, ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου, χαρίζοντας βελούδινη επιδερμίδα. Τολμήστε να συνδυάσετε μούρα και λεμόνια στη σαλάτα σας για μια ολοκληρωμένη θεραπεία ομορφιάς. 
 
 
 
 
Διαβάστε το άρθρο του boro.gr: Τι πρέπει να προσέχω αν έχω ξηρό δέρμα;
 
 
 

Η χρήση σκληρών καθαριστικών και ενυδατικών που δεν είναι αρκετά λιπαρά, αλλά και η διαδικασία της γήρανσης μπορεί να προκαλέσουν το συχνό “τράβηγμα” και την αίσθηση ξηρότητας στο δέρμα.

Γι’ αυτό το λόγο, επιβάλλεται η καθημερινή φροντίδα και η χρήση κατάλληλων προϊόντων, ιδίως όσο μεγαλώνει η ηλικία και οι ανάγκες μας για σωστή ενυδάτωση.

Καθαρισμός
Αν έχετε ξηρό δέρμα, θα πρέπει να επιλέξετε ένα απαλό καθαριστικό.
Στην αγορά κυκλοφορούν πολλά τέτοια σε μορφή σαπουνιού, που περιέχουν μαλακτικές ουσίες (ελαιόλαδο, λανολίνη, κ.α.), σε κρέμες καθαρισμού και γαλακτώματα, αλλά και σε υγρά μαντηλάκια.
Μην πλένετε το προσωπό σας με σκληρά σαπούνια και καθαριστικά που περιέχουν κόκκους.

Ενυδάτωση
Στην περίπτωση του ξηρού δέρματος, η χρήση μιας κρέμας με πλούσια ενυδατικά συστατικά κρίνεται απαραίτητη.
Τα συστατικά αυτά επιβραδύνουν την απώλεια υγρασίας κατά τη διάρκεια της ημέρας και εμποδίζουν την αφυδάτωση, όπως π.χ. το υαλουρονικό οξύ και η διμεθικόνη.
Αν δεν έχετε πρόβλημα ακμής, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ακόμη και λίγο ελαιόλαδο, κάνοντας επάλειψη πριν από τον ύπνο.
Αποφύγετε τη χρήση του κατά τη διάρκεια της ημέρας γιατί, παρόλο του ότι είναι ένα εξαιρετικό φυσικό καλλυντικό προσώπου, δεν σας προστατεύει από τον ήλιο.

Προϊόντα μακιγιάζ
Επιλέξτε καλλυντικά που έχουν ενυδατικές και θρεπτικές ιδιότητες.
Προτιμήστε λιπαρές βάσεις μακιγιάζ, κρεμώδη ρουζ και πούδρες που χαρίζουν λάμψη, χωρίς όμως να τονίζουν τις λεπτές και βαθιές ρυτίδες.

Αντιηλιακή προστασία
Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε αντηλιακό σε όλη τη διάρκεια του έτους με δείκτη προστασίας SPF 15 και άνω ή μια ενυδατική κρέμα, η οποία θα περιλαμβάνει αντιηλιακά φίλτρα και αντιοξειδωτικά συστατικά.

AdTech Ad
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Φράντς Κάφκα
Η Σκέψη της ημέρας
9:10 Φράντς Κάφκα