Δίαιτα: Και όμως υπάρχει και υγιεινό delivery!

7 Νοεμβρίου 2014
 
Δεν πρόλαβες να μαγειρέψεις; Μην ανησυχείς για τις επιπτώσεις στη γραμμή σου. Απλά φρόντισε να κάνεις έξυπνες επιλογές γευμάτων, έχοντας πάντα στο νου σου πως οι δυο παγίδες που πρέπει να αποφεύγεις είναι οι μεγάλες μερίδες και η παντελής έλλειψη θρεπτικών συστατικών.

1. Όχι στα τηγανιτά. Τα λάδια που χρησιμοποιούνται είναι συνήθως κακής ποιότητας και τα φαγητά είναι διπλοτηγανισμένα. Προτίμησε τα ψητά ή τα μαγειρεμένα στον ατμό.

2. Στο πιάτο. Αν γίνεται, μετέφερε το φαγητό που παρήγγειλες σε ένα μεσαίου μεγέθους πιάτο. Έτσι, θα μπορείς να ελέγχεις καλύτερα τις ποσότητες που καταναλώνεις.

3. Πράσινο συνοδευτικό.
Στην περίπτωση που διαλέξεις κάποιο κρέας ή κοτόπουλο (κατά προτίμηση χωρίς την πέτσα), φρόντισε να το συνοδέψεις με κάποια σαλάτα ή λαχανικά στον ατμό, αντί για τηγανιτές πατάτες ή ζυμαρικά.


4. Προσοχή στις σάλτσες. Αν μπορείς να περιχύσεις παχύρευστες σάλτσες σε ό, τι έχεις παραγγείλει, μην το κάνεις. Επίσης, προτίμησε τις απλές πίτσες που έχουν σα βάση την ντομάτα, τα μανιτάρια και τα λαχανικά, καθώς και τα ζυμαρικά ολικής άλεσης που συνοδεύονται από κάποια άπαχη πρωτεΐνη, όπως το κοτόπουλο ή τα θαλασσινά.

5. Ναι στις σούπες. Πρόκειται για μια από τις πιο υγιεινές επιλογές σε κινέζικο ή ταϊλανδέζικο delivery, καθώς αποτελεί ένα πλήρες και θρεπτικό γεύμα.

6. Ναι..και στα χαμηλά λιπαρά. Στην περίπτωση που έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις το είδος των γαλακτοκομικών προϊόντων που θα περιέχει το γεύμα σου, προτίμησε εκείνα που είναι χαμηλά σε λιπαρά.

Πηγή: www.manamia.gr
 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ