Τρόποι μαγειρέματος που θα κάνουν πιο θρεπτικό το φαγητό σας

11 Νοεμβρίου 2014

 

Επιλέγοντας να καταναλώνετε υγιεινές τροφές καταφέρνετε να εξασφαλίσετε ένα σημαντικό κομμάτι της σωστής διατροφής, το υπόλοιπο εξαρτάται από τον τρόπο που τις μαγειρεύετε. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή, λοιπόν, στην προετοιμασία τους για να επωφεληθείτε όσο γίνεται περισσότερο από τα θρεπτικά τους συστατικά. 

1. Αφού ψιλοκόψετε το σκόρδο, αφήστε το έξω για 15 λεπτά. Έρευνες δείχνουν ότι η έκθεσή του στον αέρα μετά το κόψιμο προκαλεί μια αντίδραση που απελευθερώνει ενώσεις με αντικαρκινική δράση.

2. Προσθέστε λίγο λάδι όσο μαγειρεύετε φυλλώδη λαχανικά.
 Τα καλά λιπαρά του λαδιού θα βοηθήσουν στην καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών τους συστατικών από τον οργανισμό σας.


3. Βράστε τα λαχανικά σε μεγάλα κομμάτια ή ολόκληρα. Έτσι, η επιφάνεια λαχανικών, όπως οι γλυκοπατάτες και τα κολοκυθάκια, θα εκτεθεί λιγότερο στον αέρα και στη θερμότητα που μπορούν να καταστρέψουν τις βιταμίνες και τα θρεπτικά τους συστατικά.

4. Βράστε ολόκληρες τις πατάτες με τη φλούδα τους. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, θα διατηρήσουν τα υψηλά ποσοστά βιταμίνης C. Επίσης, αφήστε το καπάκι στην κατσαρόλα, ώστε να μαγειρευτούν γρηγορότερα και να χάσουν όσο το δυνατό λιγότερα από τα ωφέλιμα συστατικά τους.


Πηγή: www.manamia.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ιωαν***** ****
08:12 Πέμπτη 1/09/2016
Καλημερα Θελω να ρωτησω πος μπορω να φιαχνω μονη μου χυμο απο αποξυρομενα φρουτα γενηκα και συγεκρημενα απο cranberry θελω να το χρησημοποιησω για προλυψη μολυνσεων του ουροποιητικου οπως λαιγετε ειναι πολυ καλο Δεν γνωρηζω ουτε την δοσολογεια ουτε την διαδικασια διαβαζω διαφορα και εχω μπερδευτει Ευχαριστω
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ