Αννα Μαμιδάκη: Από τα πετρέλαια της Jet Oil στο σχεδιασμό παιδικών ρούχων

13 Νοεμβρίου 2014

Μπήκε δυναμικά στον χώρο του παιδικού ρούχου αφουγκραζόμενη τις τάσεις της εποχής και συνδυάζοντας την υψηλή ποιότητα με το χαμηλό κόστος. Κόρη του επιχειρηματία Νικόλαου Μαμιδάκη της Jet Oil, απαρνήθηκε τις οικογενειακές επιχειρήσεις για να αφοσιωθεί στη σχεδίαση ρούχων, με όνειρο να κάνει τους τζούνιορ πιο καλοντυμένους

Μικρή η Αννα Μαμιδάκη θυμάται τον εαυτό της να κάνει διακοπές στην Κρήτη, στο χωριό καταγωγής του πατέρα της, την Ανώσκελη, παίζοντας ανέμελα στα χωράφια με τα 17 ξαδέλφια της. «Είμαστε πολλοί και είμαστε αγαπημένοι» δηλώνει στο «thema people» και συμπληρώνει: «Ανήκω σε μια τυχερή γενιά που πρόλαβε να έρθει σε επαφή με το χώμα, τη φύση και τα ζώα. Το χωριό δεν ήταν παραλιακό αλλά όποτε θέλαμε να κάνουμε μπάνιο, κάναμε μια μικρή μετάβαση στον Αγιο Νικόλαο».

 



Δευτερότοκη κόρη του Νικόλαου Μαμιδάκη, ενός από τους σημαντικότερους Ελληνες επιχειρηματίες, το όνομα του οποίου είναι συνυφασμένο κυρίως με την εταιρεία πετρελαιοειδών Jet Oil, αποφασίζει νωρίς ότι οι εν λόγω επιχειρήσεις δεν είναι το αντικείμενο με το οποίο θα ήθελε να ασχοληθεί επαγγελματικά, προτιμώντας να χαράξει τον δικό της ανεξάρτητο δρόμο.

Τελειώνοντας το σχολείο, παρακολουθεί μαθήματα Management στο Deree και αργότερα μεταβαίνει στο Λονδίνο, όπου και κάνει το μεταπτυχιακό της πάνω σε Management, International Business και Ξενοδοχειακά, καθώς η οικογένειά της κατέχει τρία ξενοδοχεία στην Κρήτη: το «Μirabello Beach & Village», το «Hermes» και το «Coral». Παρόλο που η οικογένεια σχεδίαζε να ασχοληθεί κυρίως με το ξενοδοχειακό κομμάτι, εκείνη επιστρέφοντας από το Λονδίνο εργάζεται για κάποιο μικρό διάστημα σε γνωστή τράπεζα όπου η οικογένειά της διαθέτει μετοχικό μερίδιο. Ωστόσο η ενασχόληση της μητέρας της με τη μόδα στρέφει αλλού το ενδιαφέρον της. 

«Η ιδέα να εργαστώ για κάποιο διάστημα στην τράπεζα ήταν του πατέρα μου και ομολογώ ότι εκ των υστέρων τη βρήκα σωστή αφού, όπως μου έλεγε κι εκείνος, “ό,τι δουλειά και να κάνεις πρέπει να ξέρεις πώς δουλεύουν οι τράπεζες”. Στην Εγνατία Τράπεζα δεν έμεινα για πολύ. Είναι η εποχή που η μητέρα μου μαζί με τη Ρούλα Λεβέντη φέρνει τον οίκο Escada στην Ελλάδα και η μόδα αποτελεί για εμένα μεγάλη πρόκληση. Οταν η αντιπροσωπία του οίκου θα περάσει εξ ολοκλήρου στα χέρια της μητέρας μου θα δώσω όλη μου την ενέργεια στη συγκεκριμένη δουλειά. Η Escada ήταν μεγάλο σχολείο, αφού ασχολούμουν με τα πάντα: από προϋπολογισμούς μέχρι επιλογή κομματιών και τα καταστήματα λιανικής. Η συνεργασία με τους Γερμανούς είχε πολλά επαγγελματικά οφέλη, καθώς με έμαθε πολύ καλά τι σημαίνουν οι λέξεις “χρονική ακρίβεια” και “συνέπεια”».

Με την κρίση να βαθαίνει στη χώρα μας, ο οίκος Escada θα επιστρέψει στα χέρια των Γερμανών και η Αννα Μαμιδάκη προς στιγμήν θα αποσυρθεί από τα επιχειρηματικά πλάνα στον χώρο της μόδας. Είναι η εποχή που μετά τον γάμο της με τον Μάκη Σκλαβενίτη, τον επιχειρηματία των ομώνυμων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, έχει ήδη αποκτήσει δύο παιδιά και ο χρόνος της μοιράζεται στις οικογενειακές υποχρεώσεις της. Για αρκετά χρόνια θα παραμείνει εκτός επιχειρήσεων μέχρις ότου τα παιδιά της μεγαλώνουν και μια νέα επιχειρηματική ιδέα τής μπαίνει στο μυαλό: η σχεδίαση ποιοτικού παιδικού ρούχου. 



Η φετινή κολεξιόν της «Look @t me» διαθέτει πάνω από 100 διαφορετικά σχέδια που περιλαμβάνουν ρούχα για μια μεγάλη ηλικιακή γκάμα - από βρέφη μέχρι και εφήβους 16 ετών


«Η σκέψη του λανσαρίσματος παιδικών ρούχων γεννήθηκε χρόνια πριν», παραδέχεται και συμπληρώνει: «Τα παιδιά μου είχαν πια γίνει 8 και 9 ετών, ήταν περισσότερο ανεξάρτητα κι εγώ είχα πια, εκτός από ελεύθερο χρόνο, και μεγάλη όρεξη να δημιουργήσω. Το σκεπτικό ήταν να βγάλουμε στο εμπόριο ελληνικά ρούχα που να συνδυάζουν την ποιότητα με τη χαμηλή τιμή. Οταν έκανα ένα ταξίδι στην Κίνα και οσμίστηκα τι ακριβώς κάνουν οι διασημότερες εταιρείες παιδικών ρούχων, ήμουν έτοιμη για το δικό μου μεγάλο βήμα».


Η επιτυχία

Η Αννα Μαμιδάκη δημιουργεί την εταιρεία παιδικού ενδύματος με το όνομα «Look @t me», τα ρούχα της οποίας πωλούνται μέχρι και σήμερα κυρίως στα μεγάλα καταστήματα Σκλαβενίτη, σημειώνοντας ιδιαίτερη επιτυχία. «Στην αρχή η κόρη μου έδειξε να ενοχλείται, αφού πίστεψε ότι το ενδιαφέρον μου θα έφευγε από εκείνη για να μετακινηθεί αλλού. Οταν όμως είδε ότι κάτι τέτοιο δεν συνέβαινε και ότι οι φίλες της φορούσαν δικά μου ρούχα, άρχισε να μοιράζεται τον ενθουσιασμό μου. Υπάρχουν αρκετά χαριτωμένα περιστατικά με τα παιδιά μου. Οταν ο γιος μου φοράει κάποιο δικό μου T-shirt ή παντελόνι, μου λέει γελώντας: “Μαμά, σήμερα θα σου κάνω διαφήμιση!”. Ωστόσο, τόσο την κόρη μου όσο και τον γιο μου αποφεύγω να τους χρησιμοποιώ σε καταλόγους και φωτογραφήσεις αφού επιλέγουμε ως οικογένεια να κρατάμε χαμηλό προφίλ».

Η φετινή κολεξιόν της «Look @t me» διαθέτει πάνω από 100 διαφορετικά σχέδια που περιλαμβάνουν ρούχα για μια μεγάλη ηλικιακή γκάμα - από βρέφη μέχρι και εφήβους 16 ετών. 

Η συλλογή έχει από φόρμες και casual εμφανίσεις μέχρι μπουφάν και εμφανίσεις για πάρτυ. Τα υφάσματα είναι υψηλής ποιότητας, τα σχέδια μοναδικά και οι τιμές ιδιαίτερα προσιτές, καθώς ένα τζιν στοιχίζει 11 ευρώ ενώ ένα μοδάτο T-shirt περίπου 7 ευρώ. 

«Σε μια εποχή όπου υπάρχει οικονομική κρίση και όλοι λίγο πολύ ζορίζονται, το να είναι τα παιδιά ντυμένα ζεστά, με γούστο και χαμηλό κόστος είναι σημαντικό», τονίζει η Αννα Μαμιδάκη. Τα πιο ιδιαίτερα κομμάτια της κολεξιόν της μπορεί κάποιος να τα βρει στο κατάστημα «Detroit» στην Κηφισιά, στο «attica» του «Golden Hall» αλλά και στην μπουτίκ «Μπόμπιρας» της Λένιας Κριθαριώτη στον Πειραιά. Οσο για τα επόμενα σχέδια, η ανοιξιάτικη κολεξιόν είναι ήδη έτοιμη ενώ ένα e-shop βρίσκεται στα σκαριά. Προς το παρόν, εκείνο που προέχει είναι το χριστουγεννιάτικο bazaar του Συλλόγου «Ελπίδα», με τα έσοδα από τις πωλήσεις να προορίζονται για το έργο του. «Το έργο της Μαριάννας Βαρδινογιάννη είναι πολύ σημαντικό, γι’ αυτό και πρέπει όλοι να συστρατευτούμε στο πλευρό της», αναφέρει κλείνοντας την κουβέντα μας η Αννα Μαμιδάκη.


Protothema.gr 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ