Ποιός δεν έχει διάθεση για γυμναστική σήμερα;

13 Νοεμβρίου 2014

Ποιός δεν έχει διάθεση για γυμναστική σήμερα;

Παρόλο που οι περισσότεροι ξεκινάμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής με όρεξη και διάθεση να «λιώσουμε», ο αρχικός ενθουσιασμός σε πολλούς σύντομα χάνεται! Δικαιολογίες όπως η κούραση, η δύσκολη ημέρα στη δουλειά, οι δουλειές του σπιτιού, η κακή διάθεση, η ζέστη, το κρύο, η βροχή είναι μερικές μόνο από αυτές που εφευρίσκουμε προκειμένου να «γλιτώσουμε» από την άσκηση. Αποτελέσματα αυτών είναι να χάνουμε το πρόγραμμα μας, να μειώνεται η αυτοπεποίθησή μας αλλά και η επιθυμία μας να γυμναστούμε και να βιώσουμε τα σπουδαία οφέλη της άσκησης.

Μην πέφτεις σε αυτή την παγίδα!

Την επόμενη φορά που χιλιάδες λόγοι θα σαμποτάρουν το πρόγραμμά σου και δικαιολογίες θα αρχίσουν να ξεπηδούν στο μυαλό σου, εφάρμοσε μια από τις παρακάτω έξυπνες πρακτικές  και πείσε το  εγκέφαλό σου να  μπει  στη δράση!

Κάνε όμορφα σχέδια για μετά

Προγραμμάτισε μια βόλτα με τους φίλους ή την οικογένειά σου μετά το γυμναστήριο, έτσι ώστε ακόμα και να «βαριέσαι» να έχεις κάτι όμορφο να περιμένεις. Και μόνο αυτό είναι ικανό να σου φτιάξει τη διάθεση και να σε κάνει να απολαύσεις την άσκησή σου. Μια ακόμα ιδέα είναι να προγραμματίσεις μια βόλτα με άτομα που γυμνάζεστε μαζί.Δες το σαν μια καλή ευκαιρία να γνωρίσεις νέα άτομα με τα οποία θα μοιράζεστε την ίδια επιθυμία για άσκηση και θα παρακινεί ο ένας τον άλλον.

Κάντο για 10 λεπτά

Ξεκίνησε το πρόγραμμα σου και υποσχέσου στον εαυτό σου ότι θα σταματήσεις σε 10 λεπτά. Το πιο πιθανό είναι ότι η παραγωγή των ενδορφινών που πραγματοποιείται από τα πρώτα λεπτά της άσκησης θα σου προσφέρουν ευφορία και θα σου δώσουν δύναμη και διάθεση να συνεχίσεις την άσκησή σου.

Φτιάξε μια playlist με τα τραγούδια της προπόνησης

Τη λίστα αυτή των τραγουδιών μπορείς να την ακούς κάθε φορά που δεν έχεις διάθεση να γυμναστείς, καθώς αυτά θα σου φέρουν μνήμες από τις ευχάριστες στιγμές της προπόνησης και των θετικών συναισθημάτων που νιώθεις όταν κάνεις άσκηση ή  όταν θες να διασκεδάσεις. Πριν το καταλάβεις θα βρίσκεσαι ήδη στο δρόμο για το γυμναστήριο!

 

Μερικά έξτρα tips:

Διάλεξε ένα πρόγραμμα άσκησης το οποίο σου αρέσει και σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Πιο δύσκολα θα εγκαταλείψεις κάτι που πραγματικά σου αρέσει!!

Διάλεξε ένα χώρο που θα γυμνάζεσαι κοντά στο σπίτι ή την εργασία σου. Όσο καλό και να είναι το γυμναστήριο στην άλλη άκρη της πόλης είναι αρκετά πιθανό να το απαρνηθείς τις ημέρες που νιώθεις κούραση!

Βάλε τη γυμναστική στο πρόγραμμα σου! Γράψε στην ατζέντα σου τις ημέρες και ώρες που θα πηγαίνεις μέσα στην εβδομάδα. Ένας καλός προγραμματισμός θα σε βοηθήσει ώστε να έχεις πάντα χρόνο για την άσκηση σου.

Έχε πάντα τα αθλητικά σου και μια φόρμα στο αυτοκίνητο ή τη δουλειά, έτσι δεν θα κινδυνεύεις να χάσεις το πρόγραμμα σου επειδή δεν προλαβαίνεις να αλλάξεις στο σπίτι!

 

Μην ξεχνάς:

Η άσκηση είναι το μοναδικό δώρο που μπορείς να κάνεις καθημερινά στον εαυτό σου, στη σωματική και ψυχική σου υγεία! Είναι οι ενδορφίνες σου είναι η δύναμή  σου. Μην  την απαρνηθείς

 

 

Γράφουν:  

Άννα Παπαγεωργίου

Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

Διδάκτορ Ιατρικής Σχολής Αθηνών

Επ. Υπεύθυνη Κέντρο Συμβουλευτικής Διατροφής «Ευρωστία»

 

Κωνσταντίνα Εξαρχοπούλου

Κλινική Διαιτολόγος –Διατροφολόγος

Επ. Διαχείρισης του Στρες και Προαγωγής της Υγείας

Επ. Συνεργάτης Κέντρο Συμβουλευτικής Διατροφής «Ευρωστία»

 

"Ευρωστία"

Κέντρο Συμβουλευτικής Διατροφής  & Προαγωγής της Υγείας 

Λ.Καποδιστρίου 8 , Νέα Φιλοθέη, 2106827284

http://evrostia.wordpress.com

info-health@evrostia.com & womens-health@evrostia.com

 

 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ