Απολέπιση - Ότι πιο σημαντικό για ένα υγιές δέρμα

17 Νοεμβρίου 2014

Το δέρμα είναι το μεγαλύτερο όργανο του σώματος. Υπάρχει ένα απλό βήμα που πρέπει να προσθέσετε στην καθημερινή σας ρουτίνα, ώστε να βελτιώσετε σημαντικά την υγεία του. Το στεγνό βούρτσισμα. Τα οφέλη δεν αφορούν μόνο την αισθητική εμφάνιση του δέρματός σας, αλλά τη βαθιά ενδυνάμωση ολόκληρου το σώματος. Ακολουθούν βαθύτερες πληροφορίες ομορφιάς μέσα από το βούρτσισμα.

Λίγα λόγια για το δέρμα

  • Το δέρμα σας είναι ένα πολύπλοκο σύστημα που αποτελείται από νεύρα, αδένες και στρώματα κυττάρων που, όταν είναι υγιή, προστατεύουν τον οργανισμό σας από ακραίες θερμοκρασίες και χημικά προϊόντα.
  • Παράγει επίσης αντιβακτηριακές ουσίες για να σας προστατεύσει από τη μόλυνση και συμβάλλει στην παραγωγή της βιταμίνης D όταν εκτίθεται στον ήλιο.
  • Το δέρμα σας περιέχει ακόμη πυκνά νευρικά κύτταρα που λειτουργούν ως αγγελιαφόροι στον εγκέφαλό σας με αποτέλεσμα να αποτελεί το κρίσιμο μέρος των αλληλεπιδράσεων με τον κόσμο γύρω σας.

Το στεγνό βούρτσισμα του δέρματος είναι ανεκτίμητο, όχι μόνο γιατί απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα του δέρματος, αλλά και γιατί ενεργοποιεί την απομάκρυνση των αποβλήτων μέσω των λεμφαδένων σας. Πέρα από αυτά, προσφέρει πολλαπλά οφέλη, μεταξύ άλλων:

  1. Τόνωση του λεμφικού συστήματος

Στο σώμα το λεμφικό σύστημα είναι υπεύθυνο για την απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων. Όταν το λεμφικό σύστημα δεν λειτουργεί σωστά, απόβλητα και τοξίνες μπορούν να παραμείνουν και να σας αρρωστήσουν. Η τόνωση του λεμφικού συστήματος μέσα από το στεγνό βούρτσισμα πρόκειται να απελευθερώσει τις τοξίνες.

  1. Απολέπιση

Το βούρτσισμα απομακρύνει τα νεκρό ξηρό δέρμα, βελτιώνει την εμφάνιση, ανοίγει τους φραγμένους πόρους, ενώ επιτρέπει το δέρμα να «αναπνεύσει».

  1. Μείωση της κυτταρίτιδας

Το στεγνό βούρτσισμα τονώνει την κυκλοφορία βοηθώντας έτσι στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας με την καλύτερη οξυγόνωση.

  1. Μείωση στρες

Η πράξη του ξηρού βουρτσίσματος έχει περιγραφεί ως στοχαστική (ειδικά αν το κάνεις σε ένα ήσυχο χώρο) και μπορεί να μειώσει την ένταση των μυών, ηρεμεί το μυαλό και ανακουφίζει από την πίεση. Πολλοί το συγκρίνουν με ένα ελαφρύ μασάζ σε ολόκληρο το σώμα.

  1. Βελτίωση της πέψης και της νεφρικής λειτουργίας

Σύμφωνα με έναν δερματολόγο: «…Πολλοί γιατροί χρησιμοποιούν το στεγνό βούρτσισμα για να βοηθήσει το φούσκωμα και το πρήξιμο. Το μασάζ των λεμφαδένων βοηθά το σώμα να αποβάλλει το επιπλέον νερό και τις τοξίνες. Μία από τις άμεσες επιπτώσεις του ξηρού βουρτσίσματος είναι η λεία επιδερμίδα, αλλά μπορεί επίσης να βοηθήσει στη βελτίωση της πέψης και τη λειτουργία των νεφρών».

  1. Είναι αναζωογονητικό

Πολλοί άνθρωποι εθίζονται στο στεγνό βούρτσισμα του δέρματος (με την καλή έννοια), γιατί απλά αισθάνονται υπέροχα. Μαζί με την απόκτηση ενός λαμπερού και σφιχτού δέρματος αναφέρουν ότι νιώθουν αναζωογονημένοι.

 

Στεγνό βούρτσισμα: Πώς να το κάνουμε

Πρώτα θα χρειαστείτε μία μαλακή βούρτσα υψηλής ποιότητας με φυσική τρίχα. Ιδανικά, επιλέξτε μια βούρτσα με μακριά λαβή ώστε να μπορείτε να φτάσετε ολόκληρη την πλάτη σας.

Το βούρτσισμα πρέπει να γίνεται σε καθημερινή βάση για καλύτερα αποτελέσματα ή ακόμη και δύο φορές την ημέρα, αν σας αρέσει. Δοκιμάστε πριν από το πρωινό σας ντους και στη συνέχεια μετά τη δουλειά.

Πάντα βουρτσίζετε με κατεύθυνση προς την καρδιά. Μπορείτε να βουρτσίζετε ολόκληρο το σώμα σας (συμπεριλαμβανομένων των πελμάτων των ποδιών σας). Ξεκινήστε από τα πόδια σας, τα χέρια, το στήθος, την πλάτη και το στομάχι. Αποφύγετε το βούρτσισμα στο πρόσωπό σας, τα γεννητικά όργανα ή περιοχές με ερεθισμούς ή αμυχές (συμπεριλαμβανομένων των κιρσών).

Η πίεση που εφαρμόζεται θα πρέπει να είναι σταθερή, αλλά όχι επίπονη. Το δέρμα σας θα πρέπει να είναι ροζ μετά από μία συνεδρία (όχι κόκκινο ή ερεθισμένο) και μπορείτε να βουρτσίζετε για όσο χρονικό διάστημα επιθυμείτε. Ένα μέσο βούρτσισμα μπορεί να διαρκέσει από 2 έως 20 λεπτά.
flowmagazine

 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ