Ερωτικές Ιστορίες Αναγνωστών: "Θέλω να δοκιμάσω ομαδικό σεξ..."

17 Νοεμβρίου 2014
Τάσος, 27 ετών ρωτά

Αναγνώστης μας ρωτά: 

ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕΞ ΟΜΑΔΙΚΟ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΛΕΤΕ; ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ

 Ο ψυχολόγος- ομαδικός θεραπευτής Δημήτρης Κατσαρός, απαντά: 


Αγαπητέ αναγνώστη:
 
Νομίζω είναι λάθος να κάνετε ή να μην κάνετε κάτι με βάση το αν θεωρείται ανωμαλία. Δεν έχει σημασία αν θεωρείτε θεμιτή ή αθέμιτη την ύπαρξη της ανωμαλίας. Σημασία έχει να εκτονώνεστε δημιουργικά βάζοντας τη φαντασία και τη συναίνεση μεταξύ σας να δουλέψει για σας. Αν αυτό μπορεί να γίνει τί σημαίνει η ταμπέλα "ανώμαλο/ομαλό" για σας; Πόσο ορίζει το πως θα βιώσετε την όποια εμπειρία σας; Αυτά τα ερωτήματα θέτω εγώ σε σας για να απαντήσετε στον εαυτό σας. Φυσικά είμαστε εδώ για την όποια συνέχεια του προβληματισμού σας.

Διαβάστε επίσης: 

Όσα πρέπει να ξέρετε για το ομαδικό σεξ 

ΟΜΑΔΟΓΑΜΙΑ  η  ΠΑΡΤΟΥΖΑ   ΑΠΟ ΤΟ  (PARTAGER )....ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΩΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΩΡΗΣ ...ΜΙΑ  ΑΝΕΚΔΟΤΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ....ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΜΙΑ ΑΓΝΩΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ  ΓΙΑ ΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΟΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΜΠΗΙΑΣ... ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ Η ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  ΩΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ  ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΙΣΗΣ

(trattamento di eiaculazione precoce nel sesso di gruppo a pompei...240  ΒC  HORATIO)

Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Χειρουργός Oυρολόγος-Aνδρολόγος, είναι ιδρυτής και Πρόεδρος της ΕΜΑΣ (Εταιρίας Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας), του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών και διευθυντής της Κλινικής Σεξουαλικής Υγείας του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών.

 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΟΧΗΣ  ΣΤΗΝ  ΠΡΟΩΡΗ ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΓΑΜΙΚΗΣ  ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ  ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ.

 

Στη ντροπή, το συναίσθημα στρέφεται και προς τον άλλο τον οποίο ντρέπομαι, δεν είναι εσωτερικό όπως είναι με την ενοχή...;;

Αποστροφή από μια εσωτερική απειλή που καταστρέφει ή αποδομεί την ανθρώπινη εικόνα....

Στον πρίμο λέβι η περιγραφή για το τραύμα της επιβίωσης από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, τον κάνει να νοιώθει απέραντη ντροπή γιατί απλά επιβίωσε ενώ άλλοι πέθαναν. Η επανάκτηση της χαμένης αξιοπρέπειας, μετά το πόλεμο, του αφήνει ένα τεράστιο αίσθημα ντροπής σαν βαθύ τραύμα που σκοτεινιάζει την απλή χαρά για την τύχη της επιβίωσης...

Αντίστοιχο αίσθημα ντροπής αισθάνεται και  ο άνδρας  που  τελειώνει  γρήγορα...

Σύμφωνα με τον Φρόυντ το αίσθημα ντροπής είναι το εργαλείο με το οποίο ο άνθρωπος κοινωνικοποιείται  ενώ κινείται ανάμεσα στην βρεφική ηδονή και την ενήλικη τελετουργία..

Η ντροπή μοιάζει να μεσολαβεί διαδραστικά ανάμεσα στην υποκειμενικότητα και την κοινωνικότητα, όπου βέβαια το υποκείμενο θα συνθλιβεί μέχρι θανάτου, αν προσπαθήσει να προβάλει την ατομικότητα και το συμφέρον της.

Στη διάκριση που πρέπει να γίνεται ανάμεσα στη απέχθεια και την ντροπή, η βασική ερμηνεία είναι πως η απέχθεια προκύπτει από την ανάγκη εξωτερίκευσης της  ντροπής  προς ένα πρόσωπο, μια ιδέα,  κάτι γενικό και απρόσωπο για να μειώσει τον πόνο της ενδοσκόπησης του υποκειμένου.

Στην απέχθεια από ντροπή βρίσκουμε και τον ρατσισμό, τον σεξισμό και την ομοφοβία, γιατί απλά ο εκτεθειμένος αντίπαλος, είτε σαν λαός (Εβραίοι), είτε σαν φύλο (γυναίκα), κάνει ορατά τα σημάδια της γύμνιας του ανθρώπινου είδους, σε ένα τετοιο εύκολο στόχο, αφού «τη δική μου εσωτερική γύμνια είναι δύσκολο να τη δω...».

Η σεξουαλικότητα είναι απειλητική για την ανθρώπινη φύση, γιατί η φυσική της υπεροχή  τρομάζει την συμβολική τάξη του πολιτισμού μας, αλλά και την προσωπική μας ταυτότητα. Η εξέλιξη της συμβολικής πολιτιστικής τάξης (ήθη, συμπεριφορές, ρόλοι), αναπτύχτηκε παράλληλα και εξαρτητικά από την καταπίεση της σεξουαλικής μας φύσης. Η συμβολική γλώσσα της σεξουαλικότητας δεν είχε ποτέ άμεση σχέση με τη φύση της, γι’ αυτό και έμμεσα μόνο αναφερόμαστε στο σεξ ακόμα και την σημερινή εποχή που θεωρείται απελευθερωμένη σεξουαλικά...

Η άμεση αναφορά λεκτικά  στις επιθυμίες για σεξ είναι απαγορευτικά  τιμωρητική και για τα δυο φύλα που χρησιμοποιούν εμμέσους ή πλάγιους τρόπους για να υπονοήσουν την βασική τους επιθυμία. «πάμε για καφέ ή φαγητό», μπορεί να γίνει αποδεκτό ως μήνυμα που υπονοεί το μεθύστερο μήνυμα που κρύβεται πίσω από τις αποδεκτές κοινωνικά προτάσεις....

Η άμεση αναφορά στη σεξουαλική πράξη έχει ήδη ξορκιστεί από το λεξιλόγιο των παιδιών που συνηθίζουν την λεκτική επικοινωνία των μεγάλων ή των γονιών για ότι είναι ορατό και σύνηθες στη κοινωνία.

Οι γονείς λένε πεινώ ή πάμε στο τραπέζι για φαγητό με άνεση και ευκολία, ενώ την αντίστοιχη συνομιλία για το κρεβάτι τους πρέπει να την αποκρύψουν επιμελώς και με απέραντα υπονοούμενα.

Το παιδί θα τιμωρηθεί για τις «κακές λέξεις» που αναφέρονται στα θέλω των γεννητικών τους οργάνων, ενώ θα επιβραβεύονται για την ναρκισσιστική τους ανάγκη για φαγητό. τα ανώτερα στοματικά ηδονικά όργανα, θα νικήσουν τα αντίστοιχα κατώτερα γεννητικά.

Ο Φρόυντ  έλεγε, «δε θα πάψω να επαναλαμβάνω τη πρόταση μου πως το κλειδί για τις ψυχονευρώσεις και τη θεραπεία τους βρίσκεται στη κλειστή πόρτα της απαγόρευσης των σωματικών μας ηδονών», χωρίς το κλειδί αυτό η πόρτα δε θα ανοίξει ποτέ και τα προβλήματα θα έρχονται από το σκοτεινό αυτό δωμάτιο που δε τολμήσαμε ή δεν ξέραμε να το ανοίξουμε...

Η ντροπή και η αμηχανία για τη σεξουαλική μας ζωή θα συνοδεύεται από την ακρωτηριασμένη γλώσσα των συμβόλων που δεν ταίριαξαν ποτέ στην επικοινωνία των ανθρώπων, βάζοντας στη θέση των ανέκφραστων συμβόλων τις απωθημένες και τιμωρημένες σκέψεις τους.

Ήδη, από την ιστορία της Γένεσης, το σεξ είναι ο μέγας απών  από το παράδεισο, όπου η σύλληψη και ηδονή  δεν υπάρχουν μέσα στην αθωότητα των πρωτόπλαστων.

Η σεξουαλική πράξη ξεκινά από τη στιγμή της εξορίας τους ως τιμωρητική πρακτική, «εσύ Εύα θα γεννάς με πόνους τα παιδιά σου» και «συ Αδάμ με κόπους θα κερδίζεις  το ψωμί σου»...

Στους πρωτόπλαστους η απαγόρευση είναι πρωταρχικής σημασίας, αφού ούτε το μήλο επιτρέπεται   σαν συμβολισμός της διατροφής, αλλά ούτε και το σεξ, αφού τα δυο φύλα προέκυψαν χωρίς γονιμοποίηση  και συνυπήρξαν στο παράδεισο γυμνά, αφού η σωματική τους διαφορά δεν προέτρεπε σε προτροπή για σεξουαλικά παιχνίδια..

Τα φύλα στην ΓΕΝΕΣΗ  δεν έχουν φύλο, αλλά ούτε και φύλλο συκής, γιατί η ντροπή στο παράδεισο δεν είχε θέση. 

Η σεξουαλικότητα δεν υπήρξε ποτέ ως έννοια του μοναδικού και του αθώου του παραδείσου της αφθονίας και της σταθερότητας.

Η σεξουαλικότητα, ακόμα και στην θρησκεία, προκύπτει με αναγκαία προϋπόθεση την ανατομική διαφορά και υποψία πως αυτή η διαφορά πρέπει να είναι  ενδεδυμένη, κρυμμένη και όχι απροκάλυπτη  και αθώα, ως  παιδί του παραδείσου.

Η παρουσία του ερπετού  που προσφέρει ζωή και τροφή στους πρωτόπλαστους, ενώ υπονοεί παράλληλα την επικίνδυνη φύση του, την αμαρτωλή και απαγορευμένη ηδονή, που με κόπους και ταπεινότητα  κάποιος μπορεί να αποκτήσει....

Τον καρπό θα μπορούσε να τον προσφέρει ή να τον υποδείξει και ένα άλλο είδος ζώου από τα πολλά που υπήρξαν στο παρθένο δάσος της Γένεσης,  αλλά μόνο ο όφις επιλέχθηκε γιατί μπορούσε να είναι παράλληλα  και ζώο αλλά και άνθρωπος με τη μορφή της σφίγγας, του δράκου, αλλά και άλλων αλλόκοτων μορφών τερατογένεσηςαθώος και ταπεινός στη επαφή του με τη γη, αφού σέρνεται, αλλά και διπλά επικίνδυνος, αφού δεν φαίνεται κρυμμένος σε φυλλωσιές και δέντρα  με αθώους  καρπούς.

Ο όφις συμβολίζει τη μεταμόρφωση του τέρατος εντός μας, που παίρνει τη μορφή της εκδίκησης για τις επιθυμίες μας, όταν τιμωρεί...

Ο παράδεισος είναι επιθυμητός γιατί απλά είναι ανάμνηση, όπως λέει και ο Προυστ στο «Αναζητώντας τον χαμένο χρόνο».

Η  απώλεια μιας αθώας γύμνιας και μιας άδολης ματιάς στον ΑΛΛΟΝ είναι η φύση της αμαρτωλής μας διαπίστωσης πως ότι χάσαμε είναι καλύτερο από αυτό που έχουμε στο παρόν.

Η ντροπή για το βλέμμα του άλλου πάνω μας, αλλά και του δικού μας στον απέναντι,  τροφοδοτείται από αυτή τη χαμένη ανάμνηση, για τι σήμαινε αθωότητα σύμφωνα με τις περιγραφές….

Η ΑΘΩΩΟΤΗΤΑ  ΣΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ  ΕΙΝΑΙ  Η ΜΟΝΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ 

"Αρχίζω να συνηθίζω  στην ιδέα  να αντιμετωπίζω  κάθε σεξουαλική πράξη ως διαδικασία στην οποία εμπλέκονται  τουλάχιστον τέσσερα  πρόσωπα"

S FREUD

Ο ΦΡΟΥΝΤ βέβαια υπονοεί τη ΚΛΑΣΣΣΙΚΗ  οικογένεια  που αποτελείται  από  το μονογαμικό ζευγάρι  και τους γονείς τους...την  ΕΠΟΧΗ  της αστικής τάξης ...ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΩΝ  ...

Σήμερα  την  εποχή της πολυγαμίας  οι   τέσσερις   φαντασιακοί   εραστές  έχουν γίνει πολλαπλάσιοι   αφού πρέπει  να συνυπολογίσουμε  τους  Προηγούμενους  συντρόφους τους επόμενους  ....αλλά  και αυτούς που θα θέλαμε αλλά δεν είχαμε.

Απο  την ανορεξια  της  θρησκευτικότητας της σεξουαλικής  ζωής,  περάσαμε  στην βουλιμία  της απελευθέρωσης  Και ..την ανταλλαγή  των ερωτικών  συντρόφων 

Από το γαλήνιο  οικογενειακό  κρεβάτι της  επανάληψης  και της βεβαιότητας  περάσαμε  στηναβεβαιότητα  και το  άλμα  στο  κενό....

Η μονοτονία του αστικού βίου και  της  πίστης  έδωσε τη θέση της  στην  αγορά των επιθυμιών  σεπολλές παραλλαγές...

Από το μπακάλικο  της γειτονιάς στο mall.

Νομιμοποιώντας την πολυγαμία στη πράξη παρά την μοναχικότητα και την μονογαμία στο κρεβάτι.

Η πρόωρη  εκσπερμάτιση  με βάση τη δαρβινική θεωρία (..που είναι και η μόνη επιστημονική θεώρηση της εξελικτικής βιολογιας) ίσως  να αποτελεί μια  κατάσταση   φυσική  του πρωτόγονου ανθρώπου που στο ζωικό βασίλειο  για να επιβιώσει έπρεπε να γονιμοποιεί γρήγορα για λόγους ασφαλείας.

Για τις ψυχολογικές  θεωρίες  η πρόωρη  είναι μια  τιμωρία και ενοχή  της παιδικής ηλικίας  που καλλιεργείται από τους γονείς στα παιδιά.

Τα ζώα αν χαλαρώσουν  σε ηδονικές πρακτικές εκτίθενται σε κινδύνους θανατηφόρους  και το  γνωρίζουν πολύ καλά ακόμα και όταν έλκονται στον αστοχαστο οίστρο που τα παρασύρει.

Άρα οι πρόγονοι μας όπως και τα ζώα είχαν το χάρισμα να τελειώνουν γρήγορα...με σχετική ασφάλεια.

Στις ιδιωτικες στιγμες τους οι ανθρωποι που κανουν σεξ  σε μονογαμικα μοντελα,  είναι  πολύ πιθανό να  ακολουθούν τις γονιδιακές εντολές  της ταχύτητας και της ασφάλειας που συνοδεύουν τον πρόωρο  οργασμό.

Ψεκάστε σκουπίστε  τελειώσατε άρα είστε ασφαλής και δε θα σας κατασπαράξει το σαρκοβόρο  που καραδοκεί πεινασμένο.Ο συγχρονος  άνδρας  μια βαθμίδα  εξέλιξης  σε ένα κύκλο όμως εκατομμυρίων  χρόνων  γενετικών και περιβαλλοντολογικών  παραμορφώσεων φαίνεται πως ακολουθεί σε μεγάλη συχνότητα τη προωρότητα  παρα τη βραδύτητα.

Μοιάζει να του είναι πιο φυσικός ο γρήγορος οργασμός παρά ο αργός και νωχελικός. Που τον εκθέτει σε κινδύνους.

ΑΡΑ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ  ΕΙΝΑΙ Η  ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ  Η  ΑΡΡΩΣΤΙΑ  ΜΑΣ...

ΜΙΑ ΘΕΩΡΗΣΗ ΠΟΥ  ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ  ΤΗΝ ΠΡΟΩΡΗ.

Ο ιδιωτικός βίος ειναι μια  ενοχοποιημένη  πρακτική. Γι αυτό και  οι άνθρωποι κρύβονται όταν κάνουν σεξ απο τα ξένα μάτια  δηλαδή  από την κοινωνική  κριτική  που μπορει να τους κρινει  για τις επιδοσεις  τους αλλα καιτην εμφανιση  τους  χωρις το φυλλο συκης...

Η  ντροπη  και η ενοχη  συνοδευουν  την σεξουαλικη πρακτικη  απο   οταν  οι ανθρωποι  φορεσαν ρουχα που εκρυψαν την αδαμιαια εμφανιση τους δηλαδη τη φυσικη γυμνια...

Οι άνθρωποι  στο  παράδεισο  στη ζούγκλα είναι γυμνοί και αποενοχοποιημένοι. Δε φοβούνται για τις επιδόσεις  τους δεν αγχώνονται  ως μονάδες  που  αναμετρώνται  με τον αντίπαλο- γυναικα - αν θα κρατήσουν και πόσο θα κρατήσουν  τη στύση τους.

Η αναπαράσταση του παράδεισου  μόνο με τη συλλογική  πρακτική της ομαδογαμίας μπορεί να συγκριθεί  αφού εκεί πολλοί άνδρες και γυναίκες  συμμετέχουν  σε ένα συλλογικό οργιαστικό  παιχνίδι  που  κάνει  τα  ξεχωριστά άτομα να κάνουν υπομονή να μαθαίνουν να μην βιάζονται.  Για να μπορέσουν να κριθούν  επιεικώς για τις επιδόσεις τους.

Η ερωτική τέχνη ARS EROTICA από την αρχαία Ελλάδα  που νομιμοποιεί το γυμνισμό- οι αθλητες τοτε ποτε δεν φορουσαν εσώρουχα και ήσαν πλήρως απενοχοποιημένοι με την γύμνια τους.

Οι  Ρωμαίοι αριστοκράτες  επίσης διασκέδαζαν σε απέραντης διάρκειας οργιαστικά συμπόσια με τάση να συγκρατούν τους οργασμούς  τους μέχρι την απόλυτη κορύφωση που έπρεπε να  προετοιμαστεί με ειδικές τροφές και διονυσιακά ποτά.

Η προσπάθεια  να γίνει ο οργασμός διαρκέστερος και πιο απολαυστικός ήταν επίσης μια συνήθης πρακτική στα χαρέμια της ανατολής.

Στις  παραδόσεις  της ανατολής  οι καλιεργημένες γκείσες. Εκπαιδεύονται χρόνια για να ελέγχουν τον οργασμό των  ανδρών  που  συμμετέχουν σε ομαδικά ερωτικά παιχνίδια.

Ο φυσικός άνθρωπος γεννιέται με το ένστικτο της σεξουαλικής  επιθυμίας αλλά την τέχνη του έρωτα πρεπει να την μαθει γιατι  οπως ολες οι τεχνες  δεν ειναι  απλες εμπνεύσεις  του μυαλού αλλα κοπος  και χρόνος εκπαίδευσης.....

Μια άλλη θεωρητική εξήγηση είναι πως στη πρόωρη κρύβεται μια απέχθεια του άνδρα για τη μια γυναίκα που  οι κοινωνικές συνθήκες του επέβαλαν να έχει ενώ η φύση του αλλά τον προστάζει.

Οι άνθρωποι ενώ γεννιώνται πολυγαμικοί καταφεύγουν στην μονογαμία  ως συμβιβασμό  για την κοινωνική τους επιβίωση άρα το υποχρεωτικό  μονογαμικό μοντέλο αποτελεί μια τιμωρία της φύσης τους που καταλήγει ως ασυνείδητη απόρριψή του με την στάση  της  πρόωρης  για να ξεφύγει από την δεσμευτική πράξη που απειλεί την επιθυμία του.

Η ομαδογαμία  φαίνεται να απελευθερώνει από τις ντροπές και ενοχές που κρύβει η μοναχική εμπειρία.

Η σύσπαση  το άγχος και ότι κουβαλά σαν βάρος και ενοχή το μοναδικό υποκείμενο. Μπορεί στα πλαίσια μιας πιο συλλογικής  πρακτικής να απελευθερώνει να λύνει να χαλαρώνει και είναι σήμερα βεβαιωμένο πως το άγχος απόδοσης  μια  προσωπική δηλαδή  εξέταση της απόδοσής μας μπορεί να μπερδέψει αντί να διευκολύνει.

Στην ομάδα κανείς συγκρίνει δεν είναι μόνο η γύμνια των άλλων  είναι το δικό του ρούχο και η  Πανοπλία του  για  να αντιμετωπίσει  την απειλή  που τον εξουθενώνει  τον αδειάζει τον τρομοκρατεί. Από τον Ανδρολόγο-Ουρολόγο, Πρόεδρο του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών Κωνσταντίνο Κωνσταντινίδη 

 


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ