Απολαυστικές συνταγές πρωινού από το στραγγιστό γιαούρτι Total

5 Δεκεμβρίου 2014

Τα γαλακτοκομικά (γάλα, γιαούρτι, τυρί) αποτελούν ιδιαίτερα θρεπτικά τρόφιμα και η αναγκαιότητα της καθημερινής κατανάλωσής τους αποδεικνύεται από την εξέχουσα θέση που κατέχουν στην πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής. Συντελούν στη δημιουργία υγιών οστών και δοντιών, μειώνουν τον κίνδυνο για αρτηριακή υπέρταση, για καρδιαγγειακά νοσήματα, για παχυσαρκία και για διάφορες μορφές καρκίνου.
Τα γαλακτοκομικά και κυρίως το γιαούρτι αποτελούν τρόφιμα πλήρη σε θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα σε όλα τα στάδια της ζωής και τα οποία ασκούν πολλαπλά θετική επίδραση στη υγεία. Η ημερήσια διατροφική πρόσληψη των γαλακτοκομικών είναι αναγκαία προκειμένου να:

Έχουμε υγιή οστά και δόντια.

Προλαμβάνουμε την οστεοπόρωση, το μεταβολικό σύνδρομο και διάφορες μορφές καρκίνου.

Τονώνουμε την άμυνα του οργανισμού μας.

Βελτιώνουμε την καλή λειτουργία του εντέρου.

Επιτύχουμε υγιή επίπεδα σωματικού βάρους και λίπους.

Ενισχύουμε το μεταβολισμό μας και τη λειτουργία του νευρικού συστήματος

Οπότε για όλους τους παραπάνω λόγους, επιλέγουμε να αρχίζουμε τη μέρα μας με τον καλύτερο και πιο υγιεινό τρόπο: Καταναλώνουμε ένα στραγγιστό γιαούρτι ΦΑΓΕ Total κάθε μέρα με το πρωϊνό μας για μία ημέρα γεμάτη ενέργεια και δύναμη!

Σύμφωνα με την Άννα Κόμπου, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος στην Cosmetic Derma Medicine η καλή μέρα μπορεί να ξεκινήσει με γιαούρτι. "Αν αναλογιστούμε τις θρεπτικές ιδιότητες του γιαουρτιού τότε σίγουρα όλοι μας θα επιδιώκαμε να ξεκινήσουμε την μέρα μας με αυτό. Καταρχήν το γιαούρτι προσφέρει ασβέστιο και φώσφορο όπως και τα υπόλοιπα γαλακτοκομικά προϊόντα τα οποία είναι πολύ σημαντικά για την υγεία των οστών και των δοντιών. Είναι πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας που είναι σημαντικά δομικά συστατικά. Εμπεριέχει βιταμίνες Α, D και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Οι λόγοι όμως που κάνουν το γιαούρτι να υπερέχει για το ξεκίνημα της μέρας μας έναντι του γάλακτος είναι σημαντικοί. Αρχικά το γιαούρτι χάρη στους μικροοργανισμούς που περιέχει (προβιοτικά) δρα προστατευτικά στο έντερο οπότε η μέρα μας ξεκινάει με έναν σημαντικό σύμμαχο.

Δεύτερον  το γιαούρτι είναι προϊόν πηγμένου γάλακτος.  Οι υδατάνθρακες του γάλακτος (λακτόζη) ζυμώνονται και έτσι, ως προϊόν ζύμωσης, το γιαούρτι είναι πιο εύπεπτο από το γάλα. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο οι άνθρωποι που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη τις περισσότερες φορές μπορούν να καταναλώσουν ευκολότερα το γιαούρτι και να μη στερηθούν έτσι το ασβέστιο, που είναι απαραίτητο για τον οργανισμό. Τέλος σύμφωνα  με έρευνες το γιαούρτι δρα προστατευτικά στο ανοσοποιητικό μας σύστημα και φαίνεται να παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην διατήρηση ή επίτευξη ενός υγιούς σωματικού βάρους."

Μερικές προτάσεις για θρεπτικές επιλογές πρωινού με βάση το γιαούρτι :

Τηγανίτες με πορτοκάλι, γιαούρτι και μέλι - για τη συνταγή πατήστε ΕΔΩ

Ινδικό λάσι με γιαούρτι, μπανάνες και ανθόνερο - για τη συνταγή πατήστε ΕΔΩ

Ανακαλύψτε περισσότερες καταπληκτικές συνταγές πρωινού με στραγγιστό γιαούρτι ΦΑΓΕ Total εδώ

 

 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Handelsblatt: η Ιταλία δεν είναι Ελλάδα
Τα νέα της ημέρας
12:04 Handelsblatt: η Ιταλία δεν είναι Ελλάδα
Τι πήραμε, τι χάσαμε στο Eurogroup
Τα νέα της ημέρας
10:34 Τι πήραμε, τι χάσαμε στο Eurogroup